Hey Dayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef Day het volgende:
Nog bekenden bij het bezoek?
Voor zover mogelijk doe ik dat ook niet hoor, al kom ik er wel regelmatig door in de problemen, maar goed dat neem ik dan maar voor liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet ook niet doen wat je niet leuk vind geef je groot gelijk![]()
Jacques Herbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:50 schreef Day het volgende:
Nog bekenden bij het bezoek?
Hey LBquote:
Tis beter dan dat je ergens met een mokkend gezicht zitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk doe ik dat ook niet hoor, al kom ik er wel regelmatig door in de problemen, maar goed dat neem ik dan maar voor lief![]()
Ik ook nietquote:
Gezelliequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef Day het volgende:
[..]
Hey LB![]()
Ben er maar heel even, ga zo uit eten.
Als je maar lol hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als ik er al eens niet onderuit kom dan ben ik binnen de kortste tijd van de wereld....al die drank die langs je heen komt....meestal heb ik degeen waarvoor de receptie gehouden wordt dan nog niet eens gezien.....![]()
quote:
Toch lief dat ze er voor haar zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef robster16 het volgende:
[..]
Jacques Herb
Arie Ribbens
Johan Vlemminckx
Thomas Berger
kortom, Bonnie's aanhang
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:56 schreef MissHobje het volgende:
( ik kon het niet vindenhelemaal in de war is ikke..
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
oh god, die onoogljke jongen die meedeed met Idols vorig jaar en nu sidekick van de veerkampjes is, is er ook. Nou ja, zijn tanden dan...hij volgt een paar meter verder...
Shitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, Klaasen heeft verloren
* BONG4002 haalt je even uit de warquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:56 schreef MissHobje het volgende:
( ik kon het niet vindenhelemaal in de war is ikke..
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
oh god, die onoogljke jongen die meedeed met Idols vorig jaar en nu sidekick van de veerkampjes is, is er ook. Nou ja, zijn tanden dan...hij volgt een paar meter verder...
1 set pas... de eerste won ie met 3-0 in legs...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
wie weet gaat ie nog dansen tijdens de veiling en slaat dan midden in een dubbele flik-flak-arabier-op-de-plaats Viola K.O. op de vlakte!quote:
klopt....ik heb degene waarvoor de receptie gehouden werd weleens pas getroffen op het toilet,was de receptie al in volle gang....mooie was dat we toen er vandoor zijn gegaan en de hele handel daar hebben achtergelaten....prachtige avond gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar lol heb![]()
Ook wel es dronken op feestjes of recepties gezeten
En wasde gezellige tafel![]()
Ja, zo doe ik dat ook meestal, snel me volgieten en dan weer pleitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als ik er al eens niet onderuit kom dan ben ik binnen de kortste tijd van de wereld....al die drank die langs je heen komt....meestal heb ik degeen waarvoor de receptie gehouden wordt dan nog niet eens gezien.....![]()
nog niet.. maar dat komt nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
Zie t zo voor mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
klopt....ik heb degene waarvoor de receptie gehouden werd weleens pas getroffen op het toilet,was de receptie al in volle gang....mooie was dat we toen er vandoor zijn gegaan en de hele handel daar hebben achtergelaten....prachtige avond gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
Laat me niet zo schrikken zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was maar 1 set
ik ben een beetje vervelend vandaag![]()
Sein het ff naar hem doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
wie weet gaat ie nog dansen tijdens de veiling en slaat dan midden in een dubbele flik-flak-arabier-op-de-plaats Viola K.O. op de vlakte!![]()
![]()
afgepoetst?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
Van welke gastenlijst komt die dan?? Bonnie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
Hey Flugelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
ff sms-en... hij heeft een ontvanger in zijn holle kies zitten. Hopen dat die jongen dienst heeft vandaagquote:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er weer, vraag me af voor hoe lang weer. Voel me net zo'n draaideur inmiddels....
Al lang, was ff naar de Appiequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er weer, vraag me af voor hoe lang weer. Voel me net zo'n draaideur inmiddels....
Moe je even een gewone deur plaatsen draait t niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
Je kan berter zeggen ze is er bij aanwezigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef Marrije het volgende:
Op stream 1 eindelijk weer eens een normaal gesprek (ook al is kelly involved).
Strippenkaart is ver vol inmiddels. Dus moet maar gewoon snel in orde zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Strippenkaart bij de hand meid
![]()
Ik hoop dat jullie het snel in orde krijgen![]()
Succes ermee en eet smakelijk alvast. Tot laterquote:
Ik zag 'm net ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Voor Flugel, Herman uit Idols
[afbeelding]
Bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=220283/dbid=3952/typeofpage=51230
Inclusief netkousenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:11 schreef robster16 het volgende:
Kelly wordt vanavond ge-chocolade-bodypaint!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:13 schreef robster16 het volgende:
Viola: "We beginnen met onze artiest...u ziet m niet maar hij staat achter mij...."
ik houd me gepast stil...
Hij zingt idd niet vals...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ik moet het toegeven, niet mijn smaak, maar thomas doet het niet onaardig...
Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat en toepasselijke titel voor deze avond. Maar wel hoop ik dat dit een droom is die uitkomt.
Of had iemand dat al gezegd?
capsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef cuall het volgende:
Oeps Monique heeft haar voorgevel wel erg op een presenteerblaadje liggen zeg
Ik vraag me af of hij playbackt of live zingtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ik moet het toegeven, niet mijn smaak, maar thomas doet het niet onaardig...
Wie is die kale man waar ze mee staat te praten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef cuall het volgende:
Oeps Monique heeft haar voorgevel wel erg op een presenteerblaadje liggen zeg
ik denk dat ie live zingt hoor.. tis niet voor niets dat ie de zilveren harp gewonnen heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij playbackt of live zingt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
Thomas Berge, hoe oud is is hij, ziet er uit als een jaar of 15![]()
Mag hij wel optreden van de arbeidsinspectie?
Hij heeft wel een zangband lopen, maar volgens mij zingt ie wel zelf mee...quote:
Oei, oei maar wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Werken met lijken is tot daar aan toe, maar er mee slapen
![]()
Geen idee, maar hij heeft wel veel belangstelling voor haar voorgevelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie is die kale man waar ze mee staat te praten?
Moeilijke tekst ook om te onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:19 schreef robster16 het volgende:
Dat jong staat de longen uit zijn lijf te playbacken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:24 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook eventjes een hapje eten, tot straks![]()
Hoopvol zei Micky net dat ze om 19.00 uur ook nog wat gasten verwachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef bunnyma het volgende:
Zo te horen hebben ze de verkeerde mensen uitgenodigd.
Daar bedoelt ze vast niet Conny's kliniek meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:27 schreef robster16 het volgende:
Viola terwijl ze een schilderij van Mick Jagger met dikke lippen aanprijst:
"Dat moeten we aan Conny Breukhoven vragen wat dat kost!"
Eet ze!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:24 schreef cuall het volgende:
Ik ga ook eventjes een hapje eten, tot straks![]()
Ja, zijn dat niet de oud bewoners van BB5?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoopvol zei Micky net dat ze om 19.00 uur ook nog wat gasten verwachten.
Helemaal voor..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zit Herman eigenlijk niet in dat huis
Zullen we een aktie beginnen dat Herman de eerste afvaller moet gaan vervangen?
Het doel waar ze voor bezig zijn bevalt me wel... Misschien ga ik ook nog wel ergens op biedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:29 schreef robster16 het volgende:
de eerste 275 zijn binnen....nou dat miljoen halen ze op hun sloffen...![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:34 schreef stil het volgende:
ze kunnen beter een andere veilingmeester nemen.
Op t toilet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef Inca het volgende:
Hey Viool hangt wel in een galerie hoor
Waaromquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef RB-tje het volgende:
1000 euro om viola per direct het huis uit te gooien
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:39 schreef Inca het volgende:
[..]
nee in de kelder tegen de muizen en ratten![]()
Euh ff denken volgens mij welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Viola stom vind?
ja, en daarom ontvoer ik haar vanavond welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik denk dat Gert of Bart die veiling beter hadden kunnen doen....
Of Joostquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik denk dat Gert of Bart die veiling beter hadden kunnen doen....
Hoi Peet.quote:
Bedoel je Herman?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi Peet.
Weet jij wie die op Dolf Jansen lijkende Josti met dat verticaal gestreepte shirt is
klopt ze lult teveel over zichzelfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:49 schreef robster16 het volgende:
Viola kan NIET iets aanprijzen!
Mooi flugel je had er moeten staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Ze benadrukken niet genoeg dat het voor het goeie doel is... Kom op dames en heren. 400 euro, daar kun je die kindertjes toch niet mee opzadelen. Wie biedt meer? Wie biedt 450 euro? 450 euro voor Mappa Mundo...
Zo moet je veilen...
Iemand uit de voorronde van Idolsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef APK het volgende:
Hoi Peet.
Weet jij wie die op Dolf Jansen lijkende Josti met dat verticaal gestreepte shirt is
Dat is Hermanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand uit de voorronde van Idols
[afbeelding]
12 weken (of langer?) een kruising tussen Hart in Actie en een veiling op de lokale voetbalclub.quote:
Geen idee.quote:
Nou...niet met zoveel woorden maar het was wel duidelijk (Viola:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef flugeltje het volgende:
Poeh, ik word steeds vrolijker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Herman
Herman viel af bij Idols maar bereikte wel een cult-status...
Dat zei ik dus al. Viola deed net ook al alsof het om HAAR schilderij ging en niet voor welk doel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Ze benadrukken niet genoeg dat het voor het goeie doel is... Kom op dames en heren. 400 euro, daar kun je die kindertjes toch niet mee opzadelen. Wie biedt meer? Wie biedt 450 euro? 450 euro voor Mappa Mundo...
Zo moet je veilen...
Maximaal 3 weken. Ik voorspel dramatische kijkcijfers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:53 schreef Pinball het volgende:
12 weken (of langer?) een kruising tussen Hart in Actie en een veiling op de lokale voetbalclub.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, Herman heeft ook een cu2
http://www.cu2.nl/browse.php?id=1846493
Is toch niet nodig daar gaat helemaal niet omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor helemaal het goede doel niet meer genoemd worden....
Joh, de uiterste verkoopdatum van Sluyter was volgens mij 01-03-1989.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godgloeiende godvers.... Herman kreeg een stevige knuffel van Monique (links in beeld)
Ik wil ook lelijk en beroemd zijnnnnnnnnnnnnnnn
Caroline Tensen doet de presentatie. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maximaal 3 weken. Ik voorspel dramatische kijkcijfers.![]()
AAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHH!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef schatje het volgende:
Caroline Tensen doet de presentatie. Wist je dat al?
Dat is een microfoonstandaardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Die vogel in het midden:
[afbeelding]
Ah, ik zie net dat ze wijn in staat te schenken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef Marrije het volgende:
Waarom staat Bonnie niet in de voorraadkamer te stickeren? (stream 1 zonet)
leuk een nederlandse finalequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
JELLE NAAR DE FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zit niet in viola's aard die wil op de voorgrond staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Viola bek houwe, laat Micky het nou regelen....
en met zo'n lichaam staat ze snel vooraan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat zit niet in viola's aard die wil op de voorgrond staan![]()
Geweldigggggggg... ik zag het heeeel zwaar in bij 3-1 achter... maar perfect gedaanquote:
ik ga niet naar check spijkerman kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Straks de nieuwe "kopspijkers" he
Ik zeg het maar even voor als iemand het misschien is vergeten
WB lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldigggggggg... ik zag het heeeel zwaar in bij 3-1 achter... maar perfect gedaan![]()
BEW
Ook voor anderen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, ik zie net dat ze wijn in staat te schenken...
Dank je, ik ben lekker uitgerust en was er helemaal klaar voor maar dit gaat helemaal nergens over.quote:
www.vandale.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef regenworm het volgende:
ik ga niet naar check spijkerman kijken
Wat een slecht hotel danquote:
niet populair, wel bekend en lachwekkendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
Is die mongool van een Herman echt populair in NL?
Alleen stier Herman maar die leeft niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
Is die mongool van een Herman echt populair in NL?
Ach het wel ergens over maar niet wat wij willenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je, ik ben lekker uitgerust en was er helemaal klaar voor maar dit gaat helemaal nergens over.![]()
Hopelijk gaan ze vanavond helemaal los als de gasten weg zijn.![]()
Ga eens caps maken ipv dat genante gezoen.quote:
Dag lieffiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens caps maken ipv dat genante gezoen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |