Hoop dat ze dat ook doen bij Marescha en I-jay.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het publiek kan best een handje helpen door niet op haar te stemmen.
Iets over haar tieten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef Loesje29 het volgende:
Wat zei Jerney nou precies tegen Ellen na haar optreden?
Iets over dat ze daar veel publiciteit mee zou krijgen? Ik verstond het niet
Ellen was vanmiddag bang dat die niet helemaal in die kleding zou blijven zitten ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Loesje29 het volgende:
Dank! Wat zei ze over dr boobies dan? Nou wil ik het weten ook
Ahaaaaaaa, dat verstond ik dus niet. Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ellen was vanmiddag bang dat die niet helemaal in die kleding zou blijven zitten ...
Leuk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
CDP KOMT STRAKS OP TV! HIJ MOET EEN INTERVIEW DOEN!
Echt?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
jah ik ook... snapte geen bal van zijn verhaal... maar hij zei: KIJKEN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Dan toch maar even blijven kijken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Een beetje zoals een junk op een twee euro munt reageert.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
leuke reactie van harm op het smsje
voor CDPquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
M'n DVD-recorder staat inmiddels aan!
microfoon hoorquote:
Uhuhquote:
...sletten!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
niet spieken op de kaartjes!
Zal je zien dat ze het niet uitzenden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geweldig... hij klonk echt mega hyper!!!!!!
quote:
Het was haar pose op het einde die het hem deed. Dát is Raffaëllaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]Ik dacht dat ik de enige idioot zou zijn
.
Uhuhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was haar pose op het einde die het hem deed. Dát is Raffaëlla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |