Dat heb ik ook wel eens. Had een keer in Colombia een couchsurfer geregeld, waar ik later eigenlijk niet zoveel zin meer in had. Toch maar wel gegaan en uiteindelijk is dat een goede vriend geworden die me binnenkort weer in Ecuador komt opzoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:23 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zit al een tijdje op Couchsurfing maar nog nooit gebruik van gemaakt.
Ik ben toch wel iemand die vrij veel behoefte heeft aan rust (soms ben ik wat extroverter maar ik heb ook periodes dat ik een hele week geen zin heb om mensen te ontmoeten) dus ik twijfel wel of ik voor mijn vakantie in mei zal gaan couchsurfen. Maar ja het bespaart me vele tientallen euro's.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:15 schreef Dizzee het volgende:
ik heb het gedaan in florida en de tweede en derde avond deelden we het bed samen.
ken ook behoorlijk wat voorbeeldenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:09 schreef MarkaD het volgende:
Ik wil ook weer couchsurfen! Helaas is het nu ff klaar met de reisjes en ben ik bijna elke dag aan het werk in een saai stadje.. Normaal studeer en woon ik in Utrecht maar nu dus even niet. Couchsurfers ontmoeten gaat daardoor ook niet, bijna geen tijd (en geen geld voor de trein elke keer) en als ik naar Utrecht moet is het de hele tijd voor andere dingen. Helaas
Oh en verder heb ik mijn Ecuadoriaanse vriend ontmoet door couchsurfen! dat komt wel vaak voor volgens mij. Ook wel vrij logisch aangezien iedereen een beetje van dezelfde dingen houdt (reizen, mensen ontmoeten, etc).
en:quote:Myself and 4 other couchsurfers were on our way by car from Armenia, Colombia (where the national meeting was just held) to Bogota, Colombia. At a random moment, around 6pm, just outside the city of Ibague, the car broke down. We left it at a repair garage and found ourselves in the middle of a completely unknown city, at night time, without any place to stay, nor an idea of where to go and what to do.
I posted an emergency couch request in the group ( http://www.couchsurfing.org/group.html?gid=14867 ), leaving my phone number and also scanned older posts and noted down the numbers of two other members. Bare in mind, this community does not reach 50 members.
We called one of those members, explained the situation and without a second thought, he gladly invited all 5 of us to stay in his house.
Within half an hour, I had received calls from 2 other members offering to help us out.
Within 2 hours, 12 couchsurfers had joined up with us at a cafeteria to share a beer, stories, laughs and to welcome us to the city.
The next day the car got fixed. The people were so wonderful, we decided to stay another night.
I can't thank the community of Ibague enough for this.
I can't thank CouchSurfing enough for this.
This is why I LOVE being part of this network.
This is what it's all about.
And I wanted to share this with all of you.
Happy surfing everyone.
M.
Oeh, ik ben van plan in November ook naar Irkutsk te gaan, zou wel relaxt zijn om te weten of je er makkelijk aan een host bent gekomenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:21 schreef FlyingFox het volgende:
Vorig jaar succesvol gecouchsurfd in Reykjavik. Onze hostes vroeg of we een stuk kaas uit Nederland en een slof sigaretten van Kevlavik Airport wilde meebrengen. Staat dan 2 nachten hartje Reykjavik in hartje zomer tegenover. Ze was die nacht 'overboekt' dus sliep haar moeder op de grond! Het waren zo'n lieve Ijslandse mensen. We kregen ontbijt, leerden Ijslands en aten allerhande Ijslandse lekkernijen. Ze hielp ons zlefs met het boeken van een vlucht naar Akureyri.
Zelf heb ik nog nooit gehost, veelal omdat ik telkens te laat ben met het checken van mn berichten, of omdat het me niet uitkomt.![]()
Op dit moment lopen er al weer een aantal aanvragen uit voor Moskou en Irkutsk.
Ohja?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn best leuke meiden te vinden om wat mee te gaan drinken
Denk niet dat er veel mensen zijn die willen dat je 2 weken blijft. Misschien dat als het goed gaat dat wel kan maar het lijkt me niet het uitgangspuntquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:42 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Ervaring mee?
Dat vind ik eigenlijk ook prima..![]()
Want wanneer je 2 weken op vakantie gaat is een hotel ook relaxed..
Couchsurfen vind ik doorgaans toch wat handiger voor de short - term.
Zo lang een beroep doen op iemand of een aantal adressen waardoor je moet verhuizen met je spullen, dat is ook niet alles..
Neuh, ik zit al een paar jaar op CS, weet hoe de klappen van de zweep werken..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mensen zijn die willen dat je 2 weken blijft. Misschien dat als het goed gaat dat wel kan maar het lijkt me niet het uitgangspunt
Ik ben daar een dag of 4, daarna via het Altai, Novosibirsk, Omsk, Jekaterinburg en Perm weer terug naar Moskou.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef superheist het volgende:
[..]
Oeh, ik ben van plan in November ook naar Irkutsk te gaan, zou wel relaxt zijn om te weten of je er makkelijk aan een host bent gekomenIs nog best cheap om te vliegen, 285e met Aeroflot vanaf St. Petersburg (woon ik vanaf Augustus). Hoe lang ben je van plan te gaan?
Dat kan enigszins problematisch worden, ik heb wel een matras over maar (te) weinig ruimte. Studentenkamertje hequote:
Alleen leuke vrouwen hosten. Kamer netjes opruimen. Lief doen. Matras niet meer nodig aan het eind van de avond.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan enigszins problematisch worden, ik heb wel een matras over maar (te) weinig ruimte. Studentenkamertje he
Nu ik toch dit topic heb gevonden, nog plek om mensen te hosten in st. petersburg ergens in de komende maanden?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef superheist het volgende:
[..]
Oeh, ik ben van plan in November ook naar Irkutsk te gaan, zou wel relaxt zijn om te weten of je er makkelijk aan een host bent gekomenIs nog best cheap om te vliegen, 285e met Aeroflot vanaf St. Petersburg (woon ik vanaf Augustus). Hoe lang ben je van plan te gaan?
Ja mogelijk, zit op dormitory van de uni dus weet niet precies wat de regels zullen zijn (er staat schijnbaar 24/7 iemand op de wacht) over maand weet ik meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nu ik toch dit topic heb gevonden, nog plek om mensen te hosten in st. petersburg ergens in de komende maanden?
Ik ook Ilse, maar toch heeft dit wel watquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef ilsevanes het volgende:
nog geen ervaring mee, ik slaap meestal in hotelletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |