Zo krijgen meisjes anorexia.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar ze is niet de allerslankste. Da's dan weer jammer
Die wil ik hebben voor avatarsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Die zwart/wit foto's op de achtergrond zijn mooi!
Inderdaad..... SUPERDUN is LELIJK!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo krijgen meisjes anorexia.
Ellen is een lekker wijf..
Vind je? Ben echt helemaal verbaasd. Ze ziet er toch heel normaal uit qua figuur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar ze is niet de allerslankste. Da's dan weer jammer
tussen superdun en dit zit nog wel iets hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad..... SUPERDUN is LELIJK!
Zo is ze leuk genoeg!
Mwah. Ik weet 't niet. Ligt misschien ook aan de kleding ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je? Ben echt helemaal verbaasd. Ze ziet er toch heel normaal uit qua figuur?
Ze was "Matig" volgens hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd of Raf zo slecht is als CDP beweert.
Omdat?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat raffie het heel slecht gaat doen
Voel het aan mijn waterquote:
Daar kan het inderdaad aan liggen. Laarzen over de broek en een brede riem -een hele brede riem- die je taille laat verdwijnen is misschien wat teveel van het goede en delen je lichaam in kleine stukjes waardoord je er snel molliger uitziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet 't niet. Ligt misschien ook aan de kleding ...
Heb ik ook hoorquote:
Bij Hind was het zo goed als altijd goed... Bij raffie.. ze is wel leuk en grappig en heeft het om een idol te worden... maar of ze goed zingt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Bij Hind had ik altijd zoiets van "genieten van het optreden", bij Raf zit ik heel de tijd op te letten of het nu eens wél goed gaat
.
Jammer dat ze er niet uitfloepten zoals Jerney zeiquote:
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij Hind was het zo goed als altijd goed... Bij raffie.. ze is wel leuk en grappig en heeft het om een idol te worden... maar of ze goed zingt...
Dus Bild heeft gelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Oeh, Tooske heeft nog een sterker Nederlands accent als ik.
Sorry maar Angelique is wmb beter dan Hindquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tweede Hind zal er gewoon nooit meer komen, Bob.
Welke was dat ookalweer? Het was toch bij een uptempo nummer? Bad Girls?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.
GIL.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
GEEF EENS EEN GIL ALS HET BEGINT!!!
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.
Angelique? Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry maar Angelique is wmb beter dan Hind
1. Angelique
2. Irma
3. Hind
Bad Girls ja. Iedereen gelijk schreeuwen dat ze geen up-tempo aankanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Welke was dat ookalweer? Het was toch bij een uptempo nummer? Bad Girls?
Thema:"Jaren 80!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Stoere band bij DSDS. Tooske ziet er niet uit. Lijkt wel een poedel
er zal wel wat ergs in haar familie zijn gebeurd. ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ze heeft vandaag een trilling in haar stem.
Ik ben het met je eens.... Vond het ook niet zo geweldig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is echt nep, gemaakt en niet leuk. Doei en zo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, het was wel goed, maar niet de topper van vanavond.
Vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zal wel wat ergs in haar familie zijn gebeurd. ofzo.
Vond ik juist een goed antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een arrogante muts zeg... 'my guy natuurlijk, uch'![]()
ze heeft daadwerkelijk wel een vriendje.... ik heb ze zelf saampies zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast.
Dat 'vriendje' is volgens mij een denkbeeldig vriendje om ons af te leiden van de verliefdheid op HJ.
dat zal zo wel komen. Om stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Het ljkt wel of ze moet huilen.
ik zap van de ene naar de andere zender.... ik moet Danielquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Oje, wat nu. DSDS of Achter de schermen of CSI.......
Haar gezicht is ook opgezwollen. En ze kijkt verdrietig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Dat zeg ik elke week al. Ze komt zo arrogant over op sommigen, maar volgens mij is ze echt elke week bloednerveus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze komt doodnerveus over.
JE bedoelt Wesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is Alane weer.
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Wow, wat een niveauverschil met NL! Hij zingt ongeveer net zo goed als I-Jay. Zo vlak en toonloos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zap van de ene naar de andere zender.... ik moet Danielzien
en dat is nu!!!!!!!!!!!
er is gewoon iets met haar aan de hand, het is volgens mij een kwestie van emoties, niet van hoe ze zich verkeerd tentoonsteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Olio het volgende:
Ze is gewoon leuk mensen. Onzeker mag niet, arrogant mag niet, hoe moet ze in godsnaam wel overkomen?
Dan moet ze uit Idols stappen en niet zielig lopen doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
Of ze vind Idols gewoon niet meer leuk.![]()
Ze is gewoon heeeeeeeeel nerveus, DAT HEB IK AFGELOPEN 4 WEKEN AL 300 KEER GEZEGDquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt.
Ik denk inderdaad dat er privé iets niet goed zit. Of ze vind Idols gewoon niet meer leuk.![]()
Ja, die jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
JE bedoelt WesIk moet altijd aan hem denken als ik AAron zie
Een mens mag toch twijfelen. Zo'n kans als Idols sla je niet zomaar af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet ze uit Idols stappen en niet zielig lopen doen.
Het publiek kan best een handje helpen door niet op haar te stemmen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet ze uit Idols stappen en niet zielig lopen doen.
idd... hij wa sniet zo goed vanavond.... maar ik weet dat hij het wel kan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, wat een niveauverschil met NL! Hij zingt ongeveer net zo goed als I-Jay. Zo vlak en toonloos.
DAT HEB IK OOK NOOIT ONTKEND, ZEIKERD!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is gewoon heeeeeeeeel nerveus, DAT HEB IK AFGELOPEN 4 WEKEN AL 300 KEER GEZEGD.
Nederland moet zich schamen als het niet zo is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
floortje nummer 1 en I-Jay eruit
Als ze echt een super ster is komt het wel goed met haar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een mens mag toch twijfelen. Zo'n kans als Idols sla je niet zomaar af.![]()
zoals ik al zei, dat ze zich zo gedraagd is een kwestie van emotiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is gewoon heeeeeeeeel nerveus, DAT HEB IK AFGELOPEN 4 WEKEN AL 300 KEER GEZEGD.
Dat was in het begin niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
misschien vind haar nieuwe vriendje dat ze moet kappen met idolsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat drama![]()
Misschien ontdekken we wat meer over Raffaëlla's mysterieuze verhaallijn!![]()
Ja, kun jij weer opbokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nu begint de gemaakt-grappig-show?
Oh vertel me eens jouw uitslag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nederland moet zich schamen als het niet zo is.
ik wou net zeggen, bij de audities was ze super vrolijk en springerig, terwijl je bij de audities als je de deur opendoet en op die stip gaat staan, het normaal is dat je bloednerveus bentquote:
Dat zei ze iddquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef Loesje29 het volgende:
Wat zei Jerney nou precies tegen Ellen na haar optreden?
Iets over dat ze daar veel publiciteit mee zou krijgen? Ik verstond het niet
Hoop dat ze dat ook doen bij Marescha en I-jay.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het publiek kan best een handje helpen door niet op haar te stemmen.
Iets over haar tieten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef Loesje29 het volgende:
Wat zei Jerney nou precies tegen Ellen na haar optreden?
Iets over dat ze daar veel publiciteit mee zou krijgen? Ik verstond het niet
Ellen was vanmiddag bang dat die niet helemaal in die kleding zou blijven zitten ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Loesje29 het volgende:
Dank! Wat zei ze over dr boobies dan? Nou wil ik het weten ook
Ahaaaaaaa, dat verstond ik dus niet. Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ellen was vanmiddag bang dat die niet helemaal in die kleding zou blijven zitten ...
Leuk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
CDP KOMT STRAKS OP TV! HIJ MOET EEN INTERVIEW DOEN!
Echt?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
jah ik ook... snapte geen bal van zijn verhaal... maar hij zei: KIJKEN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Dan toch maar even blijven kijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Een beetje zoals een junk op een twee euro munt reageert.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
leuke reactie van harm op het smsje
voor CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
M'n DVD-recorder staat inmiddels aan!
microfoon hoorquote:
Uhuhquote:
...sletten!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
niet spieken op de kaartjes!
Zal je zien dat ze het niet uitzenden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geweldig... hij klonk echt mega hyper!!!!!!
quote:
Het was haar pose op het einde die het hem deed. Dát is Raffaëllaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]Ik dacht dat ik de enige idioot zou zijn
.
Uhuhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was haar pose op het einde die het hem deed. Dát is Raffaëlla![]()
nope.... volgens mij niet... daar zei hij niks over....quote:
Idd. Oh en dat loopje!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Je hoorde de zenuwen en qua zang was ze niet de beste, maar ik werd er gewoon helemaal vrolijk van
.
Geweldig jaquote:
Mijn papa is ook fan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig ja. Ze valt gewoon op, de rest is zo standaard.
M'n vader is ook fan. M'n zus vind d'r een arrogante trol.
hij valt natuurlijk ook wel mega op altijd ........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Haha hoe krijgt ie t ook voor elkaar
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij valt natuurlijk ook wel mega op altijd ........
vertel.... hoe zie jij hem voor jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als 'ie net zo is als dat ik verwacht, wordt het boeiende tv
.
Hoe moet ik hem herkennen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vertel.... hoe zie jij hem voor je
hij is homoquote:
Soooooooooo truequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is homoen dat valt natuurlijk wel op toch? Kijk even in het topic waar de foto's zijn geplaatst
Ik vind het soms een vlinder die van de ene naar de andere vliegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.![]()
Over sommige zaken denken we best hetzelfde.quote:
net gemist dan.... zat te postenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zag ik hem staan net, vooraan dat groepje bij het podium.
Daar dacht ik dus ook aan hehehe... NIET MET DIE CAMERA ONDER ME ROKquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan hehehe... NIET MET DIE CAMERA ONDER ME ROK
Wat ben ik blij dat ik een grote onderbroek aan heb
jaja Chantal
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
MIJN GOD HIJ IS WEL ERG HOOR
Chantal: En je zou wel eens een keer met hem uit willen?![]()
![]()
Ja, hij is helemaal fan van Christon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zelfs Chantals gaydar ging loeiend af.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ijay trekt alleen leiperds aan
Ja want hetero mannen kunnen niet fan zijn van een mannelijke artiest. Ieuw. Eng.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, hij is helemaal fan van Christon.![]()
Ellen's tieten zijn idd best okequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ellen heeft ook tieten!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan krijg je al dat trieste volk hiernaartoe, nee dank je.![]()
Ik had die spraakgebrekbreezah wel onder handen willen nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan krijg je al dat trieste volk hiernaartoe, nee dank je.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had die spraakgebrekbreezah wel onder handen willen nemen.![]()
[te snel af]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Wat hebben ze een matig stukje van Raffa gekozen trouwens voor de SMS-promo.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zieke geestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik breng mijn op maat gemaakte oordoppen maar weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |