Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel opquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
ik hoorde zojuist een explosie!!!!!!
Nou hier niet hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb spaghetti gegeten, daar reageer ik altijd wat fel op![]()
Mijn excusesquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef X-eCuTe het volgende:
[..]
ohh.. ja dat zal t wel geweest zijn
ik hoorde ook een knalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:36 schreef X-eCuTe het volgende:
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef iScripters het volgende:
Nou nou.. hoor het nog steeds! (Vlaardingen Centrum)
Toch maar proberen om te slapen dan..
\quote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Misschien kwajongens![]()
Nu ga ik echt naar boven....
dat kan altijd nogquote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik ook zo maar even doen, anders ben ik niet eens op tijd uit bed voor het schaatsen morgen.
Als het was gaan ploffen, dan had het allang geploft.
Weesa all gonna die!quote:
Dat kan makkelijk doorgaan tot morgenmiddag.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef Koalabier het volgende:
Ik blijf nog gewoon wakker zolang het nog niet gestopt is...
= normaalquote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Die grote vlam maak ik me niet zo veel zorgen over, maar die wolk er achter vertrouw ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef napijn het volgende:
http://home.tiscali.nl/br(...)ELL%20PERNIS%209.jpg
Alles in de wind, alles in de wind, daar hoest een rijnmond kind.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Koalabier het volgende:
Maar wat als er nou giftige stoffen vrijkomen
ze zullen altijd zeggen dat er niks aan de hand is, om paniek te voorkomenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef Koalabier het volgende:
ah lol, ik hoor al dat er geen schadelijke stoffen vrijkomen, mooi! tijd om te slapen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |