nope.... volgens mij niet... daar zei hij niks over....quote:
Idd. Oh en dat loopje!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Je hoorde de zenuwen en qua zang was ze niet de beste, maar ik werd er gewoon helemaal vrolijk van
.
Geweldig jaquote:
Mijn papa is ook fan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig ja. Ze valt gewoon op, de rest is zo standaard.
M'n vader is ook fan. M'n zus vind d'r een arrogante trol.
hij valt natuurlijk ook wel mega op altijd ........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef --Globe-- het volgende:
Haha hoe krijgt ie t ook voor elkaar
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij valt natuurlijk ook wel mega op altijd ........
vertel.... hoe zie jij hem voor jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als 'ie net zo is als dat ik verwacht, wordt het boeiende tv
.
Hoe moet ik hem herkennen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
.
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vertel.... hoe zie jij hem voor je
hij is homoquote:
Soooooooooo truequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is homoen dat valt natuurlijk wel op toch? Kijk even in het topic waar de foto's zijn geplaatst
Ik vind het soms een vlinder die van de ene naar de andere vliegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO's mening inschattende: een fladdernicht.![]()
Over sommige zaken denken we best hetzelfde.quote:
net gemist dan.... zat te postenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij zag ik hem staan net, vooraan dat groepje bij het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |