abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:08:36 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34281861
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik beoordeel heeeel objectief .
Ja en goed ook!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34284004
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

Toen straalde ze echt jah....

Hoewel ik het optreden van afgelopen zaterdag ook erg leuk vond!
Ik vond het niet leuk. Het had iets neps. En hoe ze Chantal afsnauwde toen die een beetje doorvroeg over wie het nou precies ging, wie 'her guy' nou was.... Belachelijk

Terwijl ik Raffaela eerst echt leuk vond. En een beetje arrogantie of zelfverzekerdheid vind ik ook wel grappig, bij artiesten. Liever arrogantie dan onzekerheid of nepheid. Bij Hind en Boris werkte dat prima, die zijn trouwens meer zelfverzekerd dan arrogant.

Maar dit is een arrogantie waar ik dus niet van hou. Ze probeert er haar onzekerheid mee te maskeren en dat lukt niet, het mengt zich met die onzekerdheid en komt er dus heel raar uit, in de vorm van mislukte optredens en snauwen naar presentatoren...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:13:20 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34284053
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Ik vond het niet leuk. Het had iets neps. En hoe ze Chantal afsnauwde toen die een beetje doorvroeg over wie het nou precies ging, wie 'her guy' nou was.... Belachelijk

Terwijl ik Raffaela eerst echt leuk vond. En een beetje arrogantie of zelfverzekerdheid vind ik ook wel grappig, bij artiesten. Liever arrogantie dan onzekerheid of nepheid. Bij Hind en Boris werkte dat prima, die zijn trouwens meer zelfverzekerd dan arrogant.

Maar dit is een arrogantie waar ik dus niet van hou. Ze probeert er haar onzekerheid mee te maskeren en dat lukt niet, het mengt zich met die onzekerdheid en komt er dus heel raar uit, in de vorm van mislukte optredens en snauwen naar presentatoren...
Ga je mond spoelen . En snel .

Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:14:06 #94
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34284078
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon btw): M'n vriendje natuurlijk.
Nou, als dat al afsnauwen is......
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_34284112
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef BVO het volgende:
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon bvtw): M'n vriendje natuurlijk.
sommige mensen sporen niet joh

Dat is gewoon weer dat stukje onzekerheid
pi_34284283
quote:
Afsnauwen? Letterlijk zei ze (zeker niet op een arrogante of afsnauwende toon btw): M'n vriendje natuurlijk.
Ja, Chantal stelde gewoon een domme vraag!
pi_34284492
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Ja, Chantal stelde gewoon een domme vraag!
Het was lief en belangstellend bedoeld. Chantal is een schatje.
pi_34284589
quote:
We zijn het niet met elkaar eens. Ik vond het er gewoon onaardig en raar uitkomen, laat ik het zo zeggen.

Juist vanwege haar voorgeschiedenis met HJ en haar eerdere vriendje vond ik de vraag van Chantal leuk. Maar misschien baalde ze een beetje hoe dat in de media is gekomen en reageerde ze daarom overgevoelig, dat zou kunnen.
pi_34284664
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen . En snel .

Zo anti-Raffaela ben ik ook weer niet hoor.

Als ze vanaf nu weer zo wordt als tijdens de workshops stel ik mijn mening over haar bij. Ik ben me ervan bewust dat ik makkelijk praten heb, ik hoef daar niet elke week te staan en zenuwen verpesten veel. Maar als persoon lijkt ze mij toch een van de minsten van de kandidaten.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:37:18 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34284717
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:35 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Zo anti-Raffaela ben ik ook weer niet hoor.

Als ze vanaf nu weer zo wordt als tijdens de workshops stel ik mijn mening over haar bij. Ik ben me ervan bewust dat ik makkelijk praten heb, ik hoef daar niet elke week te staan en zenuwen verpesten veel. Maar als persoon lijkt ze mij toch een van de minsten van de kandidaten.
Als persoon lijkt ze me één van de leukste! Lekkere humor, niet zo braaf en politiek correct (Floortje), zelfverzekerd, maar toch onzeker. Geweldig, daar wil ik wel iets mee gaan drinken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34284973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als persoon lijkt ze me één van de leukste! Lekkere humor, niet zo braaf en politiek correct (Floortje), zelfverzekerd, maar toch onzeker. Geweldig, daar wil ik wel iets mee gaan drinken.
Angelique en Ellen lijken me gewoon veel leuker, hebben veel meer een vriendelijke en vooral onverstoorbare uitstraling, daar hou ik van bij een artiest. Zelfbewust, relaxed.

Floortje scoort bij mij ook hoger dan Raffaela. Dat zogenaamd politiek correcte zie ik niet. Wat bedoel je daarmee? Mainstream? Gewoontjes? Daarin geef ik je wel een beetje gelijk. Maar het meisje kan wel zingen als de neten man.

vrijdag 20 januari 2006 @ 17:47:26 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34284985
@ TE: Ik had het niet beter kunnen zeggen .
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:27:28 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34286132
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:46 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Angelique en Ellen lijken me gewoon veel leuker, hebben veel meer een vriendelijke en vooral onverstoorbare uitstraling, daar hou ik van bij een artiest. Zelfbewust, relaxed.
Daar hebben we een verschil in mening . Ellen doet me denken aan een lerares bij mij op school, en dat is eigenlijk geen goede zaak.
quote:
Floortje scoort bij mij ook hoger dan Raffaela. Dat zogenaamd politiek correcte zie ik niet. Wat bedoel je daarmee? Mainstream? Gewoontjes? Daarin geef ik je wel een beetje gelijk. Maar het meisje kan wel zingen als de neten man.

Voor mijn gevoel is Floortje altijd bezig om zo lief en leuk mogelijk over te komen. Als ze zo in het echt ook is zou ik er gek van worden.
Zingen kan ze zeker, dat is ook iets waar ik van baal, anders kon ik d'r ten minste met vol recht uit Idols wensen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34286963
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Daar hebben we een verschil in mening . Ellen doet me denken aan een lerares bij mij op school, en dat is eigenlijk geen goede zaak.
[..]

Voor mijn gevoel is Floortje altijd bezig om zo lief en leuk mogelijk over te komen. Als ze zo in het echt ook is zou ik er gek van worden.
Zingen kan ze zeker, dat is ook iets waar ik van baal, anders kon ik d'r ten minste met vol recht uit Idols wensen .
We verschillen inderdaad van mening. Wat is er mis met leuk en aardig? (Floortje bedoel ik dus). Ze is ook beetje een gevoelsmens, snel ontroerd (janken bij een film etc). Dat heb ik ook een beetje. Ik herken wat dat betreft wat van mezelf in haar (alleen in dat opzicht). Verder is ze lekker vrolijk en goedgehumeurd, volgens mij is ze ook echt zo en dat spreekt mij juist aan.

Ik hoop alleen wel dat ze nu ook wat ruigere nummers gaat kiezen. Ik hou van rock en wil wel zien hoe ze dat doet. Als ze rock net zo goed zingt als de poppy nummers ben ik helemaal fan.
pi_34287035
Slaan we niet een beetje door
Het zijn gewoon mensen die een liedje zingen in een T.V progamma
Thats it
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:58:20 #106
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34287111
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef SPK het volgende:
Thats it
* Tha_Erik komt weer terug op aarde.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34287180
SPK, je hebt gelijk. Maar die verschillen van mening zijn gewoon geinig. Ik ga ze niet stalken hoor.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:49:06 #108
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_34290719
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef SPK het volgende:
Thats it
Nee hoor we slaan niet door
Wij hebben gewoon allemaal onze eigen mening!
pi_34291172
Ik ben benieuwd naar de combinatie rock & Raffa. Ik zie het nog niet zo voor me eigenlijk.
That's all folks!
pi_34291643
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd naar de combinatie rock & Raffa. Ik zie het nog niet zo voor me eigenlijk.
Ik ook niet.....

Volgens mij wordt het wel een verassende show
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:17:09 #111
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34291664
Ik vind geen een van de genoemde nummers echt bij Raf passen... maar goed, we hebben nog anderhalf onbekend nummer .
pi_34292802
Raffa!

Vorige week zaterdag kon ik niet kijken (ik moest uit met mensen IRL ) dus moest ik tot woensdag wachten. Floortje zong (wederom) veel beter, maar Raffa spatte van het scherm af. . Ze presteert nog steeds onder de maat, maar gelukkig niet zo beroerd als de week daarvoor. Kan morgen weer niet kijken ( ) dus moet tot woensdag wachten..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34292860
Als ze niet zoveel met dr zang bezig hoeft te zijn en lekker kan knallen gaat het meestal wel goed.
That's all folks!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:00:13 #114
109180 Woelli
pi_34293042
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ze niet zoveel met dr zang bezig hoeft te zijn en lekker kan knallen gaat het meestal wel goed.
... Maar ik weet 100% zeker dat ze beide tegerlijk kan. Dat deed ze bij de workshop ook!
pi_34293090
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:

[..]

... Maar ik weet 100% zeker dat ze beide tegerlijk kan. Dat deed ze bij de workshop ook!
jah maar toen was de zang ook niet helemaal goed hoor.

Ik wil Raffaela eens een leuke ballad horen zingen
pi_34293117
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, maar het lijkt me wel vermakelijk. .
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:03:09 #117
109180 Woelli
pi_34293147
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jah maar toen was de zang ook niet helemaal goed hoor.

Ik wil Raffaela eens een leuke ballad horen zingen
Dat is waar. Maar daar stoorde ik me niet aan.
En daar naast had ze weer een leuke show der om heen
pi_34293199
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar daar stoorde ik me niet aan.
En daar naast had ze weer een leuke show der om heen
nee ik stoorde me er ook niet aan, ik ging helemaal uit me dak in die zaal Toen was ik nog Super Raffaela fan!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:05:29 #119
109180 Woelli
pi_34293221
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee ik stoorde me er ook niet aan, ik ging helemaal uit me dak in die zaal Toen was ik nog Super Raffaela fan!
Nu niet meer dan?
pi_34293424
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Woelli het volgende:

[..]

Nu niet meer dan?
ben nu meer voor ellen, serge, christon en floortje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')