abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34066673
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef pikki het volgende:

[..]

Nok, ....ik ben globaal wel akkoord met de nuances die je probeert te leggen ,weet je ....
Maar het gaat meer om de manier waarop het is gebeurd .....
Ondertussen zijn die mensen al in de grond geboord, ...en is nog helemaal niets bewezen, het zijn slecht suggestieve beweringen .... en hebben de VDB 's ook de mogelijkheid nog niet gehad om iets te bewijzen .....ze worden overstelpt met vragen , en ...ongeduldige Sten denkt dat haar 15 vragen de enige zijn, die moeten beantwoord worden, ........
Die 4 afleveringen waren al op voorhand opgenomen, en 4 is niet veel , ....
Die mensen krijgen de tijd niet om zich te verdedigen ....en ze hebben gedaan wat in hun mogelijkheden ligt , ....die aflezing door Irene Moors ...
Er bestaat nog zoiets al 'respect' jegens iemand, ....vooraleer iemand voor bedrieger uit te schelden , en zekers naar de media - en pers toe ...
pi_34066703
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef pikki het volgende:

[..]

Nok, ....ik ben globaal wel akkoord met de nuances die je probeert te leggen ,weet je ....
Maar het gaat meer om de manier waarop het is gebeurd .....
Ondertussen zijn die mensen al in de grond geboord, ...en is nog helemaal niets bewezen, het zijn slecht suggestieve beweringen .... en hebben de VDB 's ook de mogelijkheid nog niet gehad om iets te bewijzen .....ze worden overstelpt met vragen , en ...ongeduldige Sten denkt dat haar 15 vragen de enige zijn, die moeten beantwoord worden, ........
Die 4 afleveringen waren al op voorhand opgenomen, en 4 is niet veel , ....
Die mensen krijgen de tijd niet om zich te verdedigen ....en ze hebben gedaan wat in hun mogelijkheden ligt , ....die aflezing door Irene Moors ...
Er bestaat nog zoiets al 'respect' jegens iemand, ....vooraleer iemand voor bedrieger uit te schelden , en zekers naar de media - en pers toe ...
Jij hebt jezelf zojuist verraden.
pi_34066765
als je er over na gaat denken heeft robbert eigenlijk zijn bewijs al laten zien..dat het echt zo is....
als hij nu op tv een soort van persconferentie gaat houden..wat moet hij dan nog meer laten zien?
hij kan weer een foto gaan nemen, of weer iets doorkrijgen....of zeggen dat het echt waar is enz...
je weet dat iedereen die boodschap dan ook weer uitgebreid gaat uitpluizen, en weer zal gaan zeggen, kijk hij bediegd de boel, en zeggen dat alles weeeer nep is....
daarom denk ik dat een woord van robbert niet veel zal veranderen...
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_34066779
En weet je hoe Pikki? Door het voor de vader van Robbert op te nemen.
pi_34066862
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:17 schreef Stenny het volgende:
En weet je hoe Pikki? Door het voor de vader van Robbert op te nemen.
En ben jij gefrustreerd omdat ze het voor jou niet opgenomen hebben thuis, zoals je eens liet horen ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34066880
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef pikki het volgende:

[..]

En ben jij gefrustreerd omdat ze het voor jou niet opgenomen hebben thuis, zoals je eens liet horen ?
Nee, ga nou niet de bal terugschoppen, ik heb een heel vervelend gevoel bij jou gekregen, een hele vieze bij- en nasmaak. Als de anderen vinden dat ik te ver ga nu, wel, Pikki gaat te ver. Hij(/zij) heeft bijbedoelingen. Wees daar dan eerlijk over.
pi_34066916
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, ga nou niet de bal terugschoppen, ik heb een heel vervelend gevoel bij jou gekregen, een hele vieze bij- en nasmaak.
Ja, van gepictogrammeerde zure appels, zeker
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:21:33 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34066919
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Onzin? Ik heb dat niet verzonnen hoor van die buitenaardse appels die zouden helpen bij de zwangerschap! Ga het boek maar lezen, maar dat zal je wel niet gedaan hebben. Ik wel, van A-Z en ik heb er 15 genuanceerde vragen over gesteld, zie mijn website, en daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
Kom Stenny, nu verander je toch ineens van toon. Zoals je zelf al in de quote van het boek kon lezen, leek het alsof de appel een soort van helende of reinigende functie had. Robbert impliceert dit al vaker, dat een entiteit veelal heelend kan werken. Maar hieronder maak ik toch duidelijk uit op, dat je net doet alsof ze de heilge maagd maria was, die door het eten van een appel, bevrugd is geraakt.
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef pikki het volgende:

[..]

Lees wat er staat : de appels dienden om Saskia extra kracht te geven, en ze was reeds zwanger .....en ze zag een lichtbol .......d'as wat anders , he, he ....
Nee, ze was niet al zwanger, dat staat er niet:
quote:
Stenny Schreef:Voorgeschiedenis: Saskia is alleen thuis met haar zoon Max (haar man is op zakenreis) en maakt een fruithapje voor hem klaar en vindt op de fruitschaal een buitenaards gegraveerde appel. Ze belt vervolgens Robbert op om hem om advies te vragen
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Stenny het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf zojuist verraden.
Doe is normaal zeg. Wat zou het boeien?
Tevens lijkt het wel alsof je niet meer de kant van Robbert mag verdedigen. Want dan ben je blijkbaar ineens een aangetrouwde neef ofzo?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34066922
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, ga nou niet de bal terugschoppen, ik heb een heel vervelend gevoel bij jou gekregen, een hele vieze bij- en nasmaak.
denk je werkelijk dan dat pikki robbert of een familie lid is dan?
pi_34066971
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

denk je werkelijk dan dat pikki robbert of een familie lid is dan?
Ja, iets in die geest ja. De opmerking over die vader is mij helemaal in het verkeerde keelgat geschoten, zoiets als Sneeuwwitje met haar appelbrokje.
pi_34067015
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kom Stenny, nu verander je toch ineens van toon. Zoals je zelf al in de quote van het boek kon lezen, leek het alsof de appel een soort van helende of reinigende functie had. Robbert impliceert dit al vaker, dat een entiteit veelal heelend kan werken. Maar hieronder maak ik toch duidelijk uit op, dat je net doet alsof ze de heilge maagd maria was, die door het eten van een appel, bevrugd is geraakt.
[..]

[..]

[..]

Doe is normaal zeg. Wat zou het boeien?
Tevens lijkt het wel alsof je niet meer de kant van Robbert mag verdedigen. Want dan ben je blijkbaar ineens een aangetrouwde neef ofzo?
Ik krijg onderhand de indruk dat Pikki twee handen op één buik met de vader is, wie hij ook is. Prima, maar doe dat dan wel eerlijk.
pi_34067139
Om eerlijk te zijn heb ik ook niet zo'n moeite met die vader, als je deel 1 hebt gezien, van "Er is zoveel meer" kon je zien dat hij het goed voor had met robbert.
En het lijkt mij ook dat Robbert "monds" genoeg is, mocht hij het niet eens zijn met zijn vader....
pi_34067210
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef visvogel het volgende:
[afbeelding]
neutraal
pi_34067258
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Peekaboo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook niet zo'n moeite met die vader, als je deel 1 hebt gezien, van "Er is zoveel meer" kon je zien dat hij het goed voor had met robbert.
En het lijkt mij ook dat Robbert "monds" genoeg is, mocht hij het niet eens zijn met zijn vader....
Was het maar. Ik vertrouw die vader voor geen snarsepitje. Lees dit bericht van Pikki nog eens rustig, ik zeg je, dit klopt niet:
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja... en ik vindt eerlijk gezegd , dat Stenny het voorbeeld zou moeten geven , en Robbert beter zelf zou een beetje steunen ipv nog grotere twijfels te zaaien , over alles én nog wat ......zelfs onschuldige appeltjes...
Als de mensen alles over haar zog. " uittredingen" moeten geloven, dat ze dan maar ook Robbert's verhalen geloven zou ik eerlijk zeggen ....
Als je beseft wat die eerlijke familie nu moet doorstaan, door alle ellende die over ze ,is uitgezaaid in de pers, de kranten ,nu al op de televisie, ......ik hoop dat ze het allemaal aankunnen, ....en dat door enkel heethoofdige skeppers , die zo kortzichtig zijn als hunner neuzen lang zijn .
Ik denk dat vader van Robbert het voorbeeld moge wezen voor vele anderen die nog zullen volgen ,..........en dit een "internationale boodschap" moge wezen ....ter bescherming van alle mensen met paranormale gaven , moest je weten hoevelen er al in die ellendige gestichten zijn beland , onder het psychisch "mes "van menig psychiater, en het vergift van menig geneesmiddel dat niet nodig was geweest .....
pi_34067290
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef pikki het volgende:

[..]

neutraal
pi_34067341
Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Stenny het volgende:

wel ,een neutraal iemand

pi_34067355
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef pikki het volgende:

wel ,een neutraal iemand

pi_34067409
Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef pikki het volgende:

een neutraal en onbelangrijk , eerlijk iemand
pi_34067453
Pikki, ik zeg het nog maar een keer duidelijk. Door dat bericht over je vader heb je het verbruid bij mij. Jammer voor jou. Ik vond je erg vermakelijk, maar helaas zit er aan jouw berichten een bijsmaak en jawel ook een nasmaak.
pi_34067530
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef Stenny het volgende:
Pikki, ik zeg het nog maar een keer duidelijk. Door dat bericht over je vader heb je het verbruid bij mij. Jammer voor jou. Ik vond je erg vermakelijk, maar helaas zit er aan jouw berichten een bijsmaak en jawel ook een nasmaak.
Die Jeroen van jou , is wel een zware scepticus , .. Mister .vogelvis...
pi_34067638
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Eng he als ik zo dichtbij kom?
pi_34067697
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef Stenny het volgende:

[..]

Eng he als ik zo dichtbij kom?
...moest je weten hoe veraf je bent , ...je zou verbleken ....
pi_34067723
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef pikki het volgende:

[..]

...moest je weten hoe veraf je bent , ...je zou verbleken ....
Kom maar op dan, laat maar zien dat ik ongelijk heb. Zijn we eindelijk van deze maskerade af.
pi_34067738
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Misschien moeten we maar weer gewoon verder gaan over Robbert en Pikki maar zijn/haar gang laten gaan.
Iedereen weet nu wel dat Pikki bij Robbert in huis woont, of regelmatig contact met hem heeft. Dat is wel duidelijk na de zoveelste verspreking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')