Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze wisselen altijd in de break.
in een wedstrijd met een pauze, wordt de caller altijd gewisseld na de pauze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dit voor vreemde actie, ineens die kut-caller![]()
![]()
Ik ga ook vertragen als mijn tegenstander snel gooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een gezeik over dat tempo van Greatbatch. Jammer is dat. Hoort gewoon bij het spel toch
Wist ik niet, maar voor de kijker is dit echt een verschrikkelijke caller, weg met die man...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in een wedstrijd met een pauze, wordt de caller altijd gewisseld na de pauze.
idd, krijg kippenvel van die gast, ramen vliegen er hier bijna uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die caller verpest de hele partij, weg met die over-enthousiaste mafkees...
Zo danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:38 schreef space-kees het volgende:
go jelle go jelle go jelle je kan het je kan het hoooooooooooooooooow jelle
Je weet niet wat er zich afspeelt in de pantalon van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die ooooooooooooonehundred wordt af en toe gecalled of die kerel klaarkomt zeg
Leuk is dat he.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga ook vertragen als mijn tegenstander snel gooit
Hoort erbij
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er ook gebeurd, dit is natuurlijk al een super prestatie van Jelle!!
dat vroegen ze gisteren aan die kale lucifer ook, maar die is te schijterig om er wat over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoop dat de spelers een klacht indienen tegen deze kut-caller, go Jelle!
Het gaat om de eindoverwinning natuurlijk. In deze situatie moet je met niets minder tevreden zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat er ook gebeurd, dit is natuurlijk al een super prestatie van Jelle!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |