Ik hoop het dan maar,die trut in het huis is me iets teveelquote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Awic grapje
Dat lukt niemand ben ik bang voorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er komt als diegene de bek van Viola dicht timmerd.
Moet het wel iemand zijn die aardig stevig in zijn/haar schoenen staat. Jensen?????quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er komt als diegene de bek van Viola dicht timmerd.
Nou ik vind het niet zo erg dan kan ik lekker op haar schelden.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maar,die trut in het huis is me iets teveel![]()
Hey Rooie!quote:
Dat mag ik hopen. Al denk ik, met het oog op welk muziek ik tot nu toe voorbij heb zien komen, dat het waar isquote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Awic grapje
Hoi, Sjetje.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Ik was hier de laatste tijd heel onregelmatig. Ik snap van deze BB nog helemaal niks![]()
lijkt me wel een stunt maar ik denk dat viola en bonnie gelijk vertrekken.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet het wel iemand zijn die aardig stevig in zijn/haar schoenen staat. Jensen?????
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Cuall geef je Viooltje een facelift???![]()
Volgens mij snappen ze het daar in Aalsmeer ook nietquote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Ik was hier de laatste tijd heel onregelmatig. Ik snap van deze BB nog helemaal niks![]()
Ik kon steeds niet reageren op het forum hier,kreeg elke keer een foutmelding.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey Rooie!![]()
![]()
Lang niet gezien![]()
Alles goed hoor lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hoi hoi, ik heb wel snel wat bij zitten lezen, maar niet alles, en viel op dat beertje er niet tussen zat.
Ik hoop wel dat alles goed met haar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |