Zo krijgen meisjes anorexia.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar ze is niet de allerslankste. Da's dan weer jammer
Die wil ik hebben voor avatarsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Die zwart/wit foto's op de achtergrond zijn mooi!
Inderdaad..... SUPERDUN is LELIJK!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zo krijgen meisjes anorexia.
Ellen is een lekker wijf..
Vind je? Ben echt helemaal verbaasd. Ze ziet er toch heel normaal uit qua figuur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar ze is niet de allerslankste. Da's dan weer jammer
tussen superdun en dit zit nog wel iets hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad..... SUPERDUN is LELIJK!
Zo is ze leuk genoeg!
Mwah. Ik weet 't niet. Ligt misschien ook aan de kleding ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je? Ben echt helemaal verbaasd. Ze ziet er toch heel normaal uit qua figuur?
Ze was "Matig" volgens hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd of Raf zo slecht is als CDP beweert.
Omdat?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik vrees dat raffie het heel slecht gaat doen
Voel het aan mijn waterquote:
Daar kan het inderdaad aan liggen. Laarzen over de broek en een brede riem -een hele brede riem- die je taille laat verdwijnen is misschien wat teveel van het goede en delen je lichaam in kleine stukjes waardoord je er snel molliger uitziet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet 't niet. Ligt misschien ook aan de kleding ...
Heb ik ook hoorquote:
Bij Hind was het zo goed als altijd goed... Bij raffie.. ze is wel leuk en grappig en heeft het om een idol te worden... maar of ze goed zingt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Bij Hind had ik altijd zoiets van "genieten van het optreden", bij Raf zit ik heel de tijd op te letten of het nu eens wél goed gaat
.
Jammer dat ze er niet uitfloepten zoals Jerney zeiquote:
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij Hind was het zo goed als altijd goed... Bij raffie.. ze is wel leuk en grappig en heeft het om een idol te worden... maar of ze goed zingt...
Dus Bild heeft gelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Oeh, Tooske heeft nog een sterker Nederlands accent als ik.
Sorry maar Angelique is wmb beter dan Hindquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tweede Hind zal er gewoon nooit meer komen, Bob.
Welke was dat ookalweer? Het was toch bij een uptempo nummer? Bad Girls?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.
GIL.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
GEEF EENS EEN GIL ALS HET BEGINT!!!
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week zong ze minder, de rest vond ik allemaal zeer okay. Het is bij haar alleen niet "vanzelfsprekend" dat haar zang goed is, bij Hind was dat het wel, die heeft maar één misser gemaakt.
Angelique? Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry maar Angelique is wmb beter dan Hind
1. Angelique
2. Irma
3. Hind
Bad Girls ja. Iedereen gelijk schreeuwen dat ze geen up-tempo aankanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Welke was dat ookalweer? Het was toch bij een uptempo nummer? Bad Girls?
Thema:"Jaren 80!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Stoere band bij DSDS. Tooske ziet er niet uit. Lijkt wel een poedel
er zal wel wat ergs in haar familie zijn gebeurd. ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ze heeft vandaag een trilling in haar stem.
Ik ben het met je eens.... Vond het ook niet zo geweldig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is echt nep, gemaakt en niet leuk. Doei en zo.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, het was wel goed, maar niet de topper van vanavond.
Vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zal wel wat ergs in haar familie zijn gebeurd. ofzo.
Vond ik juist een goed antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een arrogante muts zeg... 'my guy natuurlijk, uch'![]()
ze heeft daadwerkelijk wel een vriendje.... ik heb ze zelf saampies zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast.
Dat 'vriendje' is volgens mij een denkbeeldig vriendje om ons af te leiden van de verliefdheid op HJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |