Haar zondagse kleedje denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk pakkie heeft dat beest aangetrokken.
maakt niet uit, ik denk dat de meeste mensen wel weten wie ik bedoelquote:
quote:
Tv schijnt het wel te doen, ik keek op internet, daar doet ie het dus nietquote:
Jammer dat hij dat heeft moeten missenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef raptorix het volgende:
Heren, was er gister helaas niet op de FOK meet, ik ben vrijdag ziek geworden en was ook zaterdag nog beroerd, volgende keer ben ik er uiteraard weer eens bij.
TT op internet deed het eerst welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tv schijnt het wel te doen, ik keek op internet, daar doet ie het dus niet
Dat wel, maar die achternaam staat me zo aan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik denk dat de meeste mensen wel weten wie ik bedoel![]()
Welke plaat is dat eigenlijk?quote:
Het nummer heet Dj Mystery- Type Facequote:
DJ Mysteryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het nummer heet Dj Mystery- Type Face
First blood?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja, vanavond komt mijn lievelingsfilm op tv.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Spideyman het volgende:
En golf is knikkeren voor luie mensen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar Punani is een goede plaat, overigens wel een rip-off van een oude hardcore plaat.
Section 8 - Punanny (The Prophet & Promo)quote:
American Beauty?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef Spideyman het volgende:
Ow ja, vanavond komt mijn lievelingsfilm op tv.
quote:
Dat is een ouwe van Youp.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef Spideyman het volgende:
En golf is knikkeren voor luie mensen.
We bljven lekker gezellig op gelijke hoogte!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Eilanden het volgende:
En de FC weer drie punten erbijDoe maar een lekker biertje
Da's waar, maar wij staan voorlopig vierdequote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We bljven lekker gezellig op gelijke hoogte!
Miniem inderdaad, dus dat zegt me niks nada noppes.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's waar, maar wij staan voorlopig vierdeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiets beter doelsaldo
(misschien enkel voor een dik uurtje
, alhoewel NEC goed zijn best doet
)
Wat het mij zegt:quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Miniem inderdaad, dus dat zegt me niks nada noppes.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat het mij zegt:
4. FC Utrecht
5. FC Groningen![]()
Maar inderdaad goed dat beide ploegen nu zo leuk meedoen
Meer zegt het niet, Eilandje. Maar inderdaad,quote:4. FC Utrecht 19 9 5 5 32 26-21
5. FC Groningen 19 10 2 7 32 26-22
* Eilanden zet Clau een Roosviceetje voorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
Meer zegt het niet, Eilandje. Maar inderdaad,
Oe lekker!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zet Clau een Roosviceetje voor
Zullen we SCH dan maar een beetje proberen te troosten?
Kijk dat zijn de betere berichten, ook een voor Eilanden!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Witbiertje voor Noca!
Wie laat er dan ook iemand anders in dat ding rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Vrouw rijdt Porsche tijdens proefrit total loss
wat een doos
Aan diequote:Op zondag 15 januari 2006 15:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe lekker!
Mjah, maar daar ben ik sinds vrijdagavond al mee bezig!
Ook, ik ben ziek, schaatsen niet goed en het leven is sowieso kutquote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen verliest en Utreg wint?
* SCH bukt alvastquote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
shit, Boez heeft ons gevonden
* Spideyman gooit een tafelkleedje over SCH heen en zet er een lamp.quote:
Ik ben dan blij dat de FC een bijdrage heeft kunnen leverenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook, ik ben ziek, schaatsen niet goed en het leven is sowieso kut![]()
Met dat voetbal zit ik nog het minst hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben dan blij dat de FC een bijdrage heeft kunnen leveren![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman gooit een tafelkleedje over SCH heen en zet er een lamp.
Kun je mooi tafel spelen.
Ik ga doodquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef Eilanden het volgende:
Hoe ziek ben je dan? Wat heb je?
Gewoon een sullige griep die al de hele week op de loer lag maar ik moest naar Groningen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ookOoit.......
Maar wat heb je nu dan?
Dat was dan weer zo'n gezeik, maar dat ligt ook aan anderen natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
OK, da's een kutgevoel ja... maar is er dan geen back-up voor je?
Flink wat sinasappeltjes persenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was dan weer zo'n gezeik, maar dat ligt ook aan anderen natuurlijk.
Maar goed, ze zijn nu een uur aan het spelen in Oudaen. Ik ga me concentreren op beter worden want Desmond begon zich al ernstig zorgen te maken of we nu zaterdag wel naar Madurodam kunnen![]()
Moet jij geen dvds kijken?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef pascalheister het volgende:
middag trouwens
raad is wat ik net heb gedaanquote:
Inderdaad, wat erg zeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bizarre valpartij bij het schaatsen. Arme Jochem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |