In elk housenummer, oud of nieuw, zit toch de bassdrum en hi-hat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:13 schreef Casperrrr het volgende:
En wederom bass en hi-hat. De oldschool house.
Ik hoorde haar gisteren nog.. onder een filmpje van het Franse elftal op Nederland 2..quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef Principessa het volgende:
ik luister nu:
Carla Bruni - Raphaël
Carla Bruni serveer je het liefst op je balkon/in de tuin met je lief.
Hier staan onder 'hear it' twee nummers.quote:Math Rock
Obliquely related to post-rock, math rock largely consists of complex, interlocking instrumental lines over jagged, changing, rhythmic patterns in a heavy, angular musical style. It is often described as the meeting between punk, hard rock or heavy metal energy and the complexity of jazz and classical music. Examples include Don Caballero, A Minor Forest and Atavin. A good starter list of groups in this style can be found at http://www.epitonic.com/genre_listings/mathrock.html.
Leukquote:Op maandag 17 juli 2006 15:13 schreef Ludger het volgende:
Leun op mij - van een jongerenkoor.... origineel van Ruth Jacott
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:30 schreef Principessa het volgende:
Hidden Cameras - in the union of wine
Ben totaal geen Claudia de Breij Cosmick-fan, maar ik wil haar hem toch wel bedanken voor het feit dat zij hij mij in aanraking heeft gebracht met HC. Ik draai het niet dagelijks, zelfs niet wekelijks, Ik heb meteen de website opgezocht en de liedjes geluisterd en 't is erg mooi. Vooral dit "in the union of wine". Mooi tweestemmig, kriebelige melodieën... i love it.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Cocaïne in my brain uitgevoerd door Dillinger
Maar het was wel een wereldse ervaring om een keer je hersenen te laten ontploffen.
Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ja hoor , oude stijl staat tegenwoordig in MEN : Wat luister je nu, oude stijl, Deel 1052
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |