quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:56 schreef MissHobje het volgende:
( ik kon het niet vindenhelemaal in de war is ikke..
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
oh god, die onoogljke jongen die meedeed met Idols vorig jaar en nu sidekick van de veerkampjes is, is er ook. Nou ja, zijn tanden dan...hij volgt een paar meter verder...
Shitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, Klaasen heeft verloren
* BONG4002 haalt je even uit de warquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:56 schreef MissHobje het volgende:
( ik kon het niet vindenhelemaal in de war is ikke..
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
oh god, die onoogljke jongen die meedeed met Idols vorig jaar en nu sidekick van de veerkampjes is, is er ook. Nou ja, zijn tanden dan...hij volgt een paar meter verder...
1 set pas... de eerste won ie met 3-0 in legs...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
wie weet gaat ie nog dansen tijdens de veiling en slaat dan midden in een dubbele flik-flak-arabier-op-de-plaats Viola K.O. op de vlakte!quote:
klopt....ik heb degene waarvoor de receptie gehouden werd weleens pas getroffen op het toilet,was de receptie al in volle gang....mooie was dat we toen er vandoor zijn gegaan en de hele handel daar hebben achtergelaten....prachtige avond gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar lol heb![]()
Ook wel es dronken op feestjes of recepties gezeten
En wasde gezellige tafel![]()
Ja, zo doe ik dat ook meestal, snel me volgieten en dan weer pleitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:52 schreef riri het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als ik er al eens niet onderuit kom dan ben ik binnen de kortste tijd van de wereld....al die drank die langs je heen komt....meestal heb ik degeen waarvoor de receptie gehouden wordt dan nog niet eens gezien.....![]()
nog niet.. maar dat komt nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Manu82 het volgende:
Zie t zo voor mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef riri het volgende:
[..]
klopt....ik heb degene waarvoor de receptie gehouden werd weleens pas getroffen op het toilet,was de receptie al in volle gang....mooie was dat we toen er vandoor zijn gegaan en de hele handel daar hebben achtergelaten....prachtige avond gehad![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
Laat me niet zo schrikken zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was maar 1 set
ik ben een beetje vervelend vandaag![]()
Sein het ff naar hem doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
wie weet gaat ie nog dansen tijdens de veiling en slaat dan midden in een dubbele flik-flak-arabier-op-de-plaats Viola K.O. op de vlakte!![]()
![]()
afgepoetst?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
Van welke gastenlijst komt die dan?? Bonnie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef robster16 het volgende:
Hey Flugelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeez, jullie gaan snel
Hoi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |