Ga ik doenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Die kop verbouwen naar viola en tadaaaaa
kan er dan geen bodypainter komen die van haar hoofd een dartbord schildert?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Die kop verbouwen naar viola en tadaaaaa
Zou echt leuk voor ze zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef I_doubt het volgende:
Het is nu toch al beduidend voller aan het worden met gasten.
Zou het toch nog een succes worden vanmiddag?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan er dan geen bodypainter komen die van haar hoofd een dartbord schildert?
Volgens mij moeten alle Endemol medewerkers verplicht langskomen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef I_doubt het volgende:
Het is nu toch al beduidend voller aan het worden met gasten.
Zou het toch nog een succes worden vanmiddag?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Die moet je er juist inhouden.
Als er iemand is die zo de boel kan verzieken, zo irritant kan zijn
(en daardoor kijkers trekt) is het vitriooltje![]()
Snap eigelijk niet waarom er niet meer op af komenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij moeten alle Endemol medewerkers verplicht langskomen.
Wie denk je?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:27 schreef I_doubt het volgende:
Als je niet van varken houdt, is spek wel lekker
Wie zei dat????????
The undead will spin in their gravesquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie gaat zo echt zingen
Dat is wel leuk,ze gaat Morgen word alles anders zingenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie gaat zo echt zingen
Daarom wordt iedereen gefouilleerd voordat ze het hotel ingaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
The undead will spin in their graves
Kun je meteen je sponsoring doneren!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In 1 keer goed.
De prijs: een pannekoek in HBB, gesponsord door * I_doubt![]()
We sturen een mailquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat Micky er wel representatiever mag uitzien / kleden
Mantelpakje ofzo
gedaanquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je meteen je sponsoring doneren!
De lijst
Prop iemand van Fok! in HBB!
Wie biedt wat?
SpeedyGJ 0.05
Manu82 10.00
Stereotomy 10.00
I_doubt 10.00
Totaal Tussenstand: 20.05 EUR
Ik heb er ook een tientje voor overquote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maak even een Lijst
Wie biedt wat?
SpeedyGJ 0.05
Manu82 10.00
Stereotomy 10.00
Totaal Tussenstand: 20.05 EUR
Heb er ook wel 10 EUR voor over
Bonnie doet het goedquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie kan gelukkig nog wel zingen
Zou je niet zeggen van zo'n iemand die op randje comateus hangt
Ik verheug me er nu al opquote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Manu82 het volgende:
Dus je weet het vannacht maken we een kans bij Bonnie!!!!!
Nuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer komt Bonnie nou buiten spelen
*edit*quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
Wie biedt wat?
SpeedyGJ 0.05
Manu82 10.00
Stereotomy 10.00
I_Doubt 10.00
Totaal Tussenstand: 30.05 EUR
Ga vooral door... Voor minimaal 150 euro ga ik wel eventjes dat huis in!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
De lijst!
Wie biedt wat?
SpeedyGJ 10.00
Manu82 10.00
Stereotomy 10.00
I_doubt 10.00
Kissa 10.00
Totaal Tussenstand: 50.00 EUR
Was gezelligquote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef I_doubt het volgende:Eindelijk leven in de brouwerij
heerlijk
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Over de schutting roepen:
ROEL, VUILE SLEEEEEEEEEEEEET
en wat heb ik nu aan m'n fiets hangen?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
Over de schutting roepen:
ROEL, VUILE SLEEEEEEEEEEEEET
Wie is datquote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef I_doubt het volgende:
Monique lijkt op Anita Ekberg?
Ik dacht bewoners@demol.nl , maak kan het verkeert hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
bewoners@bigbrother.nl?
Dacht dat ze bigbrother.tv domein hadden
Knap hoor... Zowel aan de paal als aan tafel zittenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Viola is erg populair onder haar medebewoners![]()
Zag het nu,ja lijkt ze best wel opquote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In "La dolce vita", is een prachtige scene in de Trevi fontein (zie hierboven) met haar
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
WHAHAHAHAquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt leukquote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Knap hoor... Zowel aan de paal als aan tafel zitten
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WHAHAHAHA!!!!!!!!!!! die is werkelijk echt geweldigggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!
Nee, volgens mij is hij nu bezig met het maken van een mp3'tje van zijn 'interviews' want misschien willen de bewoners dat gebruiken voor een spotje.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef ChantalC het volgende:
Hangt die Teun daar nog steeds rond?
Haai Teamleadquote:
Logisch... het is zondag!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn niet te geloven die IKEAeerst ruim 5 min aan de tel en dan pas melden dat de klantenservice gesloten is
Iddquote:
quote:
uitzending begint om 6.quote:
Hallo allemaalquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
![]()
Cuall wat doe je nu met Viola???![]()
![]()
![]()
Is beertje alweer uit haar berenbedje gekropen??
we zijn sprakeloos van je verschijningquote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef A-en-M het volgende:
Oeps, iedereen stil hier nu.... heb ik iets verkeerd gezegd![]()
hoi hoi, ik heb wel snel wat bij zitten lezen, maar niet alles, en viel op dat beertje er niet tussen zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef teamlead het volgende:
[..]hey A-en-M
Ik heb Beertje nog niet gezien.. die is vast nog bij aan het komen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
vast wel.. gewoon een mega-kater denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi hoi, ik heb wel snel wat bij zitten lezen, maar niet alles, en viel op dat beertje er niet tussen zat.
Ik hoop wel dat alles goed met haar is.
Hahaha normaal als ik iets intik moet ik weer een pagina terug zo snel gaat het hierquote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
we zijn sprakeloos van je verschijning![]()
Volgens mij niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef Marrije het volgende:
He, is dat het eerste functioneringsgesprek in de tuin?
Nee, hoor maar ik werd een beetje BB moe.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:27 schreef A-en-M het volgende:
Oeps, iedereen stil hier nu.... heb ik iets verkeerd gezegd![]()
Klopt, ik heb straks ff de streamsverslagen gedaan, maar is echt poep als je steeds de tuin of logo krijgt, of als het geluid bagger isquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoor maar ik werd een beetje BB moe.
Het is vaak totaal niet te volgen zeer slechte regie.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
Hey TL bedankt voor je aanmoedigingen, je moet de volgende keer trouwens wel wat harder schreeuwen
Hmm, begin nu toch weer te twijfelen...want ze vraagt nu opeens wel of het bevalt en of hij zichzelf 8 weken ziet blijven en wat ie nog zou kunnen doen allemaal. Of zouden die functioneringsgesprekken in de dbk plaatsvinden...quote:
Nou ik vind het erg knap dat je er nog iets van hebt kunnen maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, ik heb straks ff de streamsverslagen gedaan, maar is echt poep als je steeds de tuin of logo krijgt, of als het geluid bagger is![]()
Mickey zegt net dat gesprek nog volgt.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, begin nu toch weer te twijfelen...want ze vraagt nu opeens wel of het bevalt en of hij zichzelf 8 weken ziet blijven en wat ie nog zou kunnen doen allemaal. Of zouden die functioneringsgesprekken in de dbk plaatsvinden...
Misschien iemand die de verbinding vlotter moet laten verlopen? Ik hoorde Micky net in de tuin wel zeggen: he fijn dat je gekomen bent op je vrije dag!quote:
Dit is ook heel onduidelijk om te streamen met al die vreemde gasten in huis.... bij BB wist je wie wie was en daar ging het om, hier zijn veel te veel invloeden van buitenaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik vind het erg knap dat je er nog iets van hebt kunnen maken.
Was al erg snel afgehaakt na deze troep.
hahahaha, dat commentaar kreeg ik ook van M-en-A..... wat moet je met die klok, dus ik zei.... let op de vlek rechts in beeld.quote:
Alleen de camera's doet aan BB denken meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dit is ook heel onduidelijk om te streamen met al die vreemde gasten in huis.... bij BB wist je wie wie was en daar ging het om, hier zijn veel te veel invloeden van buitenaf.
Ja klopt die had ik op de cap......quote:Op zondag 15 januari 2006 16:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen de camera's doet aan BB denken meer kan ik er niet van maken.
Het wordt tijd dat de vloer weer eens wordt schoongemaakt.
Een stuiteren de Viola is heel erg leuk
ze is aan het chantalen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja klopt die had ik op de cap......
Viola gaat denk ik nu wel op de roddeltoer.![]()
Hoi Sjet ook weer hierquote:Op zondag 15 januari 2006 16:36 schreef Sjet het volgende:
Ik zit nu een half uurtje te kijken.... maar ik snap hier niks vanComputers in huis? Mensen die in en uit het huis lopen.... vreemde mensen over de vloer
![]()
maar hij is een stuk eerlijke dan Naat.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef teamlead het volgende:
Frank: ja, ja, ja vind ik ook, ja
Broertje van Naat?
Vind ze allemaal wel leuk,behalve Viola danquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar hij is een stuk eerlijke dan Naat.
Ik vind hem een toffe peer
en dan de reactie van viola: "nee he..."quote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef bunnyma het volgende:
Rachel Hazes?????? als manager????
Nee toch hequote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef Marrije het volgende:
Ik verslik me, Rachel hazes, als nieuwe manager???
Viola is de Tanja van HBBquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel leuk,behalve Viola dan![]()
geloof ik geen bal van hoor.. volgens mij zijn ze aan het speculeren hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef regenworm het volgende:
Rachel Hazes gaat het vrijdag van Mickeyovernemen
Ohhhh, daar hoop ik dan op.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan de reactie van viola: "nee he..."
twee bitches bij elkaar gaat nooit goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan de reactie van viola: "nee he..."
Hummie..... lees je nog mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
twee bitches bij elkaar gaat nooit goed.
Ja ze heeft echt wel veel weg van onze Channyquote:Op zondag 15 januari 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:Viola begint nu toch aardig te bitchen...
Ik hoop het dan maar,die trut in het huis is me iets teveelquote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Awic grapje
Dat lukt niemand ben ik bang voorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er komt als diegene de bek van Viola dicht timmerd.
Moet het wel iemand zijn die aardig stevig in zijn/haar schoenen staat. Jensen?????quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er komt als diegene de bek van Viola dicht timmerd.
Nou ik vind het niet zo erg dan kan ik lekker op haar schelden.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maar,die trut in het huis is me iets teveel![]()
Hey Rooie!quote:
Dat mag ik hopen. Al denk ik, met het oog op welk muziek ik tot nu toe voorbij heb zien komen, dat het waar isquote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Awic grapje
Hoi, Sjetje.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Ik was hier de laatste tijd heel onregelmatig. Ik snap van deze BB nog helemaal niks![]()
lijkt me wel een stunt maar ik denk dat viola en bonnie gelijk vertrekken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet het wel iemand zijn die aardig stevig in zijn/haar schoenen staat. Jensen?????
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Cuall geef je Viooltje een facelift???![]()
Volgens mij snappen ze het daar in Aalsmeer ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Ik was hier de laatste tijd heel onregelmatig. Ik snap van deze BB nog helemaal niks![]()
Ik kon steeds niet reageren op het forum hier,kreeg elke keer een foutmelding.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Alles goed hoor lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi hoi, ik heb wel snel wat bij zitten lezen, maar niet alles, en viel op dat beertje er niet tussen zat.
Ik hoop wel dat alles goed met haar is.
Bart zou Joost toch gaan bellenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me wel een stunt maar ik denk dat viola en bonnie gelijk vertrekken.
Het zou me niet verbazen dat Joost nog een keer langs komt.
quote:
Echt supermooi je avantar zo, en huppel maar eens flink op haar mondje.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:57 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik doe meer pogingen om haar de mond te snoeren
![]()
Denk dat je bij deze beertjes idd niet te dicht in de buurt moet komen neequote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
van een afstand zijn ze lief.
Maar jij bent ook van dichtbij lief![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt supermooi je avantar zo, en huppel maar eens flink op haar mondje.![]()
Een beetje jong bloed in het bejaardenhuis kan geen kwaad.quote:
Mooi, fijn dat je er weer bent met een gevuld buikjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alles goed hoor lieverd![]()
Wel lang uitgeslapen en net wezen mac'en![]()
Vandaar dat ik zo laat ben![]()
Ja leef nogquote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je leeft nog?
goedemiddag
oja, ik ben er ook weer ff
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk dat je bij deze beertjes idd niet te dicht in de buurt moet komen nee![]()
Je bent een lieverd Regenworm![]()
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een beetje jong bloed in het bejaardenhuis kan geen kwaad.
Joost kan een publiekstrekker zijn omdat hij een maandje geleden BB heeft "gewonnen" overwinning cadeau gekregen van Hummie
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik kon steeds niet reageren op het forum hier,kreeg elke keer een foutmelding.
Nu is alleen me plaatje nog stuk en kan dat niet veranderen.
Maar deze BB is wel leuk.
Heerlijk bijgekomen geen kater gehad gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Beertje.... beetje bijgekomen van vannacht?
wou dat ik dat konquote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja leef nog![]()
Vanmorgen te duf toen ik wakker werd dus lekker door gaan slapen![]()
Ook goeiemiddag![]()
Brenda zie ik al lopen in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.![]()
Gratis schoonmakers. Doen dat vrijwillig.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?![]()
Kun je jouw plaatje niet ergens anders neer zetten?
Waswel lekker voor een xtje naar de mc toequote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat je er weer bent met een gevuld buikje![]()
Er komt dagelijks een schoonmaakploeg om de boel schoon te houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?![]()
De schoonmaakploeg volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vind die prijs van ¤ 1000,- belachelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.![]()
bedrag is verlaagd naar 250 euro.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vind die prijs van ¤ 1000,- belachelijk.
Ze hadden gewoon de BB5 bewoners moeten vragen voor vandaag dat pannekoek eten, daar waren beslist meer mensen op af gekomen als dat op de Talpa site had gestaan.
gewoon even mail sturen naar fok en je wachtwoord opvragen, misschien maak je wel ergens een foutquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De schoonmaakploeg volgens mij.
Kan ik wel maar krijg steeds een foutmelding als ik op wijzigen druk,heb ik geen correcte gebruikersnaam ofzo![]()
Moet zeggen lag echt in comaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wou dat ik dat kon
Langer dan 10 uur heb ik het niet kunnen rekken
Maar ach, dan heb je ook nog tijd om iets zinnigs te doen, zoals fokken
vergeet je niet je wachtwoord opnieuw in te vullen als je de wijziging wilt bevestigen...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De schoonmaakploeg volgens mij.
Kan ik wel maar krijg steeds een foutmelding als ik op wijzigen druk,heb ik geen correcte gebruikersnaam ofzo![]()
Er is er maar 1 die het echt verdiend had!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een beetje jong bloed in het bejaardenhuis kan geen kwaad.
Joost kan een publiekstrekker zijn omdat hij een maandje geleden BB heeft "gewonnen" overwinning cadeau gekregen van Hummie
Op de site staat toch 250 euro.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vind die prijs van ¤ 1000,- belachelijk.
Ze hadden gewoon de BB5 bewoners moeten vragen voor vandaag dat pannekoek eten, daar waren beslist meer mensen op af gekomen als dat op de Talpa site had gestaan.
250 staat op Talpa, maar als ze iemand bellen vanuit het huis vragen ze toch 1000 euro??quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
bedrag is verlaagd naar 250 euro.
Lieske of Ingrid maar dat mocht niet van Hummiequote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef demins het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die het echt verdiend had!![]()
Doe ik ook en dan geeft hij die foutmelding.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
vergeet je niet je wachtwoord opnieuw in te vullen als je de wijziging wilt bevestigen...
dat is een communicatie probleempjequote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
250 staat op Talpa, maar als ze iemand bellen vanuit het huis vragen ze toch 1000 euro??
Nah ja, dat meen je niet............... Moeten ze dat niet eens zelf doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Er komt dagelijks een schoonmaakploeg om de boel schoon te houden.
Dat is raarquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op de site staat toch 250 euro.
Terwijl hun 1000 euro roepen![]()
Als ze dat hadden gedaan was ik ook gaan pannekoeken eten voor dat geld en dan nog gratis Bonny ook![]()
Ja, en onze Hummie is de bossquote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske of Ingrid maar dat mocht niet van Hummie
Wat zou jij doen als je daar zat? Dan zou ik echt wel mensen proberen uit te wringen voor het goede doel...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef A-en-M het volgende:
250 staat op Talpa, maar als ze iemand bellen vanuit het huis vragen ze toch 1000 euro??
Dat klinkt niet goed! Er is sprake van gewenning!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heerlijk bijgekomen geen kater gehad gelukkig![]()
Nou dat heeft Monique geregeld geloof ik, of het bedrijf heeft het gratis aangeboden.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nah ja, dat meen je niet............... Moeten ze dat niet eens zelf doen?![]()
Ik denk wel meer mensen van Fok! die in de buurt wonen van Aalsmeer, heb je meteen een meetingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op de site staat toch 250 euro.
Terwijl hun 1000 euro roepen![]()
Als ze dat hadden gedaan was ik ook gaan pannekoeken eten voor dat geld en dan nog gratis Bonny ook![]()
Duh... dat zijn der 2!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske of Ingrid maar dat mocht niet van Hummie
Snelle Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef D.Rose het volgende:
zo maar ff eten maken, dan ben ik op tijd klaar voor de zege van Jelle
Ja maar nu hebben ze nog niemand gehad in die kamer.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je daar zat? Dan zou ik echt wel mensen proberen uit te wringen voor het goede doel...
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed! Er is sprake van gewenning!![]()
Zou wel lachen zijn,misschien komt er nog zo,n dag.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk wel meer mensen van Fok! die in de buurt wonen van Aalsmeer, heb je meteen een meeting![]()
Tuurlijk wel.... maar niet verhuren is ook niks uitwringen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je daar zat? Dan zou ik echt wel mensen proberen uit te wringen voor het goede doel...
Hai FBquote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW![]()
Is het nog wat geworden met het hotel?
Ik hoor Frank klagen ja... dat een hotel zonder hotelgasten geen echt hotel isquote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai FB![]()
Nou het is meer een restaurant![]()
* Nadenkt over wat iedere dag doet...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewenning krijg je als je t elke dag doet![]()
Heb t er volgens mij gewoon uitgeslapen
Frank heeft dat nu ook in de gaten, die probeert de kamer nu ook goedkoper te slijtenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.... maar niet verhuren is ook niks uitwringen.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai FB![]()
Nou het is meer een restaurant![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
BEW![]()
Is het nog wat geworden met het hotel?
Tot straks Regenwormpjequote:
250 euro is nog steeds erg duur... Daar heb je al een leuk hotel voor in Amsterdam, zonder camera's...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:18 schreef cuall het volgende:
Frank heeft dat nu ook in de gaten, die probeert de kamer nu ook goedkoper te slijten![]()
Mag ik even een linkje naar dat woord?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:
ja, ik ga de daad maar bij het woord voegen en het eten bereiden
tot vanavond ergens
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
Kan TL aub in een kast worden gestopt???
Zijn aanmoedigings praktijken hebben teveel succes
Als ze iemand zo ver krijgen om er te slapen, kunnen ze de porno-video's wel voor grof geld verkopen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
250 euro is nog steeds erg duur... Daar heb je al een leuk hotel voor in Amsterdam, zonder camera's...![]()
![]()
Ja hoor: linkjequote:
Hai Flugelquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze iemand zo ver krijgen om er te slapen, kunnen ze de porno-video's wel voor grof geld verkopen.
Hoi trouwens
hiquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze iemand zo ver krijgen om er te slapen, kunnen ze de porno-video's wel voor grof geld verkopen.
Hoi trouwens
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoi trouwens
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
Frank moet soms ff nadenken waar die is... als die staat te douchen tegenover Kelly en Bonnie naakt door de gang loopt. Dat vind die soms wel raar
Jazeker! En dan hoef ik het niet eens te visualiseren!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo raar... Daar raakt iedereen door van slag lijkt me
Voor mij staat darten om 19:00 op de planningquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
En, wat zijn de plannen voor vanavond?
Volgens mij hebben ze niks in de planning, vrije avondquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Het domme is ook dat iedere keer vragen voor de aankomende nacht....quote:Op zondag 15 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
Frank begint aardig de pee erin te krijgen dat het ontbijt niet loopt... dat is beter. Misschien gebeurt er dan nog wat
Darten kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Jelle - Barney kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk eens diepe gesprekken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niks in de planning, vrije avond![]()
Ja, gewoon gelijk strikken die mensenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het domme is ook dat iedere keer vragen voor de aankomende nacht....
Ik zou er meteen inknallen, ohhh kan je vandaag niet, we zijn er 8 weken welke avond kan ik boeken voor je als je nu niet kunt.
hoi Flugel.... Dart kijken, weer ff op Fok!, misschien weer ff de streams.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedoelde ín het hotel idd...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi Flugel.... Dart kijken, weer ff op Fok!, misschien weer ff de streams.
Maar dat bedoelde je zeker niet![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eindelijk eens diepe gesprekken dan?
Ruzie vind ik ook goed
Alleen is mijn chips al op...quote:
Juist, in ieder geval een poging totquote:Op zondag 15 januari 2006 17:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, gewoon gelijk strikken die mensen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ín het hotel idd...
Maar fijn dat iedereen zo graag met me wil delen wat ze allemaal gaan doen
En jij dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gert is ook close met Kelly... Moet je eens opletten hoevaak Kel hem niet over zijn rug streelt...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
Gert en Monique kunnen het trouwens wel goed vinden met elkaar valt me op...
Ja, ik ook, Viola is ok ole olequote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar kan ik me ook wel in vinden hoor
![]()
Lief toch!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik gezien hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb je toch op de hoogte gebracht...........ze hebben een vrije avond voor zichzelf ingepland
![]()
Viola is gewoon een leuk mens!quote:
Moeten we gaan tellen hoevaak zij dat niet doet?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gert is ook close met Kelly... Moet je eens opletten hoevaak Kel hem niet over zijn rug streelt...
Zou Hummie nu met een sanctie komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Had ik gezien hoor
Waarom trouwens nú al een vrije avond? Ze hebben nog maar amper geld opgehaald....
Ze hebben eigenlijk pas één avond en één middag écht gewerkt.
Ik hang hier wel ergens rondquote:
Ze zijn niks gewend, denk ikquote:Op zondag 15 januari 2006 17:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ik gezien hoor
Waarom trouwens nú al een vrije avond? Ze hebben nog maar amper geld opgehaald....
Ze hebben eigenlijk pas één avond en één middag écht gewerkt.
En nog een keerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Yeeeaaaaaahhh.... nog meer;
PSV
![]()
![]()
PSV PSV
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV PSV PSV
![]()
![]()
![]()
Aha okequote:
Hang oudere-jongeren....quote:
Ik zat me net af te vragen waar en wat ik was ...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Alleen is mijn chips al op...![]()
Nja dan moek maar wat anders in mijn mond stoppen!
Demins! Af!
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gaat vast goedkomen. Nog iets fanatieker aanmoedigen![]()
BEW
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gaat vast goedkomen. Nog iets fanatieker aanmoedigen![]()
BEW
Doet me denken aan die ene... met die wapperende handjes...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |