In elk housenummer, oud of nieuw, zit toch de bassdrum en hi-hat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef Casperrrr het volgende:
En wederom bass en hi-hat. De oldschool house.
Ik hoorde haar gisteren nog.. onder een filmpje van het Franse elftal op Nederland 2..quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef Principessa het volgende:
ik luister nu:
Carla Bruni - Raphaël
Carla Bruni serveer je het liefst op je balkon/in de tuin met je lief.
Hier staan onder 'hear it' twee nummers.quote:Math Rock
Obliquely related to post-rock, math rock largely consists of complex, interlocking instrumental lines over jagged, changing, rhythmic patterns in a heavy, angular musical style. It is often described as the meeting between punk, hard rock or heavy metal energy and the complexity of jazz and classical music. Examples include Don Caballero, A Minor Forest and Atavin. A good starter list of groups in this style can be found at http://www.epitonic.com/genre_listings/mathrock.html.
Leukquote:Op maandag 17 juli 2006 15:13 schreef Ludger het volgende:
Leun op mij - van een jongerenkoor.... origineel van Ruth Jacott
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:30 schreef Principessa het volgende:
Hidden Cameras - in the union of wine
Ben totaal geen Claudia de Breij Cosmick-fan, maar ik wil haar hem toch wel bedanken voor het feit dat zij hij mij in aanraking heeft gebracht met HC. Ik draai het niet dagelijks, zelfs niet wekelijks, Ik heb meteen de website opgezocht en de liedjes geluisterd en 't is erg mooi. Vooral dit "in the union of wine". Mooi tweestemmig, kriebelige melodieën... i love it.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Cocaïne in my brain uitgevoerd door Dillinger
Maar het was wel een wereldse ervaring om een keer je hersenen te laten ontploffen.
Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ja hoor , oude stijl staat tegenwoordig in MEN : Wat luister je nu, oude stijl, Deel 1052
Draai ik nu ook, ook na duizend keer draaien, blijft dit een geweldig nummer. Op een of andere manier grijpt het me en doet het me op een hele prettige manier aan vroeger denken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef Sai het volgende:
Nizlopi - JCB
Ik had hier nog nooit van gehoord maar kreeg dit linkje toegestuurd. Vrolijk melancholisch liedje met een sympathiek clipje.-ig.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef iamredleader het volgende:
[afbeelding]
De soundtrack van een van de beste series die ik ooit heb gekend. Prachtige combinaties van violen, piano en meer. Een echte aanrader voor iedereen die van goede (film) muziek houdt.
Er is ook een Serenity/Firefly topic: Joss Whedon's Serenity
En vandaag nog maar een keer!
edit: alweer!![]()
Ik heb ook iets met deze band. Op de middelbare school, tijdens werkweek in Londen, mijn laatste ponden uitgegeven aan de cd-single van Love & Regret. Daarop staat ook Undeveloped Heart, heerlijk nummer! 2 jaar geleden in Schotland heb ik de "Best of" cd aangeschaft, wat mij betreft steken ook op deze cd Your Town en Dignity weer met kop en schouders boven de rest uit!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef dwerg het volgende:
[afbeelding]
Deacon Blue - Raintown
Onovertroffen debuut uit 1987 van deze Schotse band rond zanger Ricky Ross. De hoes van de cd is een grauwe overzichtsfoto van Glasgow, waar de band in 1985 werd opgericht. De plaat bevat van begin tot het eind, 13 nummers lang, uitstekende melodieuze popmuziek. De single Dignity werd in de goeie oude tijd door de Vara op dinsdag ontzettend vaak gedraaid, zonder ooit een seconde te vervelen. Andere nummers die een onuitwisbare indruk achterlieten: Chocolate Girl, When Will You (Make My Telephone Ring) en Love's Great Fears.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |