Geweldigggggggg... ik zag het heeeel zwaar in bij 3-1 achter... maar perfect gedaanquote:
ik ga niet naar check spijkerman kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Straks de nieuwe "kopspijkers" he
Ik zeg het maar even voor als iemand het misschien is vergeten
WB lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldigggggggg... ik zag het heeeel zwaar in bij 3-1 achter... maar perfect gedaan![]()
BEW
Ook voor anderen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
Ah, ik zie net dat ze wijn in staat te schenken...
Dank je, ik ben lekker uitgerust en was er helemaal klaar voor maar dit gaat helemaal nergens over.quote:
www.vandale.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef regenworm het volgende:
ik ga niet naar check spijkerman kijken
Wat een slecht hotel danquote:
niet populair, wel bekend en lachwekkendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
Is die mongool van een Herman echt populair in NL?
Alleen stier Herman maar die leeft niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
Is die mongool van een Herman echt populair in NL?
Ach het wel ergens over maar niet wat wij willenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je, ik ben lekker uitgerust en was er helemaal klaar voor maar dit gaat helemaal nergens over.![]()
Hopelijk gaan ze vanavond helemaal los als de gasten weg zijn.![]()
Ga eens caps maken ipv dat genante gezoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |