quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. K heb ook weleens lopen patsen in 1 of ander geld-uitgeef-topic
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. K heb ook weleens lopen patsen in 1 of ander geld-uitgeef-topic
![]()
![]()
Ik moet het nog doen met een huurboardquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb voor mijn huidige boardje [inc bindingen en schoenen] maar 280 betaald![]()
maar ga binnenkort een nieuw board halen, kan het nu toch wat beter ondertussen dus is mijn oude, korte, ubersoepele boardje niet zo handig meer
gelukkig heb ik goeie bindingen en schoenen dus hoef alleen een losse plank, weet alleen nog niet zeker welke
yupquote:
Welkom danquote:
Ah ik heb ook zoiets, een Talens 802quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klein
[afbeelding]
Middel
[afbeelding]
Groot
[afbeelding]
Extra Groot
[afbeelding]
Oke danquote:
Oh met mij alles goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vroeg me ook al af wat je hier deed
spreek je ook weinig meer, hoeist tegenwoordig? klim je nog veel?
wel aardigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saaaaaaaaaaaw!
Ja nog steeds kapot van het Eurosonic weekend maaaaar begin langzaam beetje wakker te worden
Daar?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je het toch over hebt.....quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Over geld gesproken, ik heb nog steeds 500 euro over. Weet nog steeds niet wat ik er mee doestaat al een paar maanden te meuren op mijn spaarrekening.
Als je het niet kwijt kunt mag je het wel op mijn rekening storten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Over geld gesproken, ik heb nog steeds 500 euro over. Weet nog steeds niet wat ik er mee doestaat al een paar maanden te meuren op mijn spaarrekening.
[insert inkoppertje]quote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ga je nog naar Fall Out Boy?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef saaw het volgende:
[..]
wel aardig
knie is weer eens kapot dus niets heel boeiends kunnen doen dit weekend
en ben nu bezig met profielwerkstuk [over schizofrenie, best interessant]
over 3 weken real big fish concert
Als ik het toch over heb koop ik er een nieuwe mountainbike van, dan verkoop ik mijn huidige voor 250. Wil een nieuwe met ander frame en 122mm voorvork.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je het toch over hebt.....![]()
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef saaw het volgende:
ik meld me ook vrijwillig aan om die 500e voor je uit te geven hoor casper
grietjes?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb honger
En me moeder is nu pas begonnen met het schillen van de grietjes
staan de 4e in de melkweg toch?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah, als enige vrouw zou jij dan in ieder geval voorrang hebben. Suggesties meid?
Komop doe ff net alsof je het zo interessant vindt wat ik lul, anders krijg ik weer het idee dat ik voor jan lul bezig ben geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 17:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oh met mij alles goed hoor. Klimmen doe ik eigenlijk heel weinig, ben dus naar Groningen verhuist waar ik 2 klimpartners had, eentje had bij een voorklimval in Frankrijk z'n enkelbanden gescheurd, en de andere had nieuw werk en kon daardoor minder klimmen (slechte smoes ja, zei ik ook al
.). Maar diegene die geblesseerd was kan weer klimmen dus daar ga ik elke dinsdag en af en toe donderdag weer mee klimmen en vrijdag dan nog steeds bij mn ouders. En er zijn plannen om in maart naar Freyr te gaan en in April naar de Vogezen.
Daarnaast ga ik ook weer hockeyen op maandag avond met wat mensen vd studentenvereniging, beetje aanklooien
Hoest met jou dan?
snowboardquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
54 kilo?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn steenoude, 54 kilo zware analoge camera inc. lenzen?
Dat ding is 20 jaar oud ofzo
ietsje minder, maar wel zwaarquote:
Uitverkocht en ja ik ga heenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef saaw het volgende:
[..]
staan de 4e in de melkweg toch?
hangt beetje van mijn financien af [en de kaartverkoop tegen de tijd dat ik dat weet]
jij?
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Komop doe ff net alsof je het zo interessant vindt wat ik lul, anders krijg ik weer het idee dat ik voor jan lul bezig ben geweest![]()
Ik ben geen enorme snowboardfreak, maar als jij me een advanced workshop zou willen geven koop ik er wel een...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef saaw het volgende:
[..]
snowboard
leg ik mijn totnutoegespaarde 150 erbij en dan moet het toch lukken zou je denken
quote:
Tuurlijk, misschien kan ik nog wel ff gastenlijstje regelen tegen die tijdquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
trouwens m'n nieuwe mengpaneel![]()
![]()
[afbeelding]
Damn, wat veel knopjesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn steenoude, 54 kilo zware analoge camera inc. lenzen?
Dat ding is 20 jaar oud ofzo
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, misschien kan ik nog wel ff gastenlijstje regelen tegen die tijd
¤11,000,00 hoest ik niet zomaar even opquote:Op zondag 15 januari 2006 17:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Maar, dat is door het bedrijf betaald gok ik
wat een cool dingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
En k weet ook nog wat ze betekenequote:
Met 1 arm klimmen doe ik ook weleens, maar met 1 been?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef saaw het volgende:
[..]sorry, ik vind t wel interessant hoor!
ik euh, zit vanaf dinsdag thuis met een wederom kapotte knie [weer reuma, grrrr:(]
verder ben ik bezig met mn profielwerkstuk en hard aan het studeren [over een week examens] en een hoop aan het werk in de klimhal [wat heel frustrerend is nu ik zelf niet kan, nja oke ik heb gister toch een paar routes geklommen op 1 been]
dat dacht ik ook toen ik voor het eerst met zulke dingen geintroduceerd werd, uiteindelijk zijn het aantal knopjes in de hoogte allemaal voor iets anders, maar alle knopjes in de breedte in principe gewoon voor hetzelfdequote:
niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤11,000,00 hoest ik niet zomaar even op
patserquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |