quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef Showtime het volgende:
Het dartbord moet die vuile pijlen van Greathatch niet.
Nee hij gooit bij vlagen heel slecht en bij vlagen heel goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klaasen gooit wel erg slecht zeg.
Eerste set was erg goed van hem.. daarna gleed ie inderdaad weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klaasen gooit wel erg slecht zeg.
En dat is nu precies het probleem!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hij gooit bij vlagen heel slecht en bij vlagen heel goed.
Nou nou... ik mag die Greatbatch ook niet zo maar dit gaat weer een beetje ver hé.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Timmehhh het volgende:
Greatbatch is een vieze kankerlijer :R
GO Klaassen![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat wordt een eitje voor Barney morgen.
Dat zat ik ook te denken ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nou nou... ik mag die Greatbatch ook niet zo maar dit gaat weer een beetje ver hé.
Ja klopt, want de slechte momenten zijn te beslissendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En dat is nu precies het probleem!
Dat idee krijg ik ook ja. Wie van deze 2 het ook wordt, eigenlijk is de winnaar al bekendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Naggelwauz het volgende:
Dat wordt een eitje voor Barney morgen.
Hij kan beter 4 x 100 achter elkaar gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja klopt, want de slechte momenten zijn te beslissend
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hij kan beter 4 x 100 achter elkaar gooien.
Dan 1 x 140 en dan weer 21, 34 en weet ik veel wat!
3-1 in sets en 2-1 in legs voor greatbatchquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die 180'ers zijn leuk, maar als je daarna 45 ofzo gooit en daarna weer een slecht beurt, schiet het niet op!
Wat is de stand nu?
Bah..... nou ik was toch al niet uitgegaan van een nederlandse finale.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
3-1 in sets en 2-1 in legs voor greatbatch
Ja ik had precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bah..... nou ik was toch al niet uitgegaan van een nederlandse finale.....
Hopen wel uiteraard!
Je moeder denkt er anders over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef RayMania het volgende:
Die Greatbach is echt de grootste *^$*&$# die ertussen zit, wat een teringlijer.
Je bent wel van de grapjes hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef Showtime het volgende:
Volgens mij is dat gewoon King in een Greatbatch kostuum.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef Showtime het volgende:
Volgens mij is dat gewoon King in een Greatbatch kostuum.
Nu moet je oppassen vriend ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je moeder denkt er anders over.
Hij gooit wel waanzinnig goed ja. Onvoorstelbaar. Dat wordt nog lastig voor Barney morgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Greatbach speelt zijn beste partij ooit
Ik word al bang inderdaad.quote:
Anders haalt hij zijn moeder erbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders ga je niet meer scoren voor Ajax?
3 - 2 mag ik hopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kom op Jelle!
Hou je leg en maak er 4-2 van.. in de pauze ffies je zenuwen eruit en der weer vol tegenaan!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Anders haalt hij zijn moeder erbij.
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Slechts een 3-2 achterstand.
Wat blijft darts toch mooi he, het ene moment ben je dood en begraven en een seconde later heb je weer volop hoop
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Slechts een 3-2 achterstand.
Wat blijft darts toch mooi he, het ene moment ben je dood en begraven en een seconde later heb je weer volop hoop
Zeker een joint net zoals Co?quote:
Dat zou wel heel triest zijn, aangezien meneer zelf erg triest bezig was. Ach ja, hij heeft ook geen fuck te vertellen op Fok hoor.quote:
Stoned Compé.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zeker een joint net zoals Co?
ah zo dacht datquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn, aangezien meneer zelf erg triest bezig was. Ach ja, hij heeft ook geen fuck te vertellen op Fok hoor.
Alsof hij wat kan regelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
ah zo dacht datvoor "ik ga nu ff regelen dat je gebanned wordt" stond
![]()
een date met zijn moederquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof hij wat kan regelen.
Inderdaad, en hopelijk kan hij ook beetje de zenuwen van zich af zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Sender_ het volgende:
Hopelijk vind Jelle ze rust een beetje in de pauze
Ja die jongens moeten ook geld verdienenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Jeroen_M het volgende:
Gadverdamme... Zit Hankey bij de BBC met zo'n Keukengigant sponsor shirt aan...
Hankey ? Is dat niet die kneus die in de eerste ronde er al uit lag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Jeroen_M het volgende:
Moet hij wel ff wachten tot Shaun klaar is.quote:
Hoop van die engelsen spelen met nederlandse sponsoringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef Jeroen_M het volgende:
Inderdaad, vind ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een gezeik over dat tempo van Greatbatch. Jammer is dat. Hoort gewoon bij het spel toch
Klopt wel inderdaad. Elkaar uit het ritme halen hoort er een beetje bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een gezeik over dat tempo van Greatbatch. Jammer is dat. Hoort gewoon bij het spel toch
Tegen een nederlander niet.... afschieten die Greadfdafafasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is dat die de 1e helft van Barney deed?
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaat is emmmmm.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is dat die de 1e helft van Barney deed?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa daaaaaat is emmmmm.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Verbannen die gast..... die kan er geen fluit van
eenSCHquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Verbannen die gast..... die kan er geen fluit van
Ze wisselen altijd in de break.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dit voor vreemde actie, ineens die kut-caller![]()
![]()
Ik vind greatbach gewoon een vervelende flikkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze wisselen altijd in de break.
in een wedstrijd met een pauze, wordt de caller altijd gewisseld na de pauze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dit voor vreemde actie, ineens die kut-caller![]()
![]()
Ik ga ook vertragen als mijn tegenstander snel gooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wist ik niet, maar voor de kijker is dit echt een verschrikkelijke caller, weg met die man...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in een wedstrijd met een pauze, wordt de caller altijd gewisseld na de pauze.
idd, krijg kippenvel van die gast, ramen vliegen er hier bijna uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die caller verpest de hele partij, weg met die over-enthousiaste mafkees...
Zo danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:38 schreef space-kees het volgende:
go jelle go jelle go jelle je kan het je kan het hoooooooooooooooooow jelle
Je weet niet wat er zich afspeelt in de pantalon van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die ooooooooooooonehundred wordt af en toe gecalled of die kerel klaarkomt zeg
Leuk is dat he.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook vertragen als mijn tegenstander snel gooit
Hoort erbij
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er ook gebeurd, dit is natuurlijk al een super prestatie van Jelle!!
dat vroegen ze gisteren aan die kale lucifer ook, maar die is te schijterig om er wat over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoop dat de spelers een klacht indienen tegen deze kut-caller, go Jelle!
Het gaat om de eindoverwinning natuurlijk. In deze situatie moet je met niets minder tevreden zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er ook gebeurd, dit is natuurlijk al een super prestatie van Jelle!!
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
En als het echt moet dan kan je ook altijd nog per ongelijk een flight laten vallen![]()
Die caller bij de PDC "the voice" is pas een dramaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat om de eindoverwinning natuurlijk. In deze situatie moet je met niets minder tevreden zijn.
Wat maakt iedereen zich druk over die caller eigenlijk.
Zeur niet zo. Dat hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef space-kees het volgende:
die pijl laten vallen deed die ook absoluut niet expres ..tss slechte verliezer is dat hoor
RUss Bray is beter dan ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Die caller bij de PDC "the voice" is pas een drama![]()
echt geweldigggggggquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Bruce117 het volgende:
Heerlijk dat scanderen.
Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
Stompe heeft tegenwoordig de blik van: "Misschien kan Leen van Frisia me nog iets leren"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
Stompéquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
klap klap klapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
If you hate fucking greatbach clap your hands!
Dat zou een goede zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
klap klap klapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Co is net zo sloom als de gemiddelde wanbetaler van leendesk.nl en dat straalt hij ook wel uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Co is net zo sloom als de gemiddelde wanbetaler van leendesk.nl en dat straalt hij ook wel uit.
Greatbatch komt weer terug nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |