En origineel, dat vooral, wat chibibo ook al zei, met NBA Jam Tournament Edition, geweldig daar had je ook van die droge code's inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iddwat een droogheid
hij blafte ook ipv te fluiten
vroeger waren de cheats tenminste nog goed![]()
Ik heb al die cups wel eens uitgespeeld, en ja, dat kon wel eens dagen durenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb net nog Super Mario Kart uitgespeeld, dat vind ik de beste uit de Super Mario Kart reeks.
Maaruh, hebben jullie ook zo moeilijk gedaan om de special cup op 150cc uit te spelen. ik ben 3 dagen (niet onafgebroken) bezig geweest..
't zal wel aan mij liggen dan![]()
Mario Kart met Toad of Koopa Troopa![]()
Toadquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb net nog Super Mario Kart uitgespeeld, dat vind ik de beste uit de Super Mario Kart reeks.
Maaruh, hebben jullie ook zo moeilijk gedaan om de special cup op 150cc uit te spelen. ik ben 3 dagen (niet onafgebroken) bezig geweest..
't zal wel aan mij liggen dan![]()
Mario Kart met Toad of Koopa Troopa![]()
ISS Deluxe was echt het meest briljante spel ooit. Dat heb ik echt ontzettend vaak gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb de afgelopen week IIS Deluxe weer in mijn SNES geplaatst. Wat een heerlijk voetbal spel was dat zeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tevens zat in dit spel één van de mooiste codes in een spel ooit, namelijk een hond als scheidsrechter![]()
Dat was altijd een van de favo bezigheden van mij en m'n broertje, maar ik kwam er laatst al achter dat weinig andere mensen dat deden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
@I.R.Baboob, scoren met de keeper? Ga ik vanmiddag is even uitproberen, heb dat nog nooit gedaan
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:36 schreef Lidia het volgende:
Ik heb net mijn SNES () weer proberen aan te sluiten, maar het lukte niet helemaal.
Heb wel het goede kanaal, want vorig jaar heb ik nog gespeeld. Als ik hem aanzet gaat het kanaal wel van sneeuw naar zwart, en als ik hem uitzet weer van zwart naar sneeuw, maar krijg ik geen beeldKabeltjes e.d. zitten allemaal wel goed.
Weet iemand hoe ik em weer aan de praat kan krijgen?
Geweldig ook die oude electronica, gewoon een beetje blazen en het doet het weer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpen![]()
JAAA hij doet t weer!quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpen![]()
Dat ligt er maar net aan hoe je het gebruiktquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:57 schreef peristilius het volgende:
Alcohol werkt op zich beter dan blazen, maar ja, zo kan het ook.
Ik denk alleen wel dat dát meer zegt over je vader dan over jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:16 schreef Lidia het volgende:
Ik speelde Mario All Stars al toen ik 3 was! Heb t echt non-stop gespeeld tot een paar jaar geleden. Op mn 4e/5e was ik zelfs al beter dan mn vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |