dat zal zo wel komen. Om stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Het ljkt wel of ze moet huilen.
ik zap van de ene naar de andere zender.... ik moet Danielquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Oje, wat nu. DSDS of Achter de schermen of CSI.......
Haar gezicht is ook opgezwollen. En ze kijkt verdrietig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Dat zeg ik elke week al. Ze komt zo arrogant over op sommigen, maar volgens mij is ze echt elke week bloednerveus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze komt doodnerveus over.
JE bedoelt Wesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is Alane weer.
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met haar aan de hand... zelfs haar uitspraak is anders... er is iets gebeurd.. maar zij gaat niet (zoals I-Jay) zeggen wat er is...
Wow, wat een niveauverschil met NL! Hij zingt ongeveer net zo goed als I-Jay. Zo vlak en toonloos.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zap van de ene naar de andere zender.... ik moet Danielzien
en dat is nu!!!!!!!!!!!
er is gewoon iets met haar aan de hand, het is volgens mij een kwestie van emoties, niet van hoe ze zich verkeerd tentoonsteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef Olio het volgende:
Ze is gewoon leuk mensen. Onzeker mag niet, arrogant mag niet, hoe moet ze in godsnaam wel overkomen?
Dan moet ze uit Idols stappen en niet zielig lopen doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
Of ze vind Idols gewoon niet meer leuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |