abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34136946
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
Gut, daar maak je je wel druk om? Dat is dan vast omdat dat een heleboel geld kost ofzo
Ja, daar maak ik me wel degelijk druk om. Ook omdat het ontzettend veel geld kost maar net zo goed omdat we onze planeet gesubsidieerd aan het slopen zijn. Dat is het argument tegen de noodzaak van een toenemende bevolking om de mensheid voort te laten bestaan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:25:35 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34137335
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:17 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, daar maak ik me wel degelijk druk om. Ook omdat het ontzettend veel geld kost maar net zo goed omdat we onze planeet gesubsidieerd aan het slopen zijn. Dat is het argument tegen de noodzaak van een toenemende bevolking om de mensheid voort te laten bestaan.
Van rechtse liberale flat-tax en ieder voor zich en god voor ons alle bal, tot groenlinks radicaal in 1 topic.

Het wordt werkelijk steeds grappiger.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:27:51 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_34137439
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Van rechtse liberale flat-tax en ieder voor zich en god voor ons alle bal, tot groenlinks radicaal in 1 topic.

Het wordt werkelijk steeds grappiger.
Het is wel knap
stormy waters...
sailin'
  maandag 16 januari 2006 @ 21:27:54 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34137441
In-de-gaten-houdt-post.
Graag zonder elkaar uit te lachen verder posten. En oeverloos dezelfde argumenten herhalen tegen dezelfde mensen haalt volgens mij ook niet veel uit, of wel?
pi_34137541
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef Belana het volgende:

[..]

Het is wel knap
Wat is er knap aan? Waar de flattax weer vandaan komt is mij een raadsel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 16 januari 2006 @ 21:29:40 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_34137545
tja sorry BE, ik snap wat je bedoeld, maar de discussie is toch al dood... maar ik zal me gedragen en weg wezen hier
stormy waters...
sailin'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:30:23 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34137582
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
In-de-gaten-houdt-post.
Graag zonder elkaar uit te lachen verder posten. En oeverloos dezelfde argumenten herhalen tegen dezelfde mensen haalt volgens mij ook niet veel uit, of wel?
Deze discussie wordt dan ook in elk topic waar maar remotly gesproken wordt over staatsbijdrage mbt kinderen oeverloos gevoerd.

Figuren welke normaal alleen in NWS en POL trollen vinden opeens hun weg tot OUD. Posten ongnuanceerd en trollen. Immers zijn er in nederland dan opeens ALLEEN voor kinderen regelingen welke je als subsidie zou kunnen beschouwen.
Het hele solidariteitsbeginsel in zorg, levensonderhoud, wonen, etc vertoont GEEN ENKELE gelijkenis tov de verschrikking kinderen.

Dit soort topics kan je net zo goed direkt na de OP sluiten.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:33:11 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34137726
I know, je kan van te voren alle reacties al wel voorspellen... maar ja, dan kan je het hele forum wel opdoeken omdat veel van de discussies al een keer gevoerd zijn.
We zien het nog even aan maar anders gaat er gewoon een slotje op wegens 'uitgekauwd'.
pi_34137864
Ik heb weinig toe te voegen. Mensen die discussies voeren door anderen voor homoseksueel uit te maken, dreigen je familie te vermoorden zijn geen reactie waardig. Trieste is dat dat de ouders zijn die dit gedrag vertonen, blijkbaar zijn die het minst capabel om kinderen op te voeden...

Tv-uitzending was gisteren dus van mij mag het op slot. OUD is niet de plek voor discussies maar voor advies en zo denk ik.
pi_34138164
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Marble het volgende:

[..]

En dat vrouwen gewoon zo maar betaald vrij krijgen om een kind te kunnen krijgen dan, of parttimne werken af kunnen dwingen? Dat zou ook allemaal heel anders kunnen, "is ook gewoon maar bedacht". Zwangere vrouwen willen altijd alleen maar de lusten en niet de lasten, het is zo'n eenrichtingsverkeer. Je moet je juist gelukkig prijzen met wat er allemaal mogelijk is voor de zwangere vrouw anno nu, vroeger was dat wel anders.
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  maandag 16 januari 2006 @ 21:51:52 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34138517
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb weinig toe te voegen. Mensen die discussies voeren door anderen voor homoseksueel uit te maken, dreigen je familie te vermoorden zijn geen reactie waardig. Trieste is dat dat de ouders zijn die dit gedrag vertonen, blijkbaar zijn die het minst capabel om kinderen op te voeden...

Tv-uitzending was gisteren dus van mij mag het op slot. OUD is niet de plek voor discussies maar voor advies en zo denk ik.
Waar dan? Als ik ctrl-F doe op homo dan kom ik allene bij deze post uit...
Nee, ik heb niet alles tot op de letter nauwkeurig gelezen... het is een herhaling van zetten... ik krijg het niet eens in me opgenomen.
Laat je niet zo opnaaien.
Je hebt je zegje gedaan... punt...
pi_34138741
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
dreigen je familie te vermoorden
Uhm, er werd niet gedreigd je familie te vermoorden, enkel werd gesuggereerd dat je dat zelf kon doen in het kader van overbevolking tegengaan. Le-zen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_34138745
Netwerk vanavond: Wie wil er nog kinderen?

Ik verwacht wel degelijk dat er wat respect voor mijn mening is. Ik heb me juist niet laten opnaaien door Swetsenegger te negeren, maar mods zijn er ook voor om een discussie niet te laten verpesten en nu is het verpest.

[ Bericht 3% gewijzigd door RichardQuest op 16-01-2006 22:03:49 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 22:00:58 #189
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34138913
Ik vind dit topic een beetje erg neigend naar een zeer hoog "Juhuhuf! Hij plaagt me!!!" gehalte
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 16 januari 2006 @ 22:08:44 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34139246
quote:
Oh joh... Kom op zeg. Dat negeer je toch... laat hem lekker!
quote:
Ik verwacht wel degelijk dat er wat respect voor mijn mening is. Ik heb me juist niet laten opnaaien door Swetsenegger te negeren, maar mods zijn er ook voor om een discussie niet te laten verpesten en nu is het verpest.
De users die er vanmiddag waren deden dat niet, dat heb je gemerkt, dan stop je toch met posten? Dan ga je toch niet door?

Ik weet niet hoor... maar ik vind het allemaal een beetje knullig.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:09:19 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34139268
En ik vind het nu wel genoeg geweest eigenlijk.
Het gaat nu echt nergens meer over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')