ha ha Nok, IRL heb ik ook zulke neigingen hoor, bijvoorbeeld bij Joop Braakhekke als hij zegt dat zijn ganzenlevers van ganzen komen die heeeel goed behandeld zijn, maar dat hij niet kan aangeven waar zijn sprookjesganzen dan wel vandaan komen. Dan heb ik, samen met Jeroen, ook deze neiging:quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het met beide eens. Hoewel de eerste... hmmm.... af en toe zuigt ie welMaar het heftig reageren.... yep.
je PS....dat emoticonnetje roept aggressie op en zouden we irl ook niet zo vaak gebruiken, denk ik. Dus waarom op innet wel?
Ja.... okay...hey..... maar de naam alleen al ....... Je kan dan al haast niks anders. maar ja. Daar kan die man dan net niks aan doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
ha ha Nok, IRL heb ik ook zulke neigingen hoor, bijvoorbeeld bij Joop Braakhekke als hij zegt dat zijn ganzenlevers van ganzen komen die heeeel goed behandeld zijn, maar dat hij niet kan aangeven waar zijn sprookjesganzen dan wel vandaan komen. Dan heb ik, samen met Jeroen, ook deze neiging:(ff teasen).
Hé groot medium,quote:
Mooi omschreven ja. Gisteren schoot me dat van enz. in het verkeerde keelgat, die emoticon gaf dat het beste weer. Nu probeer ik weer rustig te blijven.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... okay...hey..... maar de naam alleen al ....... Je kan dan al haast niks anders. maar ja. Daar kan die man dan net niks aan doen.
Maar feit blijft dat je die vent op tv ziet en dat ie niet recht voor je staat. Ik bedoel meer dat ik Truth zie als een grote ruimte waar we met z'n allen zijn en waar we in verschillende hoekjes verschillende discussies voeren. Heftige en minder heftige. Soms lopen we de ruimte uit om iets anders te gaan doen maar we komen vaak terug om ons weer in het feestgedruis te storten.
Soms voor serieuze discussie en soms carefree.
In die setting zou eenirritatie of zelfs aggressiviteit veroorzaken die spanning oplevert. Meer dan de heftigheid van de discussie zou impliceren. Maar idd....... die emoticon is er wel een die af en toe door het hoofd spookt.
Offtopic! De ganzen hebben in elk geval geen honger geleden...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
[...] bijvoorbeeld bij Joop Braakhekke als hij zegt dat zijn ganzenlevers van ganzen komen die heeeel goed behandeld zijn[...]
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mooi omschreven ja. Gisteren schoot me dat van enz. in het verkeerde keelgat, die emoticon gaf dat het beste weer. Nu probeer ik weer rustig te blijven.![]()
Ik snap em eigenlijk nu pas. Wat een giller!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
ha ha Nok, IRL heb ik ook zulke neigingen hoor, bijvoorbeeld bij Joop Braakhekke als hij zegt dat zijn ganzenlevers van ganzen komen die heeeel goed behandeld zijn, maar dat hij niet kan aangeven waar zijn sprookjesganzen dan wel vandaan komen. Dan heb ik, samen met Jeroen, ook deze neiging:(ff teasen).
Hey Nokwanda, ik ook!quote:Op zondag 15 januari 2006 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een beelddenker. Denk in plaatjes en in emoties. Zelfs een woord manifesteert zich als een beeld. Dan moet je constant, ook in gewone dagelijkse gesprekken, een vertaalslag maken naar taal volgens de algemeen geldende normen. Woorden dus, die door iedereen begrepen worden. Maar die op zich ook weer voor interpretatie vatbaar zijn.
Onderschat samenleven met een beelddenker niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Hey Nokwanda, ik ook!![]()
Soms vermoeiend hè?
Wat een prachtig verhaalquote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef Meditrinea het volgende:
Jongens, even een beroemd verhaal dat velen misschien zijn vergeten (of misschien niet kennen), maar dat naar mijn idee opmerkelijke gelijkenissen vertoont met onze grote vriend RvdB:
Dat betekent dat we nog zeker 40 jaar hier op dit forum moeten rondhangen. Dat trek ik echt niet hoor...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat een prachtig verhaal![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of Robbert ook zo'n onthulling zal doen als oud mannetje.
quote:Geplaatst door Han de Lau
01/01/2006, 13:30
Dat van jensen was allemaal vooropgezet.
Jensen heeft bewust Van den Broeke en Moors een loer willen draaien. Hij speelde het spelletje gewoon mee. Van welingelichte bron heb ik vernomen dat Jensen bewust het licht in de studio heeft laten flikkeren. En zo zie je maar weer dat het geloof in die onzin Van bij Van den Broeke en Moors daardoor nog verder versterkt. De volgende keer, geloof me, slaat Jensen extra hard terug!
En wat is die welingelichte bron?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef Genverbrander het volgende:
Ah, op vrouw.blog.nl las ik het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij.quote:
NIET?!??!?!?!?quote:Ik denk niet dat de producenten van Jensen het toelaten dat Jensen, van den Broeke op de hak neemt.
Klopt, maar niet om zo'n manier dat Irene en Robbert veel gezichtsverlies lijden.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij.
[..]
NIET?!??!?!?!?Dat is het enige wat die man doet, mensen in de zeik nemen!
Je hebt de laatste tijd zeker weinig RTL Boulevard gekeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Quarks het volgende:
[..]
Klopt, maar niet om zo'n manier dat Irene en Robbert veel gezichtsverlies lijden.
Jensen moet ook luisteren naar zijn bazen bij RTL en die zullen heus niet hun eigen werknemers publiekelijk afmaken.
Dit is simpelweg terug te voeren op mensenkennis. Iemand als jouw moeder is heel erg bedreven in het vertalen van gezichtsuitdrukkingen naar hun karaktereigenschappen. De een noemt zoiets paranormaal, de ander talent. Als de omgeving tegen iemand met zo'n talent gaat zeggen dat deze 'paranormaal' is, dan gaat deze persoon dat ook van zichzelf denken. Maar het is gewoon een talent voor observeren.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm wat denken de 'ongelovigen' hiervan?
m'n moeder is paranormaal begaafd en kan dus foto's lezen ze kreeg van een vriendin een map vol met foto's te zien en bij elk van die foto's wist ze gewoon dingen
bij een foto van haar broer wist ze dat hij een drankprobleem had
bij sommige mensen wist ze wat ze hadden meegemaakt wat hun karakters waren
en dat klopte allemaal gewoon ze kon die mensen niet en ze had ook nog nooit dingen van ze gehoord
Vooral het drankprobleem is een mooi voorbeeld. Doorgaans zie je dat aan de ogen, de neus, kleine gesprongen adertjes, kleurverschillen in de huid, noem maar op. Deze signalen kunnen zowel bewust als onbewust geregistreerd worden.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:29 schreef onemangang het volgende:
[..]
Dit is simpelweg terug te voeren op mensenkennis. Iemand als jouw moeder is heel erg bedreven in het vertalen van gezichtsuitdrukkingen naar hun karaktereigenschappen. De een noemt zoiets paranormaal, de ander talent. Als de omgeving tegen iemand met zo'n talent gaat zeggen dat deze 'paranormaal' is, dan gaat deze persoon dat ook van zichzelf denken. Maar het is gewoon een talent voor observeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |