Een echte Vlaardinger weet ook wat affakkelen is.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef zakjapannertje het volgende:
het kan een storing zijn bij Shell Pernis, een week geleden ofzo hadden zij een storing in het productieproces waardoor ze moesten affakkelen, ik weet niet of dit nu ook het geval is
bij Terneuzen in Zeeland heb je dat iig vaak, daar vlakbij heb je een grote chemische fabriek waar ook wel eens iets mis gaat waardoor ze moeten affakkelen. Dan zie je in het westen vanuit Terneuzen de hemel verlicht, als je naar Terneuzen rijd een enorme vlam in de verte, handig wel voor de scheepvaart, die vuurtoren. Soms hoor je ook een bulderend geluid vanuit de verte maar dat is niet constant.
keeey... space-kees gaat dan met gerust hart slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef IJzercookie het volgende:
BIj Shell Pernis word sinds 2 uur afgelopen nacht extra afgefakkeld. Op het terrein is een brand ontstaan en ook is er een stoomleiding gesprongen
Als gevolg daarvan word er nu extra afgefakkeld, en dat gaat gepaard met veel herrie. Vooral uit hoogvliiet, vlaardingen en schiedam komen veel meldingen van geluidsoverlast.
De brandweer meld dat de situatie bij Shell onder controle is en er wordt geprobeerd om de overlast zo snel mogelijk te beperken
aldus teletekst van TV RIJNMOND
ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef space-kees het volgende:
[..]
keeey... space-kees gaat dan met gerust hart slapen
Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord met affakkelen, is dat dan alleen die stoom?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:21 schreef IJzercookie het volgende:
BIj Shell Pernis word sinds 2 uur afgelopen nacht extra afgefakkeld. Op het terrein is een brand ontstaan en ook is er een stoomleiding gesprongen
Als gevolg daarvan word er nu extra afgefakkeld, en dat gaat gepaard met veel herrie. Vooral uit hoogvliiet, vlaardingen en schiedam komen veel meldingen van geluidsoverlast.
De brandweer meld dat de situatie bij Shell onder controle is en er wordt geprobeerd om de overlast zo snel mogelijk te beperken
aldus teletekst van TV RIJNMOND
Het word idd niet echt minder, heb hier alle ramen als nog dicht gedaan en ik hoor het nog (al anderhalf uur dus)quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De lucht vlamt nog steeds op, en de herrie wordt niet minder.
Dus ik denk niet dat het iets simpels is, want dan zou het toch wel opgelost zijn na twee uur.
Dat fikt nog lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef IJzercookie het volgende:
Foto vanuit de haven van Vlaardingen, niet heel spectaculair, maar om een idee te geven:
[afbeelding]
Toch aardig fel zo te zien.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef IJzercookie het volgende:
Foto vanuit de haven van Vlaardingen, niet heel spectaculair, maar om een idee te geven:
[afbeelding]
Ja, die stoom brand als een tierelier!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n herrie gehoord met affakkelen, is dat dan alleen die stoom?
Verdringen dan maar, ik heb net behangen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef napijn het volgende:
net milieudienst rijnmond gebeld en natuurlijk bevestigen zij het verhaal over stoom. dat zal dan wel zo zijn, maar waar het om gaat is dat iedereen dit maandag vergeten is, maar wel heel even de paniek gevoeld heeft. gaan we dit verdringen of gaan we verhuizen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdringen dan maar, ik heb net behangen.![]()
Je moest eens weten waar wij in dit kikkerland allemaal door zijn omringd, denk eens aan Enschede etc. hadden die lui daar ook nooit voor mogelijk gehouden, komplete explosievenfabriek in de achtertuin!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:30 schreef napijn het volgende:
net milieudienst rijnmond gebeld en natuurlijk bevestigen zij het verhaal over stoom. dat zal dan wel zo zijn, maar waar het om gaat is dat iedereen dit maandag vergeten is, maar wel heel even de paniek gevoeld heeft. gaan we dit verdringen of gaan we verhuizen?
liet je een windje?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
ik hoorde zojuist een explosie!!!!!!
Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel opquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
Nou hier niet hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel op![]()
Mijn excusesquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef X-eCuTe het volgende:
[..]
ohh.. ja dat zal t wel geweest zijn
ik hoorde ook een knalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef iScripters het volgende:
Nou nou.. hoor het nog steeds! (Vlaardingen Centrum)
Toch maar proberen om te slapen dan..
\quote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Misschien kwajongens![]()
Nu ga ik echt naar boven....
dat kan altijd nogquote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.
Als het was gaan ploffen, dan had het allang geploft.
Weesa all gonna die!quote:
Dat kan makkelijk doorgaan tot morgenmiddag.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Koalabier het volgende:
Ik blijf nog gewoon wakker zolang het nog niet gestopt is...
= normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Die grote vlam maak ik me niet zo veel zorgen over, maar die wolk er achter vertrouw ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Alles in de wind, alles in de wind, daar hoest een rijnmond kind.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Koalabier het volgende:
Maar wat als er nou giftige stoffen vrijkomen
ze zullen altijd zeggen dat er niks aan de hand is, om paniek te voorkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef Koalabier het volgende:
ah lol, ik hoor al dat er geen schadelijke stoffen vrijkomen, mooi! tijd om te slapen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |