Is toch niet nodig daar gaat helemaal niet omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor helemaal het goede doel niet meer genoemd worden....
Joh, de uiterste verkoopdatum van Sluyter was volgens mij 01-03-1989.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godgloeiende godvers.... Herman kreeg een stevige knuffel van Monique (links in beeld)
Ik wil ook lelijk en beroemd zijnnnnnnnnnnnnnnn
Caroline Tensen doet de presentatie. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maximaal 3 weken. Ik voorspel dramatische kijkcijfers.![]()
AAAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHH!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef schatje het volgende:
Caroline Tensen doet de presentatie. Wist je dat al?
Dat is een microfoonstandaardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Die vogel in het midden:
[afbeelding]
Ah, ik zie net dat ze wijn in staat te schenken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef Marrije het volgende:
Waarom staat Bonnie niet in de voorraadkamer te stickeren? (stream 1 zonet)
leuk een nederlandse finalequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
JELLE NAAR DE FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zit niet in viola's aard die wil op de voorgrond staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Viola bek houwe, laat Micky het nou regelen....
en met zo'n lichaam staat ze snel vooraan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat zit niet in viola's aard die wil op de voorgrond staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |