Haar zondagse kleedje denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk pakkie heeft dat beest aangetrokken.
maakt niet uit, ik denk dat de meeste mensen wel weten wie ik bedoelquote:
quote:
Tv schijnt het wel te doen, ik keek op internet, daar doet ie het dus nietquote:
Jammer dat hij dat heeft moeten missenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef raptorix het volgende:
Heren, was er gister helaas niet op de FOK meet, ik ben vrijdag ziek geworden en was ook zaterdag nog beroerd, volgende keer ben ik er uiteraard weer eens bij.
TT op internet deed het eerst welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tv schijnt het wel te doen, ik keek op internet, daar doet ie het dus niet
Dat wel, maar die achternaam staat me zo aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik denk dat de meeste mensen wel weten wie ik bedoel![]()
Welke plaat is dat eigenlijk?quote:
Het nummer heet Dj Mystery- Type Facequote:
DJ Mysteryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het nummer heet Dj Mystery- Type Face
First blood?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja, vanavond komt mijn lievelingsfilm op tv.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Spideyman het volgende:
En golf is knikkeren voor luie mensen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar Punani is een goede plaat, overigens wel een rip-off van een oude hardcore plaat.
Section 8 - Punanny (The Prophet & Promo)quote:
American Beauty?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja, vanavond komt mijn lievelingsfilm op tv.
quote:
Dat is een ouwe van Youp.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Spideyman het volgende:
En golf is knikkeren voor luie mensen.
We bljven lekker gezellig op gelijke hoogte!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Eilanden het volgende:
En de FC weer drie punten erbijDoe maar een lekker biertje
Da's waar, maar wij staan voorlopig vierdequote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We bljven lekker gezellig op gelijke hoogte!
Miniem inderdaad, dus dat zegt me niks nada noppes.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's waar, maar wij staan voorlopig vierdeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets beter doelsaldo
(misschien enkel voor een dik uurtje
, alhoewel NEC goed zijn best doet
)
Wat het mij zegt:quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Miniem inderdaad, dus dat zegt me niks nada noppes.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat het mij zegt:
4. FC Utrecht
5. FC Groningen![]()
Maar inderdaad goed dat beide ploegen nu zo leuk meedoen
Meer zegt het niet, Eilandje. Maar inderdaad,quote:4. FC Utrecht 19 9 5 5 32 26-21
5. FC Groningen 19 10 2 7 32 26-22
* Eilanden zet Clau een Roosviceetje voorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
Meer zegt het niet, Eilandje. Maar inderdaad,
Oe lekker!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet Clau een Roosviceetje voor
Zullen we SCH dan maar een beetje proberen te troosten?
Kijk dat zijn de betere berichten, ook een voor Eilanden!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Witbiertje voor Noca!
Wie laat er dan ook iemand anders in dat ding rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss
wat een doos
Aan diequote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe lekker!
Mjah, maar daar ben ik sinds vrijdagavond al mee bezig!
Ook, ik ben ziek, schaatsen niet goed en het leven is sowieso kutquote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen verliest en Utreg wint?
* SCH bukt alvastquote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
shit, Boez heeft ons gevonden
* Spideyman gooit een tafelkleedje over SCH heen en zet er een lamp.quote:
Ik ben dan blij dat de FC een bijdrage heeft kunnen leverenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook, ik ben ziek, schaatsen niet goed en het leven is sowieso kut![]()
Met dat voetbal zit ik nog het minst hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben dan blij dat de FC een bijdrage heeft kunnen leveren![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman gooit een tafelkleedje over SCH heen en zet er een lamp.
Kun je mooi tafel spelen.
Ik ga doodquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Eilanden het volgende:
Hoe ziek ben je dan? Wat heb je?
Gewoon een sullige griep die al de hele week op de loer lag maar ik moest naar Groningen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ookOoit.......
Maar wat heb je nu dan?
Dat was dan weer zo'n gezeik, maar dat ligt ook aan anderen natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
OK, da's een kutgevoel ja... maar is er dan geen back-up voor je?
Flink wat sinasappeltjes persenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was dan weer zo'n gezeik, maar dat ligt ook aan anderen natuurlijk.
Maar goed, ze zijn nu een uur aan het spelen in Oudaen. Ik ga me concentreren op beter worden want Desmond begon zich al ernstig zorgen te maken of we nu zaterdag wel naar Madurodam kunnen![]()
Moet jij geen dvds kijken?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef pascalheister het volgende:
middag trouwens
raad is wat ik net heb gedaanquote:
Inderdaad, wat erg zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bizarre valpartij bij het schaatsen. Arme Jochem.
best netjes voor 2 subtoppers tegen elkaarquote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Pak de fles azijn maar alvast uit de kast!
Ik ook idd, en naar Jarhead.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef pascalheister het volgende:
Ben wel benieuwd naar Munich, trailer ziet er al verdomd goed uit
Jarhead lijkt me inderdaad ook een mooie film ...quote:
onze Donnie Darkoquote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Die Jack Gyllenhaal is lekker![]()
Ben ook benieuwd naar die homowestern met hem. Brokeback Mountain.
Voor welke van de 2 films?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onze Donnie Darkoschijnt favoriet te zijn voor de oscars
Hij is nu al in feeststemmingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de Oscars hebben dit jaar weer een geweldige presentatorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ja, idd. Kan dat allemaal niet wat beter gepland worden?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef SCH het volgende:
Suijk, even overleggen - we hebben een extra tv nodig om 19.00 uur.
Jij bent blauwquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, idd. Kan dat allemaal niet wat beter gepland worden?
Wordt idd lastig, de 10.000 meter start denk ik nog wel wat later (de 5.000 vrouwen is nu ook een kwartiertje later begonnen), dus de eerste set darts meepakken kan iig live. Vervolgens zappen tussen Uytdehaage en darts, dan een wat minder interessante rit, dus darts, bij de rit van Verheijen weer zappen. Pauze in het darten valt misschien wel gunstig voor die rit. Laatste twee/drie ritten moeten we live mee kunnen pakken.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef rubbereend het volgende:
vanavond schaatsen, voetbal en darten tegelijk en ik heb ook nog een verjaardaghoe hou ik nou alles bij vanavond?
Dat maakt thuis niet zo heel veel indruk ben ik bang!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
pascal, grijp je kans
Wie heeft er zin om met mij op vakantie te gaan?
pascal, grijp je kans
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ben erg benieuwd naar de reacties, misschien wil Zwansen mee om vast aan elkaar te wennen
pascal, grijp je kans
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Gelukkig had je weer gedronken JaWi, we zijn trots op je kerel
Bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Gelukkig had je weer gedronken JaWi, we zijn trots op je kerel
ik, ga nog even door met me warm drinken....quote:Op zondag 15 januari 2006 17:42 schreef JaWi het volgende:
Ik ben blij dat ik onder invloed was, anders was het helemaaaaaal treurig geweest.
Ik ben gewoon teleurgesteld. Wederom dramatisch voetbal. Ga iemand anders lastig vallenquote:
Dat snap ik maar dat je zo blij bent met je eigen drankconsumptie vertel je maar ergens anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld. Wederom dramatisch voetbal. Ga iemand anders lastig vallen.
ja beetje matig dat NEC punten laat liggen, maarja in Rotterdam schiet t ook niet op nuquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld. Wederom dramatisch voetbal. Ga iemand anders lastig vallen.
En Dakar én de Australian Open ben je ook nog vergetenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef rubbereend het volgende:
vergeet ik bij al die sport nog het snooker te vermelden
Daar heb ik het nergens over gehad. Maar goed, wat jij wilquote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat je zo blij bent met je eigen drankconsumptie vertel je maar ergens anders.![]()
Bij Dakar is de laatste rit geneutraliseerd, dus daar is alles al gelopen. Hoef je niet te kijken dusquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Dakar én de Australian Open ben je ook nog vergeten.
Snooker, goed planquote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef rubbereend het volgende:
vergeet ik bij al die sport nog het snooker te vermelden
Eurosport nuquote:
19.00.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat is het enerverende pijltjesgooien?
Nou je, je algehele drugsalcoholopschepgedrag dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar heb ik het nergens over gehad. Maar goed, wat jij wil!
Maar goed, wat jij wilquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou je, je algehele drugsalcoholopschepgedrag dan.![]()
Kopje koffiequote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik zou het prettig vinden als je daar wat minder stoer over zou doen inderdaad![]()
Daar zit toch alcohol in?quote:
De beste meet tot nu toequote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef Suijk het volgende:
Overigens, helemaal vergeten te vragen.
Hoe was de meet?
Nou, ben benieuwd naar de foto's dan!quote:
En een wangedragquote:
Die zijn helaas niet gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd naar de foto's dan!
ff inloggen danquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd naar de foto's dan!
Was je niet mee? Bel zometeen eensquote:Op zondag 15 januari 2006 17:57 schreef JaWi het volgende:
Hoe laat is het enerverende pijltjesgooien?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:28 schreef SCH het volgende:
Die 2 nieuwen op de meet waren trouwens echt zeer aantrekkelijk
Je hebt wat gemist Clauw.
Morgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef DeTolk het volgende:
wanneer is de volgende meet?
Is nog niet bekend. Waarschijnlijk in Aprilquote:Op zondag 15 januari 2006 18:35 schreef DeTolk het volgende:
wanneer is de volgende meet?
Ja, nogalquote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Suijk het volgende:
Nee, jij had weer teveel gezopen, vernam ik, bos!
Cultheld was toch die met dat gehoorapparaat? Die heb ik niet gesproken.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Vond je Cart_man en Cultheld zo leuk?
Het kostte me wel enige moeite, maar het is me inderdaad geluktquote:Op zondag 15 januari 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
we hebben je maar in de kroeg achter gelaten, maar je hebt het thuisfront nog gevonden zie ik ?
NU!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef borisz het volgende:
wanneer begint dat darten nu eens?
zeker met messen enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En een wangedragMet name Bos en Pascal .. je geeft ze een beetje alcohol, maar wat ze dan doen ...
Grote verhalen over Vietnam, en een beetje serveersters aanspreken of het lustobjecten zijnquote:
Jij kijkt liever naar Ajax?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Bananenman het volgende:
Wat saai dat pijltjesgooien...
quote:
niet zo boring als ajax gelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Bananenman het volgende:
Wat saai dat pijltjesgooien...
Jullie zouden naar ons komenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een inkoppertjes zeg
Hee Robbie waar waren jullie nou?
Oh is mij niks van bekend, en anderen ook niet volgens mij. Enige wat ik weet is ikea parkeer en dat er door ons is afgezegd omdat we niks hadden.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sloterdijk was het voor zover ik weet... daar tijd gestaan maar niks gezien!
Dut kunnen we de komende 4 jaar niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We konden geen fatsoenlijke groep op de been krijgen
Je kijkt toch niet voor het publiek?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb hem afgezet, hypocriet kut publiek
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef DutchGooner het volgende:Jelle gaat hem winnen ten koste van die dikke kuthagenees
Barney is een hele slechte verliezer. Ik verheug me al op het interview.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die kop van Barney PRICELESS
Oogt in ieder geval een stuk bescheidener/beschaafder dan die wederhelft van Sylviaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef golfer het volgende:
Leuk voor dat jochie dat ie gewonnen heeft.
Dat klopt wel. Het had mij niet zo veel uitgemaakt. Ik ben toch maar een gelegenheidsdartsvolger. Overmorgen ken ik de naam van de winnaar al niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is geweldig wat Jelle heeft laten zien dat staat voorop. Maar al die hypocriete gloryhuntende fans die barney nu als een baksteen laten zakken vind ik wel triest eigenlijk. Van Barneveld die in zn eentje het darts in Nederland op de kaart gezet.
Ik heb hem nooit gemogen,vond het al geweldig toen ie in '95 verloor van die Sheepshaggerquote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is geweldig wat Jelle heeft laten zien dat staat voorop. Maar al die hypocriete gloryhuntende fans die barney nu als een baksteen laten zakken vind ik wel triest eigenlijk. Van Barneveld die in zn eentje het darts in Nederland op de kaart gezet.
dat is zo maar als z'n karakter nou wat beter was geweest, had hij dit ook minder gehadquote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
En daarna zelf weer de grond in geboord met z'n gedrag, heel veel mensen waren blij in het begin maar daarna kreeg iedereen een pleuris hekel aan hem en zakte de intresse in het darten ook weer in, Jelle zet het nu weer op de kaart voor mijquote:Op zondag 15 januari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat doet die daar nu weer, pas geleden ook al ergens bij een oudjaarsgeval kwam ie langs.......quote:
Wel als je het geval Verheyen/ Uitdehaeghe nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Suijk het volgende:
Nou nog even wat schaatsen kijken. Is dat nog enigszins interessant?
Die crash heb ik gezien ja. Dat moet zeer gedaan hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel als je het geval Verheyen/ Uitdehaeghe nog niet gezien hebt.
Stuk of 80x herhaald intussen al en zal nog wel een paar keer herhaald worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Die crash moet ik nog zien indd, maar dat komt vanavond nog wel een keer voorbij bij de herhalingen...
Ik heb hem alleen nog niet eerder gezienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is 20 keer per jaar op tv![]()
als een heumoquote:Op zondag 15 januari 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
Hoe vond je dat varken spelen?
Varken?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
Hoe vond je dat varken spelen?
Was Johan Tissen er niet bij?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Varken?
Tis alleen Kees hoor. En Henri, zijn vader is dokter.
Ik zag steeds een varken - schijnt vroeger postbode geweest te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Varken?
Tis alleen Kees hoor. En Henri, zijn vader is dokter.
Dat dagelijkse rondje post deed zijn gewicht goed als ik zo die oude beelden zagquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag steeds een varken - schijnt vroeger postbode geweest te zijn.![]()
net als Berryquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag steeds een varken - schijnt vroeger postbode geweest te zijn.![]()
ja, lachen he !quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Belachelijke kaart van Robben.
Hij dacht waarschijnlijk nog aan vrijdagquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, lachen he !
ach kan hij een beetje uitrusten voor het WK
Nu is Fok niet meer zo langzaam, maar net was het inderdaad traagquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Valt hier wel mee eigenlijk.
dat had je niet moeten doen nu gaat de server ook 10 min platquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb de CTR keynotes even gerefragmenteerd, het gaat nu weer beter toch?
Matige Tong imitatiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Hey poepies
Update je het Djamu topic nog even SCHelmpje?
tongquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
die zit samen met z'n kameraad in de kroeg zich lam te zuipenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tolk!
Hoe zou het met DS zijn?
Groot gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die zit samen met z'n kameraad in de kroeg zich lam te zuipen
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef JaWi het volgende:
Zo even studio voetbal kijken
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
komt de postbode ook al op zondag bij jou ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Maar ben wel van plan om hem ook orgineel te halen, want 7 x 4 afleveringen voor ik geloof ¤49,95 is een nette prijs
Maar dan moet ik moeite doen enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
In engeland nog iets goedkoper denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |