Vraag dat de leraarquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
4 uur A1 ?!?!? woow hoe krijg je dat voor elkaar![]()
arme jijquote:
helemaal niet slecht toch?quote:
hou op, ik moet bijna huilenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
*schouderklopje* we zijn trots op je
De eerste is wat donker, maar voor de rest vind ik ze er helemaal niet slecht uitzien hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e komt omdat ik tegen het licht in fotografeer, vinden camera's (en ogen) niet zo leukquote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
De eerste is wat donker, maar voor de rest vind ik ze er helemaal niet slecht uitzien hoor!![]()
Vooral die 2e vind ik persoonlijk erg mooi
Jaaa *pinkt traantje wegquote:
Die leuke pluisjes zie je zo wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2e komt omdat ik tegen het licht in fotografeer, vinden camera's (en ogen) niet zo leuk
Daarom dusquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Die leuke pluisjes zie je zo wel goed![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 van + alles in 2500x1700 ofzo
Statief doet wonderquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ben ff foto van mijn achtertuin aan 't uploadenIs wat donker denk ik, uit mijn raam gehangen voor een goede foto
Ben benieuwdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ben ff foto van mijn achtertuin aan 't uploadenIs wat donker denk ik, uit mijn raam gehangen voor een goede foto
Heb een dakraam dus moest er uit gaan hangen om de hoeken van dat raam niet op de foto te hebben.quote:
Das slimquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb een dakraam dus moest er uit gaan hangen om de hoeken van dat raam niet op de foto te hebben.
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
Bekende wanen zijn paranoide wanen, waarbij mensen denken dat ze worden achtervolgd of vergiftigd, of het slachtoffer zijn van een complot waarbij hun gedachten worden ‘afgetapt’. Ook idenditeitswanen zijn vrij bekend. Mensen die daaraan lijden denken bijvoorbeeld dat ze afgezant van God zijn. Iemand met betrekkingswaan kan denken dat bepaalde gebeurtenissen, zoals berichten op tv of radio, speciaal vor hem zijn bedoeld.
Das een hele mooiequote:
flink wat typo'squote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
Bekende wanen zijn paranoide wanen, waarbij mensen denken dat ze worden achtervolgd of vergiftigd, of het slachtoffer zijn van een complot waarbij hun gedachten worden ‘afgetapt’. Ook idenditeitswanen zijn vrij bekend. Mensen die daaraan lijden denken bijvoorbeeld dat ze afgezant van God zijn. Iemand met betrekkingswaan kan denken dat bepaalde gebeurtenissen, zoals berichten op tv of radio, speciaal vor hem zijn bedoeld.
Te veel typo's Spatten er vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
ik ken iemand met schizofrenie die de hele dag bbc kijkt en nadenkt over de complotten die tegen hem opgezet zijn, echt heel zieligquote:
Dankquote:
Je hebt 2 molens in de buurtquote:
Ooohh danquote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef saaw het volgende:
[..]
jajaja boeie het is de kladversie nog maar
Ja hequote:Op zondag 15 januari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das een hele mooie
En de andere die op je site staan ook
Thnx, zal eens kijken welke ik heb....ik ben wel van plan om een andere aan te schaffen, deze statief is iets te licht voor mijn camera.quote:
Fuji S3500quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Casparovvv het volgende:
Wat voor camera gebruiken jullie?
Nog niet gesignaleerd.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef hallo_mensen het volgende:
TLK al terug hier ?
ik heb een canon eos 300quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Casparovvv het volgende:
niet dat ik weetquote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef hallo_mensen het volgende:
TLK al terug hier ?
Vrijdag ga ik een Canon Powershot A610 halenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef Casparovvv het volgende:
Nee, ben er gewoon zuinig opquote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje een nieuwe fototoestelletje fwnk ?
350D?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv gebruikt een steenoude analoge canon inc. (tele)lenzen etc. voor mijn zwart/wit collages, van mijn vader gekregen.
Heb zelf een pentax optio s50 5mp zakcamera'tje maar gebruik voornamelijk de EOS 350D van mijn vader, heb er zelf extra lenzen bij gekocht.
Dan begint ie toch? ik geloof dat een aantal mensen tot de vroege uurtjes blijvenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Fwnk het volgende:
1400 geloof ik
Jep, mijn laatste trein gaat al om 20:45 en dat is te vroegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan begint ie toch? ik geloof dat een aantal mensen tot de vroege uurtjes blijven
weet ik, maar wat is je punt?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
350D en 300D zijn niet enorm verschillend
Is niet van mezelf hoor, heb daar geen geld voor... Maar mag hem dus wel gebruikenquote:
Ow de analoge 300?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef saaw het volgende:
[..]
weet ik, maar wat is je punt?
ik heb de normale 300 en ben daar al behoorlijk blij mee
uhuquote:
ik zie het, 750 euro voor een camera is wel veel jaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef saaw het volgende:
[..]
uhu
een goeie vriend van me heeft ook de 350D, echt supermooi ding
maar voor dat geld koop ik toch liever een nieuw snowboard
Haaj.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef saaw het volgende:
[..]
uhu
een goeie vriend van me heeft ook de 350D, echt supermooi ding
maar voor dat geld koop ik toch liever een nieuw snowboard
p0rnstarquote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gegroet hendig sjieke Sjaikuul.
Je post in PUBquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
Ik moet ook eens zo'n board hebbe, gvd wat zijn die krengen duur![]()
ik heb voor mijn huidige boardje [inc bindingen en schoenen] maar 280 betaaldquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..].
Ik moet ook eens zo'n board hebbe, gvd wat zijn die krengen duur![]()
Is niet de eerste keer hoorquote:
Ben ik niet gewend van jequote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. K heb ook weleens lopen patsen in 1 of ander geld-uitgeef-topic
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. K heb ook weleens lopen patsen in 1 of ander geld-uitgeef-topic
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet het nog doen met een huurboardquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb voor mijn huidige boardje [inc bindingen en schoenen] maar 280 betaald![]()
maar ga binnenkort een nieuw board halen, kan het nu toch wat beter ondertussen dus is mijn oude, korte, ubersoepele boardje niet zo handig meer
gelukkig heb ik goeie bindingen en schoenen dus hoef alleen een losse plank, weet alleen nog niet zeker welke
yupquote:
Welkom danquote:
Ah ik heb ook zoiets, een Talens 802quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klein
[afbeelding]
Middel
[afbeelding]
Groot
[afbeelding]
Extra Groot
[afbeelding]
Oke danquote:
Oh met mij alles goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vroeg me ook al af wat je hier deed
spreek je ook weinig meer, hoeist tegenwoordig? klim je nog veel?
wel aardigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saaaaaaaaaaaw!
Ja nog steeds kapot van het Eurosonic weekend maaaaar begin langzaam beetje wakker te worden
Daar?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je het toch over hebt.....quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Over geld gesproken, ik heb nog steeds 500 euro over. Weet nog steeds niet wat ik er mee doestaat al een paar maanden te meuren op mijn spaarrekening.
Als je het niet kwijt kunt mag je het wel op mijn rekening storten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Over geld gesproken, ik heb nog steeds 500 euro over. Weet nog steeds niet wat ik er mee doestaat al een paar maanden te meuren op mijn spaarrekening.
[insert inkoppertje]quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ga je nog naar Fall Out Boy?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef saaw het volgende:
[..]
wel aardig
knie is weer eens kapot dus niets heel boeiends kunnen doen dit weekend
en ben nu bezig met profielwerkstuk [over schizofrenie, best interessant]
over 3 weken real big fish concert
Als ik het toch over heb koop ik er een nieuwe mountainbike van, dan verkoop ik mijn huidige voor 250. Wil een nieuwe met ander frame en 122mm voorvork.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je het toch over hebt.....![]()
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef saaw het volgende:
ik meld me ook vrijwillig aan om die 500e voor je uit te geven hoor casper
grietjes?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb honger
En me moeder is nu pas begonnen met het schillen van de grietjes
staan de 4e in de melkweg toch?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?
Komop doe ff net alsof je het zo interessant vindt wat ik lul, anders krijg ik weer het idee dat ik voor jan lul bezig ben geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oh met mij alles goed hoor. Klimmen doe ik eigenlijk heel weinig, ben dus naar Groningen verhuist waar ik 2 klimpartners had, eentje had bij een voorklimval in Frankrijk z'n enkelbanden gescheurd, en de andere had nieuw werk en kon daardoor minder klimmen (slechte smoes ja, zei ik ook al
.). Maar diegene die geblesseerd was kan weer klimmen dus daar ga ik elke dinsdag en af en toe donderdag weer mee klimmen en vrijdag dan nog steeds bij mn ouders. En er zijn plannen om in maart naar Freyr te gaan en in April naar de Vogezen.
Daarnaast ga ik ook weer hockeyen op maandag avond met wat mensen vd studentenvereniging, beetje aanklooien
Hoest met jou dan?
snowboardquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
54 kilo?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn steenoude, 54 kilo zware analoge camera inc. lenzen?
Dat ding is 20 jaar oud ofzo
ietsje minder, maar wel zwaarquote:
Uitverkocht en ja ik ga heenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef saaw het volgende:
[..]
staan de 4e in de melkweg toch?
hangt beetje van mijn financien af [en de kaartverkoop tegen de tijd dat ik dat weet]
jij?
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Komop doe ff net alsof je het zo interessant vindt wat ik lul, anders krijg ik weer het idee dat ik voor jan lul bezig ben geweest![]()
Ik ben geen enorme snowboardfreak, maar als jij me een advanced workshop zou willen geven koop ik er wel een...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef saaw het volgende:
[..]
snowboard
leg ik mijn totnutoegespaarde 150 erbij en dan moet het toch lukken zou je denken
quote:
Tuurlijk, misschien kan ik nog wel ff gastenlijstje regelen tegen die tijdquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
trouwens m'n nieuwe mengpaneel![]()
![]()
[afbeelding]
Damn, wat veel knopjesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn steenoude, 54 kilo zware analoge camera inc. lenzen?
Dat ding is 20 jaar oud ofzo
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, misschien kan ik nog wel ff gastenlijstje regelen tegen die tijd
¤11,000,00 hoest ik niet zomaar even opquote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Maar, dat is door het bedrijf betaald gok ik
wat een cool dingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
En k weet ook nog wat ze betekenequote:
Met 1 arm klimmen doe ik ook weleens, maar met 1 been?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef saaw het volgende:
[..]sorry, ik vind t wel interessant hoor!
ik euh, zit vanaf dinsdag thuis met een wederom kapotte knie [weer reuma, grrrr:(]
verder ben ik bezig met mn profielwerkstuk en hard aan het studeren [over een week examens] en een hoop aan het werk in de klimhal [wat heel frustrerend is nu ik zelf niet kan, nja oke ik heb gister toch een paar routes geklommen op 1 been]
dat dacht ik ook toen ik voor het eerst met zulke dingen geintroduceerd werd, uiteindelijk zijn het aantal knopjes in de hoogte allemaal voor iets anders, maar alle knopjes in de breedte in principe gewoon voor hetzelfdequote:
niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤11,000,00 hoest ik niet zomaar even op
patserquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En k weet ook nog wat ze betekene
Erg hè
tof hèquote:
Niet erg, wel gaafquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En k weet ook nog wat ze betekene
Erg hè
Damn, wat doe je voor werk? studio?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ja dat dacht ik nou ookquote:
1 been is niet echt relaxed kan ik je zeggenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Met 1 arm klimmen doe ik ook weleens, maar met 1 been?. Anyway wel kut dan zeg.
* Sport_Life is ook op zoek naar werk (nog steeds ja) zal wel weer horeca oid worden
![]()
Jij weet dat na een paar dagen werken met zo'n ding ook hoorquote:
quote:
zulke kadotjes krijg ik nou nooitquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik nou ook![]()
Was een kadootje lief hè
Geluidstechnicus bij een verhuurbedrijfquote:
erg tofquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik nou ook![]()
Was een kadootje lief hè
Opzich is het paneel het makkelijkste, *zolang alles werkt*quote:Op zondag 15 januari 2006 17:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij weet dat na een paar dagen werken met zo'n ding ook hoor
dan geef ik je wel iets onbetaalbaars:quote:
Och valt wel mee hoor, kan het toch gewoon ff laten zien?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja ik zeg waar t opstaat ipv Oh Angelusje wat een gaaf ding![]()
nja als ik zoiets zou hebben zou ik ook patsen, dus mag hij dat ookquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja ik zeg waar t opstaat ipv Oh Angelusje wat een gaaf ding![]()
Waar woonde je ook alweer? Misschien als ik eens in de buurt benquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
erg tofLijkt me heel stoer (nog) eens tijdens een concert bij het geluid te staan.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dan geef ik je wel iets onbetaalbaars:
idd, weten welk snoertje waarin moet is iets andersquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opzich is het paneel het makkelijkste, *zolang alles werkt*
Jah bij mn ouders ken ik iedereen wel, bouw daar ook geregeld routes enzo. Maar dan ben ik weer verplicht elke week thuis te komen en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef saaw het volgende:
[..]
1 been is niet echt relaxed kan ik je zeggen
mja komt wel weer goed, is alleen rot want ik was net zo lekker aan het trainen weer
kan je ook niet ergens in een klimhal gaan werken? is hartstikke leuk en krijg je waarschijnlijk nog korting ook
zwaai!quote:
lekker lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geluidstechnicus bij een verhuurbedrijf
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer? Misschien als ik eens in de buurt ben
quote:
Tsja m'n vorige paneeltje was een beetje lek, md stond op mute en knalde bijna over de band heenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd, weten welk snoertje waarin moet is iets andersWij hebben een stageblok waar de nummers heel onduidelijk op zijn aangegeven, als er wat veranderd is het nauwelijks meer terug te krijgen
ik ben in december en januari 3 weken in de Ahoy geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Ik woon bij Rotterdam, dus alles in Ahoi is ok![]()
[..]
hoi.
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Ik woon bij Rotterdam, dus alles in Ahoi is ok![]()
[..]
hoi.
Niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef Fwnk het volgende:
D_A wat voor opleiding heb jij daarvoor gedaan?
Wat voor cursusquote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet.
Vooral veel mee gaan in hetbegin om te kijken en af en toe aan wat dingen te prutsen. Klinkt nergens naar maar na een tijdje haal je zo je geluid binnen. Oefening baart kunst in dit soort dingen.
Ben nu wel bezig met een nieuwe cursus maar dat is meer om het te perfectioneren.
Zo'n mengpaneel kan ook echt voor heeeele nare geluiden zorgenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja m'n vorige paneeltje was een beetje lek, md stond op mute en knalde bijna over de band heen
Wordt zo'n mengpaneel inc. stageblok en bekabeling geleverd?quote:Maar goed, begin binnenkort maar is met de bekabeling te nummeren.
Vorige blz.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef B_BOY het volgende:
ben er weer,
vanmiddag weer een 2 mooie concerten gegeven.
awar zijn de fotows nou?
Licht en geluidscursus op theater gericht..quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zo'n mengpaneel kan ook echt voor heeeele nare geluiden zorgen![]()
[..]
Afgelopen weekend nog gemerkt op Eurosonic, en zeker als er van die prutsers zijn die eigen techniek zijn van de band, hopeloos
Wordt zo'n mengpaneel inc. stageblok en bekabeling geleverd?
In mijn geval wel idd, maar goed omdat het natuurlijk algemeen gebruikt gaat worden. Ik ga er vanuit dat het daar standaard mee geleverd wordt
zeker. Ik ben ook met 0 ervaring begonnen, maar nadat je al vrij snel weet hoe zo'n mengpaneel werkt, waar alles voor dient, hoe je er andere apparaten aanhangt etc. gaat het snel. Daarna is het gewoon belangrijk veel bezig te zijn ermee, om dat geluid perfect te krijgen. Sowieso is het elke keer weer anders, en ligt het aan de samenstelling van de band.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet.
Vooral veel mee gaan in hetbegin om te kijken en af en toe aan wat dingen te prutsen. Klinkt nergens naar maar na een tijdje haal je zo je geluid binnen. Oefening baart kunst in dit soort dingen.
eigen techniek van de band? Nemen die dan eigen apparatuur mee of komen ze gewoon over jullie schouders mee kijken?quote:
Eigen geluidsmannetjes.. En dan van die irritante die aan alles beginnen te draaien en dat het weer nergens naar klinktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
eigen techniek van de band? Nemen die dan eigen apparatuur mee of komen ze gewoon over jullie schouders mee kijken?
Daar is het nu nog te vroeg voor, vanavond wel natuurlijkquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Doe mij maarof [waar is die biersmilie]
![]()
te vroeg voor bier?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar is het nu nog te vroeg voor, vanavond wel natuurlijk![]()
Ik zou erg boos worden, het is toch jouw jobquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen geluidsmannetjes.. En dan van die irritante die aan alles beginnen te draaien en dat het weer nergens naar klinktAlle Compressors om, Delay etc etc
Ik hou er niet van om zo vlak na het eten bier te drinkenquote:
Komop te vroeg..wat is dat nou..quote:
maar toch drink ik eerst ff mn kopje koffie op, anders val ik straks omquote:
trouwens, wat doe jij 3 weken in ahoi? dat zei je toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Komop te vroeg..wat is dat nou..[afbeelding]
ik eet pas over een paar uur, dus komt helemaal goedquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om zo vlak na het eten bier te drinken
Zo te ruiken is het eten hier bijna klaarquote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ik eet pas over een paar uur, dus komt helemaal goed
dat was h_m voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
trouwens, wat doe jij 3 weken in ahoi? dat zei je toch?
Meestal haal ik het geluid zelf wel binnen en dan laat ik die ander lekker aanprutsen en ga ik op een krukje achter hem zitten om de boel een beetje in de gaten te houden. We hadden ook van die leuke jongentjes. Waar is dit voor en waar is dit voor? DIe hadden nog nooit zo'n groot paneel gezien en die vonden zichzelf de geluidtechnicusquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zou erg boos worden, het is toch jouw job
Als ik bezig ben betreed niemand ons domein.
Ah ok, ik ben opzich wel geintereseerd daarin en zat ook te twijfelen om een Audiotechnicusopleding te gaan doen ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Licht en geluidscursus op theater gericht..
Concert en festival gezien heb ik het meeste in de vingers
sorryquote:
PUB SC 601 Foto's van Fwnk!quote:
te vroeg?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar is het nu nog te vroeg voor, vanavond wel natuurlijk![]()
Ah!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben opzich wel geintereseerd daarin en zat ook te twijfelen om een Audiotechnicusopleding te gaan doen ofzo
leer ze.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
Nou ik ga weer even leren klote tentamenweken ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
succes met leren! spreek je snelquote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga proberen de rockacademie binnen te komen, maar aangezien maar 20% toe wordt gelaten zit ik nog te kijken voor een 2e keus. Heb je wat meer info daarover?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah!Altijd leuk natuurlijk naja wie weet als ik de boel heb afgerond dat we ervaringen kunnen delen!
me 2quote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Sport_Life het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meestal haal ik het geluid zelf wel binnen en dan laat ik die ander lekker aanprutsen en ga ik op een krukje achter hem zitten om de boel een beetje in de gaten te houden. We hadden ook van die leuke jongentjes. Waar is dit voor en waar is dit voor? DIe hadden nog nooit zo'n groot paneel gezien en die vonden zichzelf de geluidtechnicus
rotterdam conservatorium pop-afdelingquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga proberen de rockacademie binnen te komen, maar aangezien maar 20% toe wordt gelaten zit ik nog te kijken voor een 2e keus. Heb je wat meer info daarover?
Zie het vlindertje naast mijn avatarquote:Op zondag 15 januari 2006 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah!Altijd leuk natuurlijk naja wie weet als ik de boel heb afgerond dat we ervaringen kunnen delen!
why?quote:
Nouja, ik ga bewust geen conservatorium doen, en over de Rockacademie weet ik genoegquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
rotterdam conservatorium pop-afdeling
heb zelf conservatorium in tilburg geprobeerd
zat bij laatste 6.....
daar word soms nog geen 1 procent toegelaten dat sucked hard.
Er zijn meerdere muzikale opleidingenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga proberen de rockacademie binnen te komen, maar aangezien maar 20% toe wordt gelaten zit ik nog te kijken voor een 2e keus. Heb je wat meer info daarover?
MEdia en entertainment management in rotterdam ga ik doen:Pquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Nouja, ik ga bewust geen conservatorium doen, en over de Rockacademie weet ik genoeg(het wordt die van Tilburg trouwens)
Ik zit alleen nog beetje te kloten met die 2e keus die ik achter de hand moet hebben mocht het niet lukken..
Als je in Tilburg gaat studeren zullen we elkaar nog geregeld tegen komenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Nouja, ik ga bewust geen conservatorium doen, en over de Rockacademie weet ik genoeg(het wordt die van Tilburg trouwens)
Ik zit alleen nog beetje te kloten met die 2e keus die ik achter de hand moet hebben mocht het niet lukken..
"quote:
Gaaf, wie weetquote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je in Tilburg gaat studeren zullen we elkaar nog geregeld tegen komen
Als watquote:
mij ook maar dan wel in de kroeg:Pquote:Op zondag 15 januari 2006 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je in Tilburg gaat studeren zullen we elkaar nog geregeld tegen komen
www.funfuture.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Als watIk weet niet eens wat fun future is
![]()
Kijk da's niet verkeerdquote:
totzo danquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ff Mtv Made kijken en daarna weer lekker verder technisch lullen hier
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
Bij de TT moest ik heel ergens anders aan denken![]()
gefeliciteerdquote:
ow sielepietje.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
Oh, cool, me pc gaat dood geloof ik, huillie.
Yupquote:Op zondag 15 januari 2006 18:24 schreef Imberr het volgende:
nog niet vol?
jij bent goed bezig.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:26 schreef Renesite het volgende:
vandaag dus ff mijn pc opruimen, al mijn spellen die ik *image* heb gedaan weg enzo, boeiend![]()
damn, ik ben productief vandaag.
4 kantjes getikt, tig gig verplaatst en mijn pc heringericht, ondertussen wat foto's bekeken en ben nog de stad in geweest kijken naar een geheel afgebroken westelijke ringweg en het nieuwe stadion
Gaat ie weerquote:
ooh, je zusjequote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, wil niet dat je je er op gaat rukken
Jeweetquote:
Komt ie dan hequote:
ik ook.. ik ga dalijk maar es aan me hw beginnen ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef B_BOY het volgende:
ikverveel me
Fwnk.rar?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
Bij de TT moest ik heel ergens anders aan denken![]()
Heejquote:Op zondag 15 januari 2006 18:45 schreef Casparovvv het volgende:
hoi, ben ik weer
Lekker babi pangang gegeten!
Ah leuk, wat staat er op het program?quote:
dartenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah leuk, wat staat er op het program?
Ik snap je post nietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef Renesite het volgende:
Todo:
Bureau ontwerpen voor Dinsdag
Een bedrijfsplan uitwerken voor??? -> Kan wachten.
Zo, ik ben weer @ earth![]()
To do:quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik snap je post nietkun je het even verduidelijken met een tekening?
Opruimen gisteren gedaan, herinrichten staat op de wachtlijstquote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
ik moet eigenlijk ook maar eens mn pc opruimen en herinerichten maar heb echt geen zin
ikwil ook snowboardenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:52 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life snowboard ook weer even langs.. maar gaat gelijk weer verder afdalen richting mijn studieboeken![]()
.
Ik wil ook snowboardenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |