Ja, daar maak ik me wel degelijk druk om. Ook omdat het ontzettend veel geld kost maar net zo goed omdat we onze planeet gesubsidieerd aan het slopen zijn. Dat is het argument tegen de noodzaak van een toenemende bevolking om de mensheid voort te laten bestaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef Belana het volgende:
Gut, daar maak je je wel druk om? Dat is dan vast omdat dat een heleboel geld kost ofzo
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me wel degelijk druk om. Ook omdat het ontzettend veel geld kost maar net zo goed omdat we onze planeet gesubsidieerd aan het slopen zijn. Dat is het argument tegen de noodzaak van een toenemende bevolking om de mensheid voort te laten bestaan.
Het is wel knapquote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Van rechtse liberale flat-tax en ieder voor zich en god voor ons alle bal, tot groenlinks radicaal in 1 topic.
Het wordt werkelijk steeds grappiger.
Deze discussie wordt dan ook in elk topic waar maar remotly gesproken wordt over staatsbijdrage mbt kinderen oeverloos gevoerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
In-de-gaten-houdt-post.
Graag zonder elkaar uit te lachen verder posten. En oeverloos dezelfde argumenten herhalen tegen dezelfde mensen haalt volgens mij ook niet veel uit, of wel?
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:38 schreef Marble het volgende:
[..]
En dat vrouwen gewoon zo maar betaald vrij krijgen om een kind te kunnen krijgen dan, of parttimne werken af kunnen dwingen? Dat zou ook allemaal heel anders kunnen, "is ook gewoon maar bedacht". Zwangere vrouwen willen altijd alleen maar de lusten en niet de lasten, het is zo'n eenrichtingsverkeer. Je moet je juist gelukkig prijzen met wat er allemaal mogelijk is voor de zwangere vrouw anno nu, vroeger was dat wel anders.
Waar dan? Als ik ctrl-F doe op homo dan kom ik allene bij deze post uit...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb weinig toe te voegen. Mensen die discussies voeren door anderen voor homoseksueel uit te maken, dreigen je familie te vermoorden zijn geen reactie waardig. Trieste is dat dat de ouders zijn die dit gedrag vertonen, blijkbaar zijn die het minst capabel om kinderen op te voeden...
Tv-uitzending was gisteren dus van mij mag het op slot. OUD is niet de plek voor discussies maar voor advies en zo denk ik.
Uhm, er werd niet gedreigd je familie te vermoorden, enkel werd gesuggereerd dat je dat zelf kon doen in het kader van overbevolking tegengaan. Le-zen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef RichardQuest het volgende:
dreigen je familie te vermoorden
Oh joh... Kom op zeg. Dat negeer je toch... laat hem lekker!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Netwerk vanavond: Wie wil er nog kinderen?
De users die er vanmiddag waren deden dat niet, dat heb je gemerkt, dan stop je toch met posten? Dan ga je toch niet door?quote:Ik verwacht wel degelijk dat er wat respect voor mijn mening is. Ik heb me juist niet laten opnaaien door Swetsenegger te negeren, maar mods zijn er ook voor om een discussie niet te laten verpesten en nu is het verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |