Dat komt omdat er allemaal mensen verwachtingsvol dat topic openen nadat jij er een topic over opent. Ik heb hem na de eerste 2 pagina's weer gesloten, ze zeggen allemaal iets over homo's, hun overhemd of hun haarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Henkmans het volgende:
Misschien in het begin, maar:
219286 views in 4 days. That means, on average, at over one person every second is checking out what a tool this guy is.
dat krijg je niets voor niets.
quote:
quote:Oh my freaking god. I actually shit a little in my pants when I saw this.
Volgens mij is dat die gast die ik al eerder had gepost hier. En da's ook de gozer die die foto's op dat forum heeft gepost.quote:
wtfquote:
ja des dezelfde!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die gast die ik al eerder had gepost hier. En da's ook de gozer die die foto's op dat forum heeft gepost.
Op die foto die jij net postte houdt ie z'n hoofd zo raar naar achteren. Door dat baardje van 'm lijkt het net of dat een soort hechting is, alsof ze een stukje hoofd op een nek hebben genaait.quote:
Een schoonmaakborstel als haren hebbenquote:
WHAHAAquote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gozer heeft ook een Fox.
[afbeelding]
Ja, maar het originele topic nog veel meerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
OMGdie site heeft 13.000 hits gehad in 1 dag wtf
quote:Gay patrol !
quote:And somewhere someone's lawn has gone missing.
quote:I never knew u and ur "Boys" were the Backstreet boys!
Seriously thou dude which one are u?
quote:actually this pic can be a contest, guess how many of bottles of gel are present in this pic. my guess is 12, thats exactly 1.714 bottles per guy
quote:Originally Posted By SPECTRE: MANDATORY MILITARY SERVICE. Oh hell no not my army . Actually im sure theres some armor units in need of new targets . I could imagine a pile of guts and ball of flaming hair.
[..]
lee hotti do you have posters of ricky martin and justin timberlake above your bed?
[..]
I wonder if they get volume discount on their gel.
[..]
LOL, my boss actually threatened to fire me today for surfing the internet too long because of this thread. I sent him the link and me and half my coworkers just spent an hour in his office laughing our asses of. Best Thread EVAR
fijn ook dat ie op een snelle server staatquote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef Henkmans het volgende:
[..]
En de klapper: er is al een film!
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=3JT8SFVUPLFYN3IQ0J3WVJVUIG
Je zit me toch niet belachelijk te maken, he?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Onze Angel is daar ook bekend zie ik
Tuurlijk niet, sarcasme weet je welquote:Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je zit me toch niet belachelijk te maken, he?
quote:By the look of those guys, they're hanging out in Jerseys' famous Club Headwind, which was built in an old Boeing wind tunnel used to test the aerodynamic qualities of full-size airplane models and features gusts up to 100 miles and hour at the bar (they crank the props up full blast and blow people out the door after last call).
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Onze Angel is daar ook bekend zie ik
loolquote:The lack of women in this pic is not surprising.
Ben ik de enige die bij de eerste oogopslag dacht dat die rechter Xebrozius is?quote:
wat een diep treurige ventjes aaaaaargh.......quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Henkmans het volgende:
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=...EI2A1H6V3U9O94Z
server wordt daar misschien ietwat overbelast, is al een 2e link opgezet...
46 mb, 6 mins
Edit: hij staat op google video, dat moet snel genoeg zijn.
http://video.google.com/videoplay?docid=-103018846000620770&q=john+hottie
holy shit! Xebro is een buitenlander!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij de eerste oogopslag dacht dat die rechter Xebrozius is?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij de eerste oogopslag dacht dat die rechter Xebrozius is?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Molluck het volgende:
Hahaquote:
*proest*quote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef ChicaneBT het volgende:
Die gozer heeft ook een Fox.
[afbeelding]
Da's op de weg terug van Fok-meeting.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Is die rechter Notorius_Roy niet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:56 schreef fraubitch het volgende:
no words are need here:
[afbeelding]
Is dat mét of zonder shop?quote:
Ohja, ik heb ff snel die url gekopieerd zonder te kijken waar die gehost wasquote:
Alles!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wtf is er met dat hoofd gebeurd?!
Ze dragen ook make-upquote:Op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef Gebleekte het volgende:
Volgens mij dragen ze ook make-up ofzo lijkt het wel![]()
Nu 126quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Henkmans het volgende:
[..]
110 al? om 1 uur sochtends was het nog 92![]()
dit is gewoon ziek![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
op www.leehotti.com heb je een soort samenvatting van die thread
Rofl, die dude erachter.quote:
Dat is dus waar ik ook bang voor ben, zijn de Br33Zahs weg, krijg je datquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef Gijsje het volgende:
Over een half jaar zie je dit hier ook.....
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef Gijsje het volgende:
Over een half jaar zie je dit hier ook.....
WHAHAHAHAquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Wat een ongelooflijk sneue gasten.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Henkmans het volgende:
http://img5.imageshack.us/my.php?image=gleefullee9wz.swf
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is omhoog met die gast zijn ogen!?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is omhoog met die gast zijn ogen!?![]()
Die onderste gastquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Staat erboven: The original pictures. Thanks for being born guys.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Beach het volgende:
En al dat bruine spul wat ze op hun gezicht doen![]()
![]()
Alsof mensen niet zien dat dat nep is![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eerst had een figuur bij mij op school had dat ook op zijn gezicht, het had geregend was het helemaal doorgelopen
ik vet lache
quote:The guy in the pink shirt in the back looks like what i would think Satan would look like if he ever appeared on earth.
LMAO.quote:I can't help but laugh at the guy on the far left trying to squeeze his ugly mug in the pic.
whehequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[afbeelding]
Die shit is echt te funny.
Daar moest ik ook zo om lachen ja. En hij snapt het niet he, dat is het leukst nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:47 schreef Handschoen het volgende:
Ook mooi dat die gast de 'pink belt' heeft en daarnaast dat ze dat topic sticky hebben gemaakt![]()
bloempot kop die laatstequote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Eveli het volgende:
Staat erboven: The original pictures. Thanks for being born guys.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[afbeelding]
Die shit is echt te funny.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://images1.pictiger.com/images/60/be3bd775bd1013eec70b27d314bff060.gif]afbeelding][/URL]
Schitterend![]()
![]()
!
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
metroseksuele extremisten zijn het! zij zijn het echte gevaar!!
Aan die gast moest ik ook meteen denken, alleen ik was z'n Superdudes-nick vergetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Wij hebben zelf ook zo'n ventjes hoor![]()
[afbeelding]
Ach die breezerjeugd...![]()
trauma'squote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Wij hebben zelf ook zo'n ventjes hoor![]()
[afbeelding]
Ach die breezerjeugd...![]()
Ik snap t niet.. waarom kijken ze nooit in de camera? en die gast zit dus werkelijk binnen met zijn winterjas voor de computer...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef RandomReader het volgende:
[..]
![]()
En nog een: MET make-up![afbeelding]
Hun komen uit New Jerseyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef Gripper het volgende:
Damn... Ik moet binnenkort voor m'n werk naar dat leuke plaatsje New York, ik weet niet of ik m'n lachen kan inhouden als ik deze kroew op straat zou tegenkomen...Dat is waarschijnlijk nog gevaarlijk ook, zulke muskulierter männer uitlachen. Dan zit ik volgend jaar in NY crime scene..
quote:
New York ligt in de staat New Jersey. Ik ben dus echt doodsbenauwd, dat snap je...quote:You come to NY or Jersey talking that tough guy wrestling crap and you'll be picking up your teeth from the ground. You wouldn't last one second in my neighborhood bro.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
New York ligt in de staat New Jersey. Ik ben dus echt doodsbenauwd, dat snap je...![]()
Het is trouwens "zij komen uit New Jersey"![]()
quote:"...as epitomized by such popularized guido expressions as "how you doin'?" and "fuhggetaboudit".
kikkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:50 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
Hier moest ik echt heel erg om lachen![]()
quote:There is no need to disrespect females! esp using the word "Bitch's"
just because you and your brother (btw in the pic infront of the car looks scared) grew up with your overly abusive father beating your mother and calling her every name in the book does not make it rite. just because you and your friends may not know as much about makeup and shoes as most females does not make it rite, and further more just because you and your friends can easily pass off as a female does not give you the rite.
Nou moet je maar eens naar dat topic gaan en dan blz. 147 of 148, daar staat toch een homobimetroseksueel opquote:
in amerika kennen ze ook klonen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar moest ik ook zo om lachen ja. En hij snapt het niet he, dat is het leukst nog.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Ill-Skillz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Guido_%28slang_term%29
!!!
Neehee!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Henkmans het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5993667996999295092&q=guido
![]()
![]()
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Henkmans het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Henkmans het volgende:
![]()
![]()
Lijkt Fok! welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Baklap het volgende:
lol server 2 busy
Een 'working class' italian americanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
even samengevat..
wat is (een) guido nou eigenlijk?
Hoe homo kan je eruit zien!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Is dat nou een meneer of mevrouw?
Blijkbaar is dat populair daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe homo kan je eruit zien!Hebben ze 't zelf niet door ofzo, de tering
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |