Blijkbaar hebben moderators hier nogal een moeite om de gebruikers in het gareel te houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
Maar wie zijn schuld is het dat die topics gesloten, vere-bashed werden?
En dan kan jij als moderator op gaan treden, daarvoor ben je moderator.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Doffy het volgende:
Je krijgt dan automatisch mensen mee die doorgaans niet in WFL komen.
Moeten de mods dan als schooljuf gaan spelen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben moderators hier nogal een moeite om de gebruikers in het gareel te houden.
Het is niet de taak van mods om mensen in het gareel te houden. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We zijn geen babysits.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef -Angel- het volgende:
Blijkbaar hebben moderators hier nogal een moeite om de gebruikers in het gareel te houden.
Regeren is vooruitzien, zogezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef -Angel- het volgende:
En dan kan jij als moderator op gaan treden, daarvoor ben je moderator.
Waarom bannen jullie dan mensen uit subforums voor een bepaalde tijd, zeg twee weken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Doffy het volgende:
Het is niet de taak van mods om mensen in het gareel te houden. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We zijn geen babysits.
Soms zou ik willen dat ik kón bannenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef -Angel- het volgende:
Waarom bannen jullie dan mensen uit subforums voor een bepaalde tijd, zeg twee weken?
Nee, maar jij kunt wel je verzoeken indienen. Het gareel is hier de Fok! policy.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef -Angel- het volgende:
Nee, maar jij kunt wel je verzoeken indienen. Het gareel is hier de Fok! policy.
Waaruit maak jij op dat het topic gesloten is om TS te 'beschermen'?quote:Overigens blijf ik het raar vinden, dat een dergelijk topic wordt gesloten omdat anders de posters de TS gaan aanvallen. Is een beetje toegeven aan degene die een topic bij voorbaat gaan verneuken.
Vrijheid van meningsuiting mag een groot goed zijn; ik begrijp niet waarom het soort stellingen als in dat topic aan bod kwamen uberhaupt worden toegelaten. Het getuigt van weinig respect; net als jouw agressieve vragen in deel 2. Maar als ik het goed begrijp is er dus een groepje - waar jij blijkbaar ook onder valt - dat het leuk vindt gevoelige stellingen neer te poten, zonder enige verantwoordelijkheid te nemen voor het verdere verloop van de discussie. De -misplaatst - elitaire houding die 'Fuifduif' aanneemt doet verders ook weinig goed aan een zinvolle diepgaandere discussie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, maar jij kunt wel je verzoeken indienen. Het gareel is hier de Fok! policy.
Overigens blijf ik het raar vinden, dat een dergelijk topic wordt gesloten omdat anders de posters de TS gaan aanvallen. Is een beetje toegeven aan degene die een topic bij voorbaat gaan verneuken.
Je leest wat je wilt lezen. Het is gesloten omdat sommige posters het topic gewoon wilden verneuken, en daarom de TS gingen bashen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef Doffy het volgende:
Waaruit maak jij op dat het topic gesloten is om TS te 'beschermen'?
Het komt er op neer dat jullie een topic sluiten omdat jullie de gebruikers niet aankunnen die het topic willens en wetens gaan of al hebben verneukt. Of is dit niet waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Aventura het volgende:
Want bij een topic geopend door FuifDuif, komt driekwart van de mensen die reageert al met een vooringenomen mening/houding op af. Kun je niet tegenop modden. Is althans mijn ervaring.
actie - reactie. misschien moet fuifduif zijn manier van schrijven aanpassen wil hij zinvolle discussies kunnen voeren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je leest wat je wilt lezen. Het is gesloten omdat sommige posters het topic gewoon wilden verneuken, en daarom de TS gingen bashen.
[..]
Het komt er op neer dat jullie een topic sluiten omdat jullie de gebruikers niet aankunnen die het topic willens en wetens gaan of al hebben verneukt. Of is dit niet waar?
Er is weinig agressief aan. Twee mensen posten ik ben verkracht, mag ik dan vragen wat de gevolgen waren van de verkrachting. De gevolgen bepalen toch ook wel of het goed of slecht is. Overigens begrijp ik het wanneer men er voor kiest om mijn vragen niet te beantwoorden (in dat topic, hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Aarde het volgende:
Het getuigt van weinig respect; net als jouw agressieve vragen in deel 2.
Je zult zelf ook wel inzien dat het vrij gevoelig kan liggen, en boven het relklonenniveau uitstijgt van de wie-heeft-de-grootste-bek-wedstrijd die je probeert te winnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er is weinig agressief aan. Twee mensen posten ik ben verkracht, mag ik dan vragen wat de gevolgen waren van de verkrachting. De gevolgen bepalen toch ook wel of het goed of slecht is. Overigens begrijp ik het wanneer men er voor kiest om mijn vragen niet te beantwoorden (in dat topic, he).
Bingo! Nee dat mag je dus niet. en waarom niet? Dat weet je echt heel erg goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er is weinig agressief aan. Twee mensen posten ik ben verkracht, mag ik dan vragen wat de gevolgen waren van de verkrachting. De gevolgen bepalen toch ook wel of het goed of slecht is. Overigens begrijp ik het wanneer men er voor kiest om mijn vragen niet te beantwoorden (in dat topic, he).
Nou dan moet ik je teleurstellen, naar mijn mening kan ik dit wel. Als je met mijn een gesprek, face to face, of verkrachting slecht of goed is. En jij roept ineens ik ben verkracht, wel dan zal ik vragen wat de gevolgen waren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
Bingo! Nee dat mag je dus niet. en waarom niet? Dat weet je echt heel erg goed
Er is echter wel een verschil tussen een face to face gesprek en iets posten in een topic op Fok! wat duizenden mensen kunnen lezen. Ik gaf echter aan dat het negatieve lichamelijke en geestelijke gevolgen heeft gehad zonder verdere details te geven, dat lijkt mij genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nou dan moet ik je teleurstellen, naar mijn mening kan ik dit wel. Als je met mijn een gesprek, face to face, of verkrachting slecht of goed is. En jij roept ineens ik ben verkracht, wel dan zal ik vragen wat de gevolgen waren.
Nee, nu verbloem je je woorden. Jij vroeg: oh ben je verkracht? was het wat? heb je er klachten aan overgehouden? wil je niet erover praten? dan lieg je dus, klaar is kees.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nou dan moet ik je teleurstellen, naar mijn mening kan ik dit wel. Als je met mijn een gesprek, face to face, of verkrachting slecht of goed is. En jij roept ineens ik ben verkracht, wel dan zal ik vragen wat de gevolgen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |