Vraag dat de leraarquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef VASND het volgende:
[..]
4 uur A1 ?!?!? woow hoe krijg je dat voor elkaar![]()
arme jijquote:
helemaal niet slecht toch?quote:
hou op, ik moet bijna huilenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
*schouderklopje* we zijn trots op je
De eerste is wat donker, maar voor de rest vind ik ze er helemaal niet slecht uitzien hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e komt omdat ik tegen het licht in fotografeer, vinden camera's (en ogen) niet zo leukquote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
De eerste is wat donker, maar voor de rest vind ik ze er helemaal niet slecht uitzien hoor!![]()
Vooral die 2e vind ik persoonlijk erg mooi
Jaaa *pinkt traantje wegquote:
Die leuke pluisjes zie je zo wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2e komt omdat ik tegen het licht in fotografeer, vinden camera's (en ogen) niet zo leuk
Daarom dusquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Die leuke pluisjes zie je zo wel goed![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 van + alles in 2500x1700 ofzo
Statief doet wonderquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ben ff foto van mijn achtertuin aan 't uploadenIs wat donker denk ik, uit mijn raam gehangen voor een goede foto
Ben benieuwdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ben ff foto van mijn achtertuin aan 't uploadenIs wat donker denk ik, uit mijn raam gehangen voor een goede foto
Heb een dakraam dus moest er uit gaan hangen om de hoeken van dat raam niet op de foto te hebben.quote:
Das slimquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb een dakraam dus moest er uit gaan hangen om de hoeken van dat raam niet op de foto te hebben.
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
Bekende wanen zijn paranoide wanen, waarbij mensen denken dat ze worden achtervolgd of vergiftigd, of het slachtoffer zijn van een complot waarbij hun gedachten worden ‘afgetapt’. Ook idenditeitswanen zijn vrij bekend. Mensen die daaraan lijden denken bijvoorbeeld dat ze afgezant van God zijn. Iemand met betrekkingswaan kan denken dat bepaalde gebeurtenissen, zoals berichten op tv of radio, speciaal vor hem zijn bedoeld.
Das een hele mooiequote:
flink wat typo'squote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
Bekende wanen zijn paranoide wanen, waarbij mensen denken dat ze worden achtervolgd of vergiftigd, of het slachtoffer zijn van een complot waarbij hun gedachten worden ‘afgetapt’. Ook idenditeitswanen zijn vrij bekend. Mensen die daaraan lijden denken bijvoorbeeld dat ze afgezant van God zijn. Iemand met betrekkingswaan kan denken dat bepaalde gebeurtenissen, zoals berichten op tv of radio, speciaal vor hem zijn bedoeld.
Te veel typo's Spatten er vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef saaw het volgende:
ik ken iemand met schizofrenie die de hele dag bbc kijkt en nadenkt over de complotten die tegen hem opgezet zijn, echt heel zieligquote:
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |