Het gevoel, een SNES game hoor je te spelen op een SNES met een van de beste controllers aller tijden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef Blood_Money het volgende:
Wat is trouwens zo aantrekkelijk aan snes spellen spelen op een snes? Waarom niet gewoon een emu? Zou stukken goedkoper zijn
Hehehe is een leuke hobby (/ingeving? ;x). Heb het ook een hele tijd volgehouden alle consoles te sparen.. maar waar houd het op? Op een gegeven moment zat ik nogal met geld problemen en heb ik alle SEGA's m.u.v. Dreamcast verkocht en er gelukkig nog redelijk wat voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben van plan om nog een SNES te gaan kopen. Ik wil alle consoles sparen
Maar voorlopig koop ik alleen de spellen waaraan ik een herinnering heb en die ik leuk vind, anders ben ik nogal duur uit
jap en usa zijn allebei ntsc, maar ik snap wat je bedoelt. SoM2 is jap-only. Alleen de rom is in het engels te krijgen. (als je bedoelde of Som1 een usa release heeft gehad, dan ja)quote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef MaZz_ het volgende:wow dat is wel erg relaxt! Ik heb net één week SoM 1 kunnen kopen van iemand hier.. en hij valt me alles behalve tegen!
Is er ook geen NTSC versie van uit gekomen?
Die bazooka heet de "super scope". De lompste lightgun ooit gemaakt heheheh.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef blackmage het volgende:
mijn snes staat hier ook nog aangesloten (ik gebruik hem eigelijk niet veel meer) ik heb er een bazooka bij ligen en een stapel spelletjes laten we zeggen zon 20 en een stapel met oude boekjes.
maar de topper is natuurlijk mario.
ik kan hem inderdaad niet meer gebruiken hij nu ook veel te klein, maar ik heb er wel plezier aan beleeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:08 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Die bazooka heet de "super scope". De lompste lightgun ooit gemaakt heheheh.
Als je dat leuk vindt, kan je nagaan wat je krijgt als je een psx, 2 guncons, en point blank 1, 2 en 3 bij elkaar opteltquote:Op zondag 29 januari 2006 17:10 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik kan hem inderdaad niet meer gebruiken hij nu ook veel te klein, maar ik heb er wel plezier aan beleeft.
met zon giga ding op je schouder op mollen ofzo schieten en rakketen afknallen, dat was dolle pret met een paar vrienden er bij.![]()
dan krijg je natuurlijk nog meer feest (ik had al dat spul dan weer net niet maar met ze allen bij een vriend)quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt, kan je nagaan wat je krijgt als je een psx, 2 guncons, en point blank 1, 2 en 3 bij elkaar optelt![]()
kurvy was ZO vet, er achter komen wat er gebeurde als je een bepaald monster inslikte enzo, ik vond de tornado kirby toch het leukst om mee te spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef MaZz_ het volgende:
requiem... mooie nickdie film is brilliant! (als je je nick daarvan hebt ;x)
Ik vond Kirby altijd prachtig. En ook zo'n 200nogwat in één casette. Met daarop onder andere zo'n vette Kong-Fu film en een game (waar ik helaas de naam niet meer van weet!) waarmee je over een circuit moest rijden met motortjes. Ook stond er een vette op (weet ik ook de naam niet meer van) wat zich afspeelde in een circus waar je allemaal attracties moest beoefenen.
Als iemand van die laatste twee nog de titel weet; graag
Vage omschrijvingen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef MaZz_ het volgende:
requiem... mooie nickdie film is brilliant! (als je je nick daarvan hebt ;x)
Ik vond Kirby altijd prachtig. En ook zo'n 200nogwat in één casette. Met daarop onder andere zo'n vette Kong-Fu film en een game (waar ik helaas de naam niet meer van weet!) waarmee je over een circuit moest rijden met motortjes. Ook stond er een vette op (weet ik ook de naam niet meer van) wat zich afspeelde in een circus waar je allemaal attracties moest beoefenen.
Als iemand van die laatste twee nog de titel weet; graag
ik heb er een open getrokken en hem vast gesoldeert aan een printerpoort aansluiting.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:13 schreef Blood_Money het volgende:
lik-sang verkoopt een snes-to-usb adapter. Kun je snes emu spelen op je pc, met een snes pad. Geinig.
Ik wist dat er een reden was waarom ik PU nooit serieus heb genomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:02 schreef Roi het volgende:
Wat een dramatische review. Hij meld alleen ook 50&100cc, zal het wel lekker lang hebben gespeeld!
Dit klopt niet; Secret of Mana speelt zich namelijk af voor Final Fantasy Adventure (en Seiken Densetsu 3 speelt zich weer af voor Secret of Mana).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Bellerophon het volgende:
The knight you play in FFA GB is the one who left a sword in a town, and you rescue the Sword.
Wat een onzin.quote:# MUST LEVEL UP
# MUST LEVEL UP BEFORE THE VOLCANO
# I'M TELLING YOU, YOU MUST LEVEL UP A LOT
Weet ik, maar ik kon het niet laten de tekst te corrigeren.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
@chibibo, ik citeerde het van een engels talige website.
Nee idd vot der meequote:Op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef Bellerophon het volgende:
Roms in een console forum, vind ik niet echt kunnen
Dat was toch een port van die T2 Arcade shooter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef jersey95175 het volgende:
Je had toch ook een terminator-spel die je met een scope-gun kon spelen. Welke was dat?
T2: The Arcade Game en ik krijg hem vandaag binnen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef jersey95175 het volgende:
Je had toch ook een terminator-spel die je met een scope-gun kon spelen. Welke was dat?
ik heb nu een bod gedaan op een exemplaar op Ebay... komen wel wat meer verzendkosten bij, maar dat overleef ik wel. Heb wel eindelijk Turtles in Time weten te bemachtigen!! Daar was ik al lang naar op zoek!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:49 schreef ambert het volgende:
je kan ook gewoon een advertentie zetten, dat je die spellen zoekt, bij mij werd er iniedergeval op gereageerd en ben nu de eigenares van secret of mana en lufia compleet![]()
Ik doe niet mee met de prijsvraag, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag:quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Nickos het volgende:
Chrono Trigger, zelfs te winnen in via onderstaande Link
Volgens mij zijn er namelijk maar twee opvolgers?quote:a.) Noem de 3 opvolgers van Chrono Trigger (waarvan er 1 niet released is).
Chrono Triggerquote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met de prijsvraag, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord op deze vraag:
[..]
Volgens mij zijn er namelijk maar twee opvolgers?
Nog nooit van gehoord. Bestaat het wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
- Chrono Break
Geruchten circuit, en dan laat ik de pc remakes van de fans even buiten beschouwingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Bestaat het wel?
iddquote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Bellerophon het volgende:
Tevens zat in dit spel één van de mooiste codes in een spel ooit, namelijk een hond als scheidsrechter![]()
Tja, ik vraag me af in hoeverre je zoiets als een 'echte' opvolger moet beschouwen. Maar ik ben dan ook niet degene die de prijsvraag organiseert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
Geruchten circuit, en dan laat ik de pc remakes van de fans even buiten beschouwing
NBA Jam was ook zo'n spel met heerlijke cheats: spelers met grote hoofden, kleine hoofden, of kleine lichamen, of spelen met een van de programmeurs, Bill Clinton of een cheerleader annex Playmate, en meer van dat soort ongein.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jimjim1983 het volgende:
vroeger waren de cheats tenminste nog goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |