Misschien hebben ze het wel van hier over genomenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:34 schreef MissHobje het volgende:
Van de nos site :
Nieuws
15 Januari 2006 02:33
Kort binnenlands nieuws
SCHIEDAM In het Botlekgebied is sinds kort voor twee uur een bulderend geluid te horen. Mogelijk wordt het veroorzaakt door een technisch probleem bij Shell Pernis. De politie en brandweer zijn bezig met een onderzoek.
Zo te horen wonen we er allebei even ver vandaanquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef X-eCuTe het volgende:
[..]
rapidshare.de
de mijne: http://rapidshare.de/files/11065646/100_9659.MOV.html wel .mov formaat
Eu welke code?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
naar beneden scrollen, op free drukken.
wachten tot de teller op 0 staat. code invoeren. op knop drukken
Die drie lettertjes die je ziet staan.quote:
Niet meer dan normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Het lijkt wel zo;n gasbrander die aanstaat.. ( maar dan ff heel veel groter als iedereen dit daar hoort..)
Ben wel benieuwd wat het probleem is..
Stinkt het niet
Als je het beeld wat lichter zet, dan zie je de hemel ook oranje oplichten aan het begin.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef ladurance het volgende:
Net naar die link van mazaru geluisterd en tering wat een herrie.
Oja, nou je het zegt. Zal wel een lekkere teringzooi daar bij de shell zijn dus. Tip voor alle mensen die een auto hebben, haal nu snel nog benzine, ik durf te wedden dat de prijzen over een paar uur weer een stuk hoger zullen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het beeld wat lichter zet, dan zie je de hemel ook oranje oplichten aan het begin.
Heb ik gedaan en dan??????????quote:
die code is dynamisch en is bij elke download anders. voor de code in die je ziet in de gekleurde letters en klik op start downloadquote:Heb ik gedaan en dan??????????
Heb ik gedaan, prog gedownload, en dan sta ik bij een zoekbalkje met rechts daarnaast BLADEREN????quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die code is dynamisch en is bij elke download anders. voor de code in die je ziet in de gekleurde letters en klik op start download
Dan heb je geen programma om .MOV bestanden af te spelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:57 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, prog gedownload, en dan sta ik bij een zoekbalkje met rechts daarnaast BLADEREN????
Het is geen prog, het is een filmpjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
Huh? Je downloadt een filmpje via rapidshare, niks een programma downloaden. Je hebt waarschijnlijk geen QuickTime waarmee je .mov filmpjes kunt afspelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
wat kan je met dit prog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |