quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef Harryvb het volgende:Hallo
Wij willen van Bangkok naar koh chang met een paar tussenstops van telkens een paar dagen op niet te drukke plaatsen , koh samet (rustige kant als die er is), chon buri , chantaburi ?
We wandelen graag langs het strand zonder over de handdoeken te moeten sprngen.
Iemand sugesties ?
![]()
Chonburi zou ik in principe afraden, goed ik zit er nu wel, maar dat heeft een andere reden...
Aan de andere kant, als je aankomt in Chon Buri en een Songtaew (20 THB) neemt naar Bangsean beach, dat heeft ook wel weer wat, in de weekenden druk met thais, door de weeks redelijk rustig, en misschien belangrijk, niet al te veel 'farang' En je kunt er nog zwemmen ook. (Niet altijd het geval bij stranden op het mainland omdat deze vaak smerig zijn. (Vol met zwerfvuil).
Ko Samet zou ik zeker aanraden, inderdaad, hoe verder weg van de main beach, hoe rustiger en mooier het wordt! Rayong zelf is trouwens ook te doen voor 1 dag, misschien handig als je wat laat aankomt, of gewoon in de avond een keer in de bioscoop wilt zitten!
Chantaburi heeft opzich niet zoveel, maar 1 dag stopover kan, misschien dat je dan wat GEM stones kan aanschaffen