Bedankt, nu vind ik Raffie nóg leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffaëla doet me denken aan
[afbeelding]
wies dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Ah, thanks, moest ze idd nog even doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef Riparius het volgende:
BVO , je moet Raffaëla's optreden in 2e en 3e Liveshow er nog even bijzetten (of wil je de tweede liefst zo snel mogelijk vergeten?).
Vooral zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Eerder een Jensen publiek...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef Fatality het volgende:
[..]
zo zien we haar het liefst
ze zou het goed doen in het Oprah Winfrey publiek denk ik
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=397
Raf zegt hoi tegen charmed_angel maar ook een beetje naar BVO hoor
Leuk filmpje.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef SPK het volgende:
Een drama is het
Ik had z'on goede hoop,dat ze er gisteravond uit zou gaan
Ze was gisteren best goed hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef SPK het volgende:
Een drama is het
Ik had z'on goede hoop,dat ze er gisteravond uit zou gaan
En ze zag er heel leuk uitquote:
Marescha is uniek! Raffaëla ook trouwens.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef SPK het volgende:
[..]
Tja het is geen Marescha zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Marescha is uniek! Raffaëla ook trouwens is unieker.
C_a vond haar toch helemaal niet meer leukquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wist ik veelquote:Op zondag 15 januari 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
C_a vond haar toch helemaal niet meer leuk
Whehehequote:
Whehehe, ze is erg leuk in het filmpje.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja ze heeft wel humor..als ze niet onder de spanning en zenuwen zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ze is erg leuk in het filmpje..
Ik hoop het, want pittige tijden was (net als Raff) zeer ok.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Marble het volgende:
Whehehe, wat is dat kind toch hilarisch. "Ik ben het, de Idolsster Raffaëla.".
Doet me denken aan "Het is mij, Robert."
Raffaëla was vast ook Pittige Tijden-fan, ik weet het zeker.
Whehehe ze is zo tofquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:
Het kwam niet over i/d zaal..en vrijdag ook al niet ..quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef BVO het volgende:
Die blik van d'r en die poses deden mij welhoor
.
dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
C_a vond haar toch helemaal niet meer leuk
Ik wist dat ze niet meer je favo was, maar niet dat je dr helemaal nix meer vond!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!
De hork!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!
wat liefquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist dat ze niet meer je favo was, maar niet dat je dr helemaal nix meer vond!
Niet zeuren danquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!![]()
Ik vind d'r steeds leuker wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!![]()
Nee, ze deed het best aardig! Serge en CHriston vind ik echt slechter, Christon moet het echt bij songwriter houden en Serge moet gewoon weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef SPK het volgende:
Ik hoop dat ze nu wel op de bank moet
Had vorige keer al zo moeten zijn
Dat zeg ik zo vaak, maar laat ze toch, onnozel humorloos plebsquote:
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak, maar laat ze toch, onnozel humorloos plebs.
Niet goed kennen, maar snáppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijk![]()
Leer eens LEZENquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijk![]()
Precies!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leer eens LEZEN.
Ik ken d'r niet, ik snap d'r. Begrijp dat dan men
.
Sjezusquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leer eens LEZEN.
Ik ken d'r niet, ik snap d'r. Begrijp dat dan men
.
Truth hurtsquote:
Toen straalde ze echt jah....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef BVO het volgende:
* BVO zet Disco Infernaaaaaaaaaaa nog maar eens op.
Zo wil ik d'r weer zien.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen straalde ze echt jah....![]()
Hoewel ik het optreden van afgelopen zaterdag ook erg leuk vond!
quote:
Ja, omdat het je favoriet is gekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:28 schreef BVO het volgende:
[..]Ik vond d'r zaterdag serieus een van de beteren, zo niet de beste.
Niet zo zeer qua stem, maar ze deed me gewoon 't meest.
Ellen is mijn favoriet, in theater vond ik haar niet echt supergeweldig. Terwijl ik al sinds auditie voor haar benquote:
Maar ik ben wel overtuigd dat ze nog beter kanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar vorigge week juist weeer wat beter
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen kan altijd beter...
Ja en goed ook!quote:
Ik vond het niet leuk. Het had iets neps. En hoe ze Chantal afsnauwde toen die een beetje doorvroeg over wie het nou precies ging, wie 'her guy' nou was.... Belachelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Toen straalde ze echt jah....![]()
Hoewel ik het optreden van afgelopen zaterdag ook erg leuk vond!
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk. Het had iets neps. En hoe ze Chantal afsnauwde toen die een beetje doorvroeg over wie het nou precies ging, wie 'her guy' nou was.... Belachelijk![]()
Terwijl ik Raffaela eerst echt leuk vond. En een beetje arrogantie of zelfverzekerdheid vind ik ook wel grappig, bij artiesten. Liever arrogantie dan onzekerheid of nepheid. Bij Hind en Boris werkte dat prima, die zijn trouwens meer zelfverzekerd dan arrogant.
Maar dit is een arrogantie waar ik dus niet van hou. Ze probeert er haar onzekerheid mee te maskeren en dat lukt niet, het mengt zich met die onzekerdheid en komt er dus heel raar uit, in de vorm van mislukte optredens en snauwen naar presentatoren...![]()
![]()
sommige mensen sporen niet johquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef BVO het volgende:
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon bvtw): M'n vriendje natuurlijk.
Nou, als dat al afsnauwen is......
Ja, Chantal stelde gewoon een domme vraag!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef BVO het volgende:
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon btw): M'n vriendje natuurlijk.
Het was lief en belangstellend bedoeld. Chantal is een schatje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, Chantal stelde gewoon een domme vraag!![]()
We zijn het niet met elkaar eens. Ik vond het er gewoon onaardig en raar uitkomen, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef BVO het volgende:
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon btw): M'n vriendje natuurlijk.
Zo anti-Raffaela ben ik ook weer niet hoor.quote:
Als persoon lijkt ze me één van de leukste! Lekkere humor, niet zo braaf en politiek correct (Floortje), zelfverzekerd, maar toch onzeker. Geweldig, daar wil ik wel iets mee gaan drinken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:35 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Zo anti-Raffaela ben ik ook weer niet hoor.![]()
Als ze vanaf nu weer zo wordt als tijdens de workshops stel ik mijn mening over haar bij. Ik ben me ervan bewust dat ik makkelijk praten heb, ik hoef daar niet elke week te staan en zenuwen verpesten veel. Maar als persoon lijkt ze mij toch een van de minsten van de kandidaten.
Angelique en Ellen lijken me gewoon veel leuker, hebben veel meer een vriendelijke en vooral onverstoorbare uitstraling, daar hou ik van bij een artiest. Zelfbewust, relaxed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als persoon lijkt ze me één van de leukste! Lekkere humor, niet zo braaf en politiek correct (Floortje), zelfverzekerd, maar toch onzeker. Geweldig, daar wil ik wel iets mee gaan drinken.
Daar hebben we een verschil in meningquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:46 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Angelique en Ellen lijken me gewoon veel leuker, hebben veel meer een vriendelijke en vooral onverstoorbare uitstraling, daar hou ik van bij een artiest. Zelfbewust, relaxed.
Voor mijn gevoel is Floortje altijd bezig om zo lief en leuk mogelijk over te komen. Als ze zo in het echt ook is zou ik er gek van worden.quote:Floortje scoort bij mij ook hoger dan Raffaela. Dat zogenaamd politiek correcte zie ik niet. Wat bedoel je daarmee? Mainstream? Gewoontjes? Daarin geef ik je wel een beetje gelijk. Maar het meisje kan wel zingen als de neten man.
![]()
![]()
We verschillen inderdaad van mening.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hebben we een verschil in mening. Ellen doet me denken aan een lerares bij mij op school, en dat is eigenlijk geen goede zaak.
[..]
Voor mijn gevoel is Floortje altijd bezig om zo lief en leuk mogelijk over te komen. Als ze zo in het echt ook is zou ik er gek van worden.
Zingen kan ze zeker, dat is ook iets waar ik van baal, anders kon ik d'r ten minste met vol recht uit Idols wensen.
* Tha_Erik komt weer terug op aarde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef SPK het volgende:
Slaan we niet een beetje door
Het zijn gewoon mensen die een liedje zingen in een T.V progamma
Thats it
Nee hoor we slaan niet doorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef SPK het volgende:
Slaan we niet een beetje door
Het zijn gewoon mensen die een liedje zingen in een T.V progamma
Thats it
Ik ook niet.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de combinatie rock & Raffa. Ik zie het nog niet zo voor me eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze niet zoveel met dr zang bezig hoeft te zijn en lekker kan knallen gaat het meestal wel goed.
jah maar toen was de zang ook niet helemaal goed hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
... Maar ik weet 100% zeker dat ze beide tegerlijk kan. Dat deed ze bij de workshop ook!
Ik ook niet, maar het lijkt me wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de combinatie rock & Raffa. Ik zie het nog niet zo voor me eigenlijk.
Dat is waar. Maar daar stoorde ik me niet aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar toen was de zang ook niet helemaal goed hoor.
Ik wil Raffaela eens een leuke ballad horen zingen![]()
nee ik stoorde me er ook niet aan, ik ging helemaal uit me dak in die zaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daar stoorde ik me niet aan.![]()
En daar naast had ze weer een leuke show der om heen
Nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik stoorde me er ook niet aan, ik ging helemaal uit me dak in die zaalToen was ik nog Super Raffaela fan!
![]()
Zolang die maar in jou rijtje blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben nu meer voor ellen.... christon ......
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind haar echt irritant worden bij de interviews...
Ze was weer goedquote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Gewoon de URL van een vorig optreden, maar dan week02 vervangen door week03, enz.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
Hoe kom jij toch steeds aan dat av ervoor
Ja, zo doe ik het ook met het finaletopic, maar dat av heb ik nog nooit gezien in de links, behalve bij jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon de URL van een vorig optreden, maar dan week02 vervangen door week03, enz.
BVO heeft de links waarschijnlijk van mij overgenomen. Ik gebruik een URL sniffer om de echte URL's te achterhalen, zodat ik de streams desgewenst ook kan downloaden.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het ook met het finaletopic, maar dat av heb ik nog nooit gezien in de links, behalve bij jou.
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wordt weer beter met haar zang!![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind haar echt irritant worden bij de interviews...
Dan blijft er niemand over, tot nu toe hebben ze allemaal wel een keer slecht gepresteerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef leichje het volgende:
ik vindt dat rafaëlla een moet laten zien hoe ze echt is het is allemaal acting wat ze doet net zo als het "huilen"omdat christon eruit moest er was dus geen traan te zien ze stond gewoon te persen.Ze moet er gewoon uit net zoals marescha ze hebben al een aantal keer slecht gepresteerd en iemand zoals christon die al die tijd goed is een goed commentaar krijgt moet eruit we moeten eens stoppen om altijd maar op degene te stemmen die zo"zielig"is er moet potvolblomme een idol uitkomen.en niet een zielig persoon die slecht commentaar krijgt van de jury.want dan kan ik ook meedoen ik kan niet zingen wel dansen en kan ook veel lachen en acteren
dus de jury zal mee flink afzeiken en dan vind iedereen me zielig voila dan ben ik ook een idol.kapen met op deze manier te stemmen het gaat om de prestatie en niet hoe zielig iemand is.NIET GOED PRESTEREN ERUIT ERMEE!!!
zo werkt het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef leichje het volgende:
ik vindt dat rafaëlla een moet laten zien hoe ze echt is het is allemaal acting wat ze doet net zo als het "huilen"omdat christon eruit moest er was dus geen traan te zien ze stond gewoon te persen.Ze moet er gewoon uit net zoals marescha ze hebben al een aantal keer slecht gepresteerd en iemand zoals christon die al die tijd goed is een goed commentaar krijgt moet eruit we moeten eens stoppen om altijd maar op degene te stemmen die zo"zielig"is er moet potvolblomme een idol uitkomen.en niet een zielig persoon die slecht commentaar krijgt van de jury.want dan kan ik ook meedoen ik kan niet zingen wel dansen en kan ook veel lachen en acteren
dus de jury zal mee flink afzeiken en dan vind iedereen me zielig voila dan ben ik ook een idol.kapen met op deze manier te stemmen het gaat om de prestatie en niet hoe zielig iemand is.NIET GOED PRESTEREN ERUIT ERMEE!!!
Waarheb je die dan geluisterd? Ik kan 't filmpje niet vinden op de idols site.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Nog een keer geluisterd, vooral richting het einde zong ze het écht goed.
Niet mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef WithMe het volgende:
Ik vind haar op dit moment wel de minste van alle vrouwelijke deelnemers die nu nog over zijn. Maar wel (veel) beter dan de overgebleven mannelijke kandidaten.
op de zin over Angelique na (dat is echt mijn favoriet met veruit, en dan echt veruit de beste stem) ben ik het wel met je eens. Ik snap nog steeds niet waarom Floortje steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden door Jerney. In de Theaterronde was ze super, maar in de Finale heb ik haar nog niets zien presteren.. Ze moet lekker musical gaan doen of iets dergelijks. En Rafaella vind ik ook een van de betere dames, hoewel ze zaterdag echt een compleet verkeerd nummer heeft gekozen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij staat Raffaela toch nog steeds heel hoog. Floortje begint af te zakken en Angelique komt iets omhoog, maar die doet me nog steeds weinig.Ellen is een geval apart. Marescha zakt weer weg, de mannelijke deelnemers mogen vertrekken.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat nou allemaal kleine snorhaartjes?!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Of ze heeft zich vergeten te scheren.
Volgens mij is haar vriend lelijkerquote:
vind je deze niet lelijk dan? Ik vind hem echt bahquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriend lelijker![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:07 schreef Ztar het volgende:
on stage vind ik haar top alleen bij interviewtjes komt ze altijd wat vreemd dom op me over.
Ze hebben niets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef leichje het volgende:
ja,ja de kleding volgens thema dat is niet echt moeilijk dat hebben ze allemaal.Daar hebben ze geloof ik en stuk of 3 kleedsters voor.Die zeggen "kies maar uit deze setjes"en die zijn allemaal volgens het thema alleen I-Jay had het niet,want die z'n vrouw maakte z'n kleding.Kon je ook wel zien alles was hetzelfde model(paste wel goed bij hem hoor).Maar ik blijf zeggen dat Raffaëlla heel erg overschat wordt ze is echt al 2 keer plat op haar bek gegaan,net zoals Marescha.Wie weet het antwoord op m'n"dus??""Hebben Christon en Raffaëlla nu wat of niet.Dan heeft ze nu eindelijk een lekker ding,want als die andere vriendjes van haar zag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |