quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik ga wel mee Fries. Het lijkt me heerlijk om je van een klif at te trappen.
misschien wil hij je dragen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dan moeten we eerst wandelen, dat doe ik echt niet tijdens een vakantie
![]()
Alleen voor mensen die geen spelfouten makenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan wel een weekje weg. Jij betaald?
Daar zal het wel op uitdraaienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom ga je niet lekker in je eentje lezen en niet wandelen?
Nee, ben enig kind en ik had 1 iemand waar ik wel mee op vakantie ging maar die is er niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Heb je geen echte vrienden / broers / zussen / weet ik veel wie die mee wil?
Waar is hij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ben enig kind en ik had 1 iemand waar ik wel mee op vakantie ging maar die is er niet meer![]()
Oei shit!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die geen spelfouten maken![]()
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil wel mee..
als jij betaald én van me afblijft.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook mooi gezegd![]()
Neem je kat mee.
Kan jij niet zo'n Poolmet me meesturen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?
weetikveelquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat heeft SCH nou gezegd over betalen en spelfouten?
Wat heb je te bieden?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef Sport_Life het volgende:
ik wil wel mee..
als jij betaalt én van me afblijft.
Overigens verwacht ik wel een berg te kunnen beklimmen ja.. of snowboarden da's ook goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
Heb jij geen zin eend? Jij lijkt mij ook niet echt het type dat iedere berg wil beklimmen...
Je kan niet lezen? Je hoort nog van me, dat betekent dat je kansloos bent afgewezenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
Oke dan pak ik mijn tas vast in, wanneer gaan we?
Zullen wij anders maar gaan? Schiet niet op dit..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed aanpaSCHSCHen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |