Die maakten easy listening populair in Nederland geloof ik. Aparte muziek voor films die niet bestonden.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Fatality het volgende:
Alto's zijn nóóit grappig.
p.s. Wie zijn Arling en Cameron eigenlijk?
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind dat Brace had moeten winnen dit jaar
...Aan de andere kant had The Gathering die Popprijs dan ook allang een keer gewonnen moeten hebben, die schijnen in Mexico een half verafgode status te hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Dat zou kunnen. Daar schijnt die Efteling-metal erg populair te zijn. Ook in Kaatsheuvel trouwens.
okkie-man? Had je maar ebo-man moeten heten johquote:
Het is een schande dat de zangeres nog eens een beetje gaat lopen baren ook op het moment dat ze haar succes zou moeten oogstenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Bier gooien naar within Temptation is zonde van het bier, jezus wat een kut band
Ja, precies. Maar ja, die had Robert van PSV ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Aan de andere kant had The Gathering die Popprijs dan ook allang een keer gewonnen moeten hebben, die schijnen in Mexico een half verafgode status te hebben.
Junkie XL was in die tijd wel goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef KoudeVrouw het volgende:
Is al 10 jaar een trieste lijst van winnaars.
The Gathering IS nog steeds top.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Gathering was Vroegah echt TOP!
Ja Epica is daar ook al mateloos populair, maf volk daar in Mexicoquote:Op zondag 15 januari 2006 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Aan de andere kant had The Gathering die Popprijs dan ook allang een keer gewonnen moeten hebben, die schijnen in Mexico een half verafgode status te hebben.
Strange machinesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
The Gathering IS nog steeds top.
BASTA!!!!
Blijkbaar wel ..quote:Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
wtf komt Mathilde Santing uit Nederland?
Bekend van W.E.E.K.E.N.D. en het briljante The fifth dimension (en het album music for imaginary films).quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Fatality het volgende:
Alto's zijn nóóit grappig.
p.s. Wie zijn Arling en Cameron eigenlijk?
Ja, maar in Epica zit een lekker wijf. Dus dat scheelt alweer een hoop.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja Epica is daar ook al mateloos populair, maf volk daar in Mexico![]()
Gelijk heb je!!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Bier gooien naar within Temptation is zonde van het bier, jezus wat een kut band
Dat is traditie bij de popprijsquote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Zanderrr het volgende:
al komt de prijs misschien een paar jaar te laat.
Klopt, geen hond had destijds van hem gehoord, maar hij bouwde van die leuke apparaten.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Grobbel het volgende:
En was er niet zo'n rel rondom de uitverkiezing van Eboman toentertijd? Niet zozeer omdat de beste man zijn muziek zo slecht was (Donuts with Buddah blijft erg fijn), maar omdat niemand hem kende en hij eigenlijk nooit echt veel heeft uitgebracht, ook niet sinds die Popprijs.
Tja, het is vervelend maar Within Temptation heeft inderdaad veel betekend voor de Nederlandse popwereld, dus wat dat betreft vind ik 'm gewoon verdiend.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Gisteren is de Popprijs weer uitgereikt op Noorderslag. Deze gaat naar een artiest die veel betekent voor de Nederlandse popwereld.
maarja The Gathering is wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ja, die had Robert van PSV ook.
Dat is zo, binnen dat genre wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
En weer gaat het geld op aan de band
Tiesto was de enige die het geld in de muziekindustrie stopte.
[..]
maarja The Gathering is wel goed
Mee eens! Wie had 'm anders moeten krijgen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef BUG80 het volgende:
Tja, het is vervelend maar Within Temptation heeft inderdaad veel betekend voor de Nederlandse popwereld, dus wat dat betreft vind ik 'm gewoon verdiend.
Ali B dan, das toch ook geen pop?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:17 schreef Flibble het volgende:
[..]
Mee eens! Wie had 'm anders moeten krijgen?Waarschijnlijk was het nooit goed geweest. Ik begrijp bijvoorbeeld niet wat Anouk in die lijst doet...
![]()
Als ik zo die lijst met winnaars van de afgelopen jaren zie, dan heb ik het idee dat dat wel vaker het geval is geweest.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Zanderrr het volgende:
Och, ik ben geen fan, maar het is best een terechte winnaar, al komt de prijs misschien een paar jaar te laat.
Hoezeer ik het ook zou willen ontkennen, maar ik ben het wel met dit betoog eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:59 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Tja, het is vervelend maar Within Temptation heeft inderdaad veel betekend voor de Nederlandse popwereld, dus wat dat betreft vind ik 'm gewoon verdiend.
Wat er nog ontbreekt in mijn ogen is een prijs voor een band die veel kan gaan betekenen voor de Nederlandse muziek, waar dan net zoveel aandacht aan wordt gegeven als de popprijs (doe bijvoorbeeld een apart feestje op Noorderslag). Neem nou Coparck. Zo'n - nog niet bestaande - prijs kan zo'n band net dat zetje geven qua aandacht dat ze nodig hebben.
*schopt Uzumaki_Naruto vanwege bierverspilling*quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gooit bier*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |