Zeur niet zo. Dat hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:41 schreef space-kees het volgende:
die pijl laten vallen deed die ook absoluut niet expres ..tss slechte verliezer is dat hoor
RUss Bray is beter dan ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Die caller bij de PDC "the voice" is pas een drama![]()
echt geweldigggggggquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef Bruce117 het volgende:
Heerlijk dat scanderen.
Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle, Jelle.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
Stompe heeft tegenwoordig de blik van: "Misschien kan Leen van Frisia me nog iets leren"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
Stompéquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef Showtime het volgende:
Jelle heeft die "ik ben een winnaar" blik ineens weer in zijn ogen, zeg maar precies de tegenovergestelde blik als Co Stompe altijd heeft
klap klap klapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
If you hate fucking greatbach clap your hands!
Dat zou een goede zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik gooi dan meestal een pijltje in het achterhoofd van de vertrager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |