Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
En als het echt moet dan kan je ook altijd nog per ongelijk een flight laten vallen![]()
Die caller bij de PDC "the voice" is pas een dramaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat om de eindoverwinning natuurlijk. In deze situatie moet je met niets minder tevreden zijn.
Wat maakt iedereen zich druk over die caller eigenlijk.
Zeur niet zo. Dat hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef space-kees het volgende:
die pijl laten vallen deed die ook absoluut niet expres ..tss slechte verliezer is dat hoor
RUss Bray is beter dan ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Die caller bij de PDC "the voice" is pas een drama![]()
echt geweldigggggggquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Bruce117 het volgende:
Heerlijk dat scanderen.
Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
Stompe heeft tegenwoordig de blik van: "Misschien kan Leen van Frisia me nog iets leren"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
Stompéquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
klap klap klapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
If you hate fucking greatbach clap your hands!
Dat zou een goede zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |