dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
C_a vond haar toch helemaal niet meer leuk
Ik wist dat ze niet meer je favo was, maar niet dat je dr helemaal nix meer vond!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!
De hork!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wist CDP wel... maar dat deed hij om BVO te stangen!
wat liefquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=397
Raf zegt hoi tegen charmed_angel maar ook een beetje naar BVO hoor
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist dat ze niet meer je favo was, maar niet dat je dr helemaal nix meer vond!
Niet zeuren danquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!![]()
Ik vind d'r steeds leuker wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is mijn favo niet echt meer... maar vind haar nog wel ok!![]()
Nee, ze deed het best aardig! Serge en CHriston vind ik echt slechter, Christon moet het echt bij songwriter houden en Serge moet gewoon weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef SPK het volgende:
Ik hoop dat ze nu wel op de bank moet
Had vorige keer al zo moeten zijn
Dat zeg ik zo vaak, maar laat ze toch, onnozel humorloos plebsquote:
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak, maar laat ze toch, onnozel humorloos plebs.
Niet goed kennen, maar snáppenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijk![]()
Leer eens LEZENquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Want jullie kennen d'r zo goed natuurlijk![]()
Precies!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leer eens LEZEN.
Ik ken d'r niet, ik snap d'r. Begrijp dat dan men
.
Sjezusquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Leer eens LEZEN.
Ik ken d'r niet, ik snap d'r. Begrijp dat dan men
.
Forum Opties | |
---|---|