Sorry, nieuw voor mij, ken t niet en weet dus ook niet hoe t werkt en wat ik moet doen en waar het toe dient etc.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.
Probeer dat andere filmpje eens: http://rapidshare.de/files/11066093/MOV01978.MPG.html
Ja, het zakt weg, en dan komt het weer op.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef __Saviour__ het volgende:
is het nog steeds te horen?
Het is een website waar iedereen bestanden met elkaar kan delen. Maar om een beetje geld te krijgen zorgen ze ervoor dat je eerst 30 seconden moet wachten zodat je de reclame lekker ziet. Daarna moet je een code ter bevestiging intypen, en dan kan je het filmpje downloadenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:00 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Sorry, nieuw voor mij, ken t niet en weet dus ook niet hoe t werkt en wat ik moet doen en waar het toe dient etc.![]()
Lees nou eens goed... je moet eerst een downloadmethode aanklikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???
Moet ik iets speciaals doen om dat filmpje te downloaden?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is een website waar iedereen bestanden met elkaar kan delen. Maar om een beetje geld te krijgen zorgen ze ervoor dat je eerst 30 seconden moet wachten zodat je de reclame lekker ziet. Daarna moet je een code ter bevestiging intypen, en dan kan je het filmpje downloaden.
Ik hoor 't bijna niet met de ramen en deuren dichtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, dus al meer dan uur. Dan slaapt daar echt niemand meer
ja dat is ook de bedoelng.. klik op deze link... scroll naar onder... je kan 2 opties kiezen,... kies free..... scroll daarna weer naar ondere en typ de code in die er staat... download het .. en speel het afquote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als ik op die link klik kom ik steeds op de site van rapidshare uit???
Mijn buren slapen gewoon lekker door, ik heb hier nog nergens een lichtje aan zien gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, dus al meer dan uur. Dan slaapt daar echt niemand meer
Ja, wat ik net typ. De instructies volgen op die site.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet ik iets speciaals doen om dat filmpje te downloaden?
Hm 9 seconden is nog wel om aan te horen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.
Probeer dat andere filmpje eens: http://rapidshare.de/files/11066093/MOV01978.MPG.html
Ik krijg geen reclame, kan 10 minuten wachten en er gebeurd niks, dus wat doe ik dan fout???quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lees nou eens goed... je moet eerst een downloadmethode aanklikken.
Ik bljif nog wel even wakker voor de zekerheid, mochten er waarschuwingen komen, dan ga ik mijn familie uit bed bellen!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm 9 seconden is nog wel om aan te horen.
Mar je zal dit maar de hele nacht blijven horen.
Zie je niet iets staan van "You want to download *bestand*, select your download method"?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:05 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik krijg geen reclame, kan 10 minuten wachten en er gebeurd niks, dus wat doe ik dan fout???
Dan is het voor hen al te laatquote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef mazaru het volgende:
Mijn buren slapen gewoon lekker door, ik heb hier nog nergens een lichtje aan zien gaan.
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan is het voor hen al te laat![]()
Red jezelf, ga weg nu het nog kan
Dit werkt wel????quote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef Caesu het volgende:
Click here to watch MOV0197888
alternatief voor RUSTGRAAG.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |