Dat was toch een port van die T2 Arcade shooter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef jersey95175 het volgende:
Je had toch ook een terminator-spel die je met een scope-gun kon spelen. Welke was dat?
T2: The Arcade Game en ik krijg hem vandaag binnen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef jersey95175 het volgende:
Je had toch ook een terminator-spel die je met een scope-gun kon spelen. Welke was dat?
ik heb nu een bod gedaan op een exemplaar op Ebay... komen wel wat meer verzendkosten bij, maar dat overleef ik wel. Heb wel eindelijk Turtles in Time weten te bemachtigen!! Daar was ik al lang naar op zoek!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef ambert het volgende:
je kan ook gewoon een advertentie zetten, dat je die spellen zoekt, bij mij werd er iniedergeval op gereageerd en ben nu de eigenares van secret of mana en lufia compleet![]()
Ik doe niet mee met de prijsvraag, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag:quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Nickos het volgende:
Chrono Trigger, zelfs te winnen in via onderstaande Link
Volgens mij zijn er namelijk maar twee opvolgers?quote:a.) Noem de 3 opvolgers van Chrono Trigger (waarvan er 1 niet released is).
Chrono Triggerquote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met de prijsvraag, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag:
[..]
Volgens mij zijn er namelijk maar twee opvolgers?
Nog nooit van gehoord. Bestaat het wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
- Chrono Break
Geruchten circuit, en dan laat ik de pc remakes van de fans even buiten beschouwingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bestaat het wel?
iddquote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
Tevens zat in dit spel één van de mooiste codes in een spel ooit, namelijk een hond als scheidsrechter![]()
Tja, ik vraag me af in hoeverre je zoiets als een 'echte' opvolger moet beschouwen. Maar ik ben dan ook niet degene die de prijsvraag organiseert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
Geruchten circuit, en dan laat ik de pc remakes van de fans even buiten beschouwing
NBA Jam was ook zo'n spel met heerlijke cheats: spelers met grote hoofden, kleine hoofden, of kleine lichamen, of spelen met een van de programmeurs, Bill Clinton of een cheerleader annex Playmate, en meer van dat soort ongein.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
vroeger waren de cheats tenminste nog goed![]()
En origineel, dat vooral, wat chibibo ook al zei, met NBA Jam Tournament Edition, geweldig daar had je ook van die droge code's inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iddwat een droogheid
hij blafte ook ipv te fluiten
vroeger waren de cheats tenminste nog goed![]()
Ik heb al die cups wel eens uitgespeeld, en ja, dat kon wel eens dagen durenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb net nog Super Mario Kart uitgespeeld, dat vind ik de beste uit de Super Mario Kart reeks.
Maaruh, hebben jullie ook zo moeilijk gedaan om de special cup op 150cc uit te spelen. ik ben 3 dagen (niet onafgebroken) bezig geweest..
't zal wel aan mij liggen dan![]()
Mario Kart met Toad of Koopa Troopa![]()
Toadquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik heb net nog Super Mario Kart uitgespeeld, dat vind ik de beste uit de Super Mario Kart reeks.
Maaruh, hebben jullie ook zo moeilijk gedaan om de special cup op 150cc uit te spelen. ik ben 3 dagen (niet onafgebroken) bezig geweest..
't zal wel aan mij liggen dan![]()
Mario Kart met Toad of Koopa Troopa![]()
ISS Deluxe was echt het meest briljante spel ooit. Dat heb ik echt ontzettend vaak gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb de afgelopen week IIS Deluxe weer in mijn SNES geplaatst. Wat een heerlijk voetbal spel was dat zeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tevens zat in dit spel één van de mooiste codes in een spel ooit, namelijk een hond als scheidsrechter![]()
Dat was altijd een van de favo bezigheden van mij en m'n broertje, maar ik kwam er laatst al achter dat weinig andere mensen dat deden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
@I.R.Baboob, scoren met de keeper? Ga ik vanmiddag is even uitproberen, heb dat nog nooit gedaan
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:36 schreef Lidia het volgende:
Ik heb net mijn SNES () weer proberen aan te sluiten, maar het lukte niet helemaal.
Heb wel het goede kanaal, want vorig jaar heb ik nog gespeeld. Als ik hem aanzet gaat het kanaal wel van sneeuw naar zwart, en als ik hem uitzet weer van zwart naar sneeuw, maar krijg ik geen beeldKabeltjes e.d. zitten allemaal wel goed.
Weet iemand hoe ik em weer aan de praat kan krijgen?
Geweldig ook die oude electronica, gewoon een beetje blazen en het doet het weer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpen![]()
JAAA hij doet t weer!quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:54 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, beetje blazen en aanduwen hier en daar wil ook wel eens helpen![]()
Dat ligt er maar net aan hoe je het gebruiktquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:57 schreef peristilius het volgende:
Alcohol werkt op zich beter dan blazen, maar ja, zo kan het ook.
Ik denk alleen wel dat dát meer zegt over je vader dan over jouquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:16 schreef Lidia het volgende:
Ik speelde Mario All Stars al toen ik 3 was! Heb t echt non-stop gespeeld tot een paar jaar geleden. Op mn 4e/5e was ik zelfs al beter dan mn vader
Aye, de USA versie compleetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:11 schreef Borizzz het volgende:
Oh is iemand in het bezit van het spel "Secret of Mana"??
Heb er veel voor over om dat spel nog een keer te kunnen spelen...
Denk toch wel 30 euro ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, de USA versie compleetMaar die gaat niet weg. Volgens mij is er redelijk makkelijk aan het spel te komen middels ebay/marktplaats....cardridge-only zou niet al te veel moeten kosten denk ik.
Dat zeg ikquote:
Na Final Fantasy III en Chrono Trigger vind ik het ook niet echt veel geld meer, maar voor sommige mensen misschien welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
Maar misschien heb je gelijk, doordat ik complete SNES rpg's aan het kopen ben vindt ik 30,- niet veel geld meer hoewel het dat voor een card-only misschien wel is.
Hij is gewoon nog steeds erg in trek denk ik, echt een geweldig spel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Secret of Mana is niet zo zeldzaam aangezien die game in alle regio's is uitgekomen en ook nog redelijk tot goed verkocht. De reden dattie zo duur is, is omdat mensen denken dattie zeldzaam is
Vertel mij wat.... maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boxed niet meer dan 30 euro waard vind ik. In tegenstelling tot Chrono Trigger en FFIII die allebei toch wel 75 tot 100 euro boxed kunnen opbrengen
Inderdaad, twee van de beste games allertijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Vertel mij wat.... maar dan heb je ook wat![]()
Ik heb SoM ook niet in bezit, die download ik wel op de Wii als het zover isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog steeds erg in trek denk ik, echt een geweldig spel.
Ik moet hem zelf ook nog hebben![]()
Yup, ook een goede game! Die heb ik nog niet boxed in mijn bezit....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je welke game jullie ook zouden moeten proberen? Terranigma!
Die heb ik dan wel toevallig. Die is vooral in de USA erg gewild omdat ie daar nooit uitgekomen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup, ook een goede game! Die heb ik nog niet boxed in mijn bezit....![]()
Doen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef Borizzz het volgende:
Toevallig hier niet iemand die m wil verkopen?
Heb ovigens veel goede herinneringen aan het spel, al heb ik m vroeger nooit kunnen uitspelen..
Ik moet je teleurstellen, geen van beiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |