Bart zou Joost toch gaan bellenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me wel een stunt maar ik denk dat viola en bonnie gelijk vertrekken.
Het zou me niet verbazen dat Joost nog een keer langs komt.
quote:
Echt supermooi je avantar zo, en huppel maar eens flink op haar mondje.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:57 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik doe meer pogingen om haar de mond te snoeren
![]()
Denk dat je bij deze beertjes idd niet te dicht in de buurt moet komen neequote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
van een afstand zijn ze lief.
Maar jij bent ook van dichtbij lief![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt supermooi je avantar zo, en huppel maar eens flink op haar mondje.![]()
Een beetje jong bloed in het bejaardenhuis kan geen kwaad.quote:
Mooi, fijn dat je er weer bent met een gevuld buikjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alles goed hoor lieverd![]()
Wel lang uitgeslapen en net wezen mac'en![]()
Vandaar dat ik zo laat ben![]()
Ja leef nogquote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je leeft nog?
goedemiddag
oja, ik ben er ook weer ff
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk dat je bij deze beertjes idd niet te dicht in de buurt moet komen nee![]()
Je bent een lieverd Regenworm![]()
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een beetje jong bloed in het bejaardenhuis kan geen kwaad.
Joost kan een publiekstrekker zijn omdat hij een maandje geleden BB heeft "gewonnen" overwinning cadeau gekregen van Hummie
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik kon steeds niet reageren op het forum hier,kreeg elke keer een foutmelding.
Nu is alleen me plaatje nog stuk en kan dat niet veranderen.
Maar deze BB is wel leuk.
Heerlijk bijgekomen geen kater gehad gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Beertje.... beetje bijgekomen van vannacht?
wou dat ik dat konquote:Op zondag 15 januari 2006 17:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja leef nog![]()
Vanmorgen te duf toen ik wakker werd dus lekker door gaan slapen![]()
Ook goeiemiddag![]()
Brenda zie ik al lopen in het huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.![]()
Gratis schoonmakers. Doen dat vrijwillig.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?![]()
Kun je jouw plaatje niet ergens anders neer zetten?
Waswel lekker voor een xtje naar de mc toequote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mooi, fijn dat je er weer bent met een gevuld buikje![]()
Er komt dagelijks een schoonmaakploeg om de boel schoon te houden.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik snap er nog helemaal niks van... wie staat er daar nou b.v. de hele tijd te stofzuigen?![]()
De schoonmaakploeg volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vind die prijs van ¤ 1000,- belachelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien doet Joost het wel,hij wilde toch altijd graag dat Brenda ook eens in het huis sliep.![]()
bedrag is verlaagd naar 250 euro.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel leuk zijn, maar ik vind die prijs van ¤ 1000,- belachelijk.
Ze hadden gewoon de BB5 bewoners moeten vragen voor vandaag dat pannekoek eten, daar waren beslist meer mensen op af gekomen als dat op de Talpa site had gestaan.
gewoon even mail sturen naar fok en je wachtwoord opvragen, misschien maak je wel ergens een foutquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De schoonmaakploeg volgens mij.
Kan ik wel maar krijg steeds een foutmelding als ik op wijzigen druk,heb ik geen correcte gebruikersnaam ofzo![]()
Moet zeggen lag echt in comaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wou dat ik dat kon
Langer dan 10 uur heb ik het niet kunnen rekken
Maar ach, dan heb je ook nog tijd om iets zinnigs te doen, zoals fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |