Dan zal je niet in Vlaardingen wonenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef nozem het volgende:
Ik hoor niks om eerlijk te zijn.
Verdomd, als het niet waar is.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zal je niet in Vlaardingen wonen![]()
In de Babberspolder.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef IJzercookie het volgende:
hier ook!
super eng! Als of er straalmotor voor de deur staat! (ik had dat andere topic geopend)
Waar in Vlaardingen woon je? Ik in centrum.
Ik kan het hier in Rotterdam zelfs horen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef IJzercookie het volgende:
hier ook!
super eng! Als of er straalmotor voor de deur staat! (ik had dat andere topic geopend)
Waar in Vlaardingen woon je? Ik in centrum.
Lekker dan!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:14 schreef Willemd het volgende:
Hier nog een Vlaardinger, ik hoor het ook.
deze pagina: http://www.pd5hw.nl/p2000/
geeft net dit:
1400500 02:07:44 15-01-06 G BRAN A CE551 OD501 AG901 Industriebrand 1 Shell (Hn3022) Vondelingenweg 601 Vondelingenplaat Rt BRW Rotterdam-Rijnmond ( Gezamelijke OvD OD50-1 )
1400551 02:07:44 15-01-06 G BRAN A CE551 OD501 AG901 Industriebrand 1 Shell (Hn3022) Vondelingenweg 601 Vondelingenplaat Rt BRW Rotterdam-Rijnmond ( Kazernealarm Hoogvliet Leemkuil )
1400999 02:07:44 15-01-06 G BRAN A CE551 OD501 AG901 Industriebrand 1 Shell (Hn3022) Vondelingenweg 601 Vondelingenplaat Rt BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
Ik ook niets meer op de scanner ! vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoor niks
Als daar maar geen nieuws van komt.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:20 schreef mazaru het volgende:
De lucht licht aardig oranje op, het is volgens mij een flinke fik.
nee joh, de battilac!quote:
Inderdaad! Ik hoorde het hier boven mijn koptelefoon uitquote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef IJzercookie het volgende:
ik krijg er echt zo'n naar gevoel van... oja.. en voor de geinteresseerden: ik lag al een tijdje te slapen, ik werd er wakker van, dus tis echt geen zacht geluidje.
Da's wel hard dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef Swingding het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik hoorde het hier boven mijn koptelefoon uit![]()
Dat bedoel ik. Dacht eerst dat ze hier vlak bij met nachtwerk aan de tramlijn bezig waren. Stond al te vloeken of ze wel goed bij hun hoofd warenquote:
Dat doen ze om ons gerust te stellen, ze zit nu op een andere bandbreedte in paniek naar elkaar te schreeuwen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef IJzercookie het volgende:
wat een relaxte mensen op die scanner!
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:28 schreef nozem het volgende:
Ik blijf nog maar even wakker denk ik. Als ik sterf doe ik dat bij voorkeur met open ogen.
Er word natuurlijk regelmatig afgefakkeld "aan de overkant" maar dan hoor je het niet.. dit is echt extreem.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan ook gewoon enorm meevallen. Stroomstoring bijvoorbeeld. Dan wordt de hele installatie stilgelegd en worden alle stoffen afgefakkeld. Dat maakt alleen een takkeherrie, maar kwaad kan het niet
Ik heb er een klein stukje film van, met het geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan iemand ff een foto van die lucht maken dan?
en wat voegt dat nu toe danquote:Op zondag 15 januari 2006 02:37 schreef RUSTGRAAG het volgende:
echte kutwouten,
hier maybe: http://rapidshare.de/quote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje film van, met het geluid.
Waar kan ik dat ff uploaden?
rapidshare.dequote:Op zondag 15 januari 2006 02:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje film van, met het geluid.
Waar kan ik dat ff uploaden?
Typisch hoe lax die lui reageren op een vechtpartij!!!quote:
Je zit een topic verkeerd.. hier gaat het over een technisch probleemquote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Typisch hoe lax die lui reageren op een vechtpartij!!!
Half uur erna komen aankakken!
Hee. Je bent dronken. Of gek. Of allebei. En ik ook. Leuk he?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Typisch hoe lax die lui reageren op een vechtpartij!!!
Half uur erna komen aankakken!
Precies, hier ook, maar dan alsof tie blijft opstijgen....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:45 schreef Merkie het volgende:
Hoor het hier ook duidelijk in Capelle. Alsof er een constant een vliegtuig overvliegt. We gaan allemaal dood
!
naar beneden scrollen, op free drukken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Kan mij iemand vertellen hoe dit rapidshare werkt?
Misschien hebben ze het wel van hier over genomenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef MissHobje het volgende:
Van de nos site :
Nieuws
15 Januari 2006 02:33
Kort binnenlands nieuws
SCHIEDAM In het Botlekgebied is sinds kort voor twee uur een bulderend geluid te horen. Mogelijk wordt het veroorzaakt door een technisch probleem bij Shell Pernis. De politie en brandweer zijn bezig met een onderzoek.
Zo te horen wonen we er allebei even ver vandaanquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef X-eCuTe het volgende:
[..]
rapidshare.de
de mijne: http://rapidshare.de/files/11065646/100_9659.MOV.html wel .mov formaat
Eu welke code?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
naar beneden scrollen, op free drukken.
wachten tot de teller op 0 staat. code invoeren. op knop drukken
Die drie lettertjes die je ziet staan.quote:
Niet meer dan normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Het lijkt wel zo;n gasbrander die aanstaat.. ( maar dan ff heel veel groter als iedereen dit daar hoort..)
Ben wel benieuwd wat het probleem is..
Stinkt het niet
Als je het beeld wat lichter zet, dan zie je de hemel ook oranje oplichten aan het begin.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef ladurance het volgende:
Net naar die link van mazaru geluisterd en tering wat een herrie.
Oja, nou je het zegt. Zal wel een lekkere teringzooi daar bij de shell zijn dus. Tip voor alle mensen die een auto hebben, haal nu snel nog benzine, ik durf te wedden dat de prijzen over een paar uur weer een stuk hoger zullen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beeld wat lichter zet, dan zie je de hemel ook oranje oplichten aan het begin.
Heb ik gedaan en dan??????????quote:
die code is dynamisch en is bij elke download anders. voor de code in die je ziet in de gekleurde letters en klik op start downloadquote:Heb ik gedaan en dan??????????
Heb ik gedaan, prog gedownload, en dan sta ik bij een zoekbalkje met rechts daarnaast BLADEREN????quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die code is dynamisch en is bij elke download anders. voor de code in die je ziet in de gekleurde letters en klik op start download
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:57 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, prog gedownload, en dan sta ik bij een zoekbalkje met rechts daarnaast BLADEREN????
Het is geen prog, het is een filmpjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
Huh? Je downloadt een filmpje via rapidshare, niks een programma downloaden. Je hebt waarschijnlijk geen QuickTime waarmee je .mov filmpjes kunt afspelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
Sorry, nieuw voor mij, ken t niet en weet dus ook niet hoe t werkt en wat ik moet doen en waar het toe dient etc.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.
Probeer dat andere filmpje eens: http://rapidshare.de/files/11066093/MOV01978.MPG.html
Ja, het zakt weg, en dan komt het weer op.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef __Saviour__ het volgende:
is het nog steeds te horen?
Het is een website waar iedereen bestanden met elkaar kan delen. Maar om een beetje geld te krijgen zorgen ze ervoor dat je eerst 30 seconden moet wachten zodat je de reclame lekker ziet. Daarna moet je een code ter bevestiging intypen, en dan kan je het filmpje downloadenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:00 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Sorry, nieuw voor mij, ken t niet en weet dus ook niet hoe t werkt en wat ik moet doen en waar het toe dient etc.![]()
Lees nou eens goed... je moet eerst een downloadmethode aanklikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???
Moet ik iets speciaals doen om dat filmpje te downloaden?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is een website waar iedereen bestanden met elkaar kan delen. Maar om een beetje geld te krijgen zorgen ze ervoor dat je eerst 30 seconden moet wachten zodat je de reclame lekker ziet. Daarna moet je een code ter bevestiging intypen, en dan kan je het filmpje downloaden.
Ik hoor 't bijna niet met de ramen en deuren dichtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, dus al meer dan uur. Dan slaapt daar echt niemand meer
ja dat is ook de bedoelng.. klik op deze link... scroll naar onder... je kan 2 opties kiezen,... kies free..... scroll daarna weer naar ondere en typ de code in die er staat... download het .. en speel het afquote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???
Mijn buren slapen gewoon lekker door, ik heb hier nog nergens een lichtje aan zien gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, dus al meer dan uur. Dan slaapt daar echt niemand meer
Ja, wat ik net typ. De instructies volgen op die site.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet ik iets speciaals doen om dat filmpje te downloaden?
Hm 9 seconden is nog wel om aan te horen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.
Probeer dat andere filmpje eens: http://rapidshare.de/files/11066093/MOV01978.MPG.html
Ik krijg geen reclame, kan 10 minuten wachten en er gebeurd niks, dus wat doe ik dan fout???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lees nou eens goed... je moet eerst een downloadmethode aanklikken.
Ik bljif nog wel even wakker voor de zekerheid, mochten er waarschuwingen komen, dan ga ik mijn familie uit bed bellen!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm 9 seconden is nog wel om aan te horen.
Mar je zal dit maar de hele nacht blijven horen.
Zie je niet iets staan van "You want to download *bestand*, select your download method"?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik krijg geen reclame, kan 10 minuten wachten en er gebeurd niks, dus wat doe ik dan fout???
Dan is het voor hen al te laatquote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef mazaru het volgende:
Mijn buren slapen gewoon lekker door, ik heb hier nog nergens een lichtje aan zien gaan.
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan is het voor hen al te laat![]()
Red jezelf, ga weg nu het nog kan
Dit werkt wel????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef Caesu het volgende:
Click here to watch MOV0197888
alternatief voor RUSTGRAAG.
je deed niets fout, alleen dom.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dit werkt wel????
Deed ik net iets fout of zo?? of mis ik een stuk software?
Kan het zijn dat je niet helemaal helder meer bentquote:Op zondag 15 januari 2006 03:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dit werkt wel????
Nou jij ook bedankt!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef Merkie het volgende:
Ik heb 't filmpje maar gewoon ff hier gezet: http://home.planet.nl/~crapt001/MOV01978.MPG .
Nee, je kan gewoon niet begrijpend lezen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dit werkt wel????
ja klinkt pcies zo...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou jij ook bedankt!
Wat een ellendig geluid, klinkt t exact zo als weergegeven?
Ben niet zo'n doorgewinterde pc user, krijg vaak koppijn van die dingen!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je niet helemaal helder meer bent![]()
Gewoon even ter info hoor, maak me anders ernstig zorgen eigenlijk![]()
nee, het klinkt eigenlijk net zoals kakelende kippen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou jij ook bedankt!
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou jij ook bedankt!
Heb exact gedaan wat gezegd(geschreven) werd, gebeurde niks!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee, je kan gewoon niet begrijpend lezen.
Ja, ik snap niet dat de mensen daar doorheen kunnen slapen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou jij ook bedankt!
Gewoon het geloei van een grondfakkel waarschijnlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef napijn het volgende:
dit is absurd.
gaan we ons nu druk maken om hoe je moet inloggen bij rapidshare of het feit dat we van radio rijnmond horen dat er niets aan de hand is terwijl niemand in vlaardingen schiedam en rotterdam kan slapen?
wat is hier aan de hand???
Dan verwijs ik je graag door naar je nicknamequote:Op zondag 15 januari 2006 03:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ben niet zo'n doorgewinterde pc user, krijg vaak koppijn van die dingen!![]()
IK weet je niet wat jij hebt gebruikt.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nou jij ook bedankt!
Gewoon? Noem dat maar gewoon. Is niet wat er normaal hier in Vlaardingen te horen is als ze aan het fakkelen zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Gewoon het geloei van een grondfakkel waarschijnlijk!
Door MissHobje - zondag 15 januari 2006 @ 03:10quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat de mensen daar doorheen kunnen slapen.
Blij dat ik gewoon me ov heb.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef X-eCuTe het volgende:
grondfakkel? klinkt eerder alsof onze laatste olie resten aan t burnen zijn:P
De lucht vlamt nog steeds op, en de herrie wordt niet minder.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:14 schreef __Saviour__ het volgende:
maar goed, een ramp wordt het dus niet. als het zou ontploffen, zou het al lang gebeurd zijn.
Een echte Vlaardinger weet ook wat affakkelen is.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef zakjapannertje het volgende:
het kan een storing zijn bij Shell Pernis, een week geleden ofzo hadden zij een storing in het productieproces waardoor ze moesten affakkelen, ik weet niet of dit nu ook het geval is
bij Terneuzen in Zeeland heb je dat iig vaak, daar vlakbij heb je een grote chemische fabriek waar ook wel eens iets mis gaat waardoor ze moeten affakkelen. Dan zie je in het westen vanuit Terneuzen de hemel verlicht, als je naar Terneuzen rijd een enorme vlam in de verte, handig wel voor de scheepvaart, die vuurtoren. Soms hoor je ook een bulderend geluid vanuit de verte maar dat is niet constant.
keeey... space-kees gaat dan met gerust hart slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef IJzercookie het volgende:
BIj Shell Pernis word sinds 2 uur afgelopen nacht extra afgefakkeld. Op het terrein is een brand ontstaan en ook is er een stoomleiding gesprongen
Als gevolg daarvan word er nu extra afgefakkeld, en dat gaat gepaard met veel herrie. Vooral uit hoogvliiet, vlaardingen en schiedam komen veel meldingen van geluidsoverlast.
De brandweer meld dat de situatie bij Shell onder controle is en er wordt geprobeerd om de overlast zo snel mogelijk te beperken
aldus teletekst van TV RIJNMOND
ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef space-kees het volgende:
[..]
keeey... space-kees gaat dan met gerust hart slapen
Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord met affakkelen, is dat dan alleen die stoom?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef IJzercookie het volgende:
BIj Shell Pernis word sinds 2 uur afgelopen nacht extra afgefakkeld. Op het terrein is een brand ontstaan en ook is er een stoomleiding gesprongen
Als gevolg daarvan word er nu extra afgefakkeld, en dat gaat gepaard met veel herrie. Vooral uit hoogvliiet, vlaardingen en schiedam komen veel meldingen van geluidsoverlast.
De brandweer meld dat de situatie bij Shell onder controle is en er wordt geprobeerd om de overlast zo snel mogelijk te beperken
aldus teletekst van TV RIJNMOND
Het word idd niet echt minder, heb hier alle ramen als nog dicht gedaan en ik hoor het nog (al anderhalf uur dus)quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De lucht vlamt nog steeds op, en de herrie wordt niet minder.
Dus ik denk niet dat het iets simpels is, want dan zou het toch wel opgelost zijn na twee uur.
Dat fikt nog lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef IJzercookie het volgende:
Foto vanuit de haven van Vlaardingen, niet heel spectaculair, maar om een idee te geven:
[afbeelding]
Toch aardig fel zo te zien.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef IJzercookie het volgende:
Foto vanuit de haven van Vlaardingen, niet heel spectaculair, maar om een idee te geven:
[afbeelding]
Ja, die stoom brand als een tierelier!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord met affakkelen, is dat dan alleen die stoom?
Verdringen dan maar, ik heb net behangen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef napijn het volgende:
net milieudienst rijnmond gebeld en natuurlijk bevestigen zij het verhaal over stoom. dat zal dan wel zo zijn, maar waar het om gaat is dat iedereen dit maandag vergeten is, maar wel heel even de paniek gevoeld heeft. gaan we dit verdringen of gaan we verhuizen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdringen dan maar, ik heb net behangen.![]()
Je moest eens weten waar wij in dit kikkerland allemaal door zijn omringd, denk eens aan Enschede etc. hadden die lui daar ook nooit voor mogelijk gehouden, komplete explosievenfabriek in de achtertuin!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef napijn het volgende:
net milieudienst rijnmond gebeld en natuurlijk bevestigen zij het verhaal over stoom. dat zal dan wel zo zijn, maar waar het om gaat is dat iedereen dit maandag vergeten is, maar wel heel even de paniek gevoeld heeft. gaan we dit verdringen of gaan we verhuizen?
liet je een windje?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
ik hoorde zojuist een explosie!!!!!!
Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel opquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
Nou hier niet hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel op![]()
Mijn excusesquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef X-eCuTe het volgende:
[..]
ohh.. ja dat zal t wel geweest zijn
ik hoorde ook een knalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef iScripters het volgende:
Nou nou.. hoor het nog steeds! (Vlaardingen Centrum)
Toch maar proberen om te slapen dan..
\quote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Misschien kwajongens![]()
Nu ga ik echt naar boven....
dat kan altijd nogquote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.
Als het was gaan ploffen, dan had het allang geploft.
Weesa all gonna die!quote:
Dat kan makkelijk doorgaan tot morgenmiddag.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Koalabier het volgende:
Ik blijf nog gewoon wakker zolang het nog niet gestopt is...
= normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Die grote vlam maak ik me niet zo veel zorgen over, maar die wolk er achter vertrouw ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Alles in de wind, alles in de wind, daar hoest een rijnmond kind.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Koalabier het volgende:
Maar wat als er nou giftige stoffen vrijkomen
ze zullen altijd zeggen dat er niks aan de hand is, om paniek te voorkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef Koalabier het volgende:
ah lol, ik hoor al dat er geen schadelijke stoffen vrijkomen, mooi! tijd om te slapen!
Ik heb geen seconde paniek gevoeld, over een paar weken ben ik het weer vergeten, en waarom zou dit in godsnaam een reden zijn om te verhuizen?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef napijn het volgende:
verdringen dus. maar kost een paar weken tijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:57 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde paniek gevoeld, over een paar weken ben ik het weer vergeten, en waarom zou dit in godsnaam een reden zijn om te verhuizen?
Wat? Dat stukje over transport?quote:
Jammerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:11 schreef Koalabier het volgende:
het is gestopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |