quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoop dat de mensen die hier allemaal britney's moedercapaciteiten eens gaan afkraken zelf later nooit eens een ongelukje gaan meemaken met hun baby. Zulke dingen kan iedereen overkomen, en dan nog een grote kans dat de val onder het toezicht van een nanny is gebeurd...
quote:New Britney Pregnancy Details!
Filed Under: Britney Spears
"Britney is 100 percent pregnant again with her second child," boasts Us Weekly in their new issue.
When Spears' doctor confirmed her pregnancy she "cried her eyeballs out," says the pub.
Spears has known since early February!, claims Us. who fail to explain away all the boozing she did recently.
Britney waited to tell her family officially about the baby news until Easter, though.
Spears rep, Leslie Sloane, did not return calls for comment, according to Us.
Let the media frenzy begin!
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef ChatGirl het volgende:
de tekst selecteren, control-c, control v
'rechtsboven de post op het quote knopje drukken.quote:
Ik hoop zo dat dit waar isquote:
kom maar op met die trashy foto'squote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk nieuws, vooral omdat ze de vorige keer ook zo stijlvol zwanger was.
quote:Britney Spears opnieuw zwanger
vrijdag 28 april 2006 @ 09:22 - Bron: @home
Britney Spears en Kevin Federline zijn in verwachting van hun tweede kind. Zender MCNBC meldde dit in het tv-programma Access-Hollywood.
Op haar website schrijft Access Hollywood dat "bronnen dicht bij de familie" de zwangerschap bevestigen.
Britney Spears
Op haar website schrijft Access Hollywood dat "bronnen dicht bij de familie" de zwangerschap bevestigen.
De 24-jarige Britney zou zelfs al vijf maanden zwanger zijn. Samen hebben ze al een zeven maanden oude zoon Sean Preston. Federline heeft uit een vorig huwelijk ook nog twee kinderen.
De twee trouwden in september 2004.
ff denken wie is geloofwaardiger? bronnen bij de familie of de man van britney? mmmmm, lastig hoorquote:
Waar blijft het interview dan? Ik zie geen bron, link bij je post. Ik postte dit omdat dit bericht/deze roddel steeds sterker wordt als het overal verschijnt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:31 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ff denken wie is geloofwaardiger? bronnen bij de familie of de man van britney? mmmmm, lastig hoor
Britney Spears' husband, Kevin Federline, celebrated his first album in a big way at Caesar's Palace in Las Vegas. And only "Extra's" Carlos Diaz was there to trail the blazing fire!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar blijft het interview dan? Ik zie geen bron, link bij je post. Ik postte dit omdat dit bericht/deze roddel steeds sterker wordt als het overal verschijnt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef superhero87 het volgende:
je ziet wel een klein buikje ontstaan daar..
en door een hongersnood dieetjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:29 schreef Nuna het volgende:
Nou als ze 'keihard' aan het trainen was, dan verdwijnt die buik echt wel snel. Kijk eens naar Janet Jackson. Een half jaar geleden was ze echt dik, nu is ze echt veel afgevallen door het harde trainen.
Nee dat meen je niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
En syyton, als je flink traint en op je eten let val je zo een stuk af hoor, dan hoef je jezelf echt niet uit te hongeren..........
ja, dat krijg je dus als je alleen maar lelijke foto's van mensen hier op het forum plaatst en zietquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Gaaf! Oranje Moderators!
OT: eindelijk een móóie foto van Brit
je plaatjes werken niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:58 schreef CrazyPhunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee jij trekt volle zalenquote:Op zondag 30 april 2006 01:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja ze doen het... en superhero87, je hebt gelijk over "de meeste hollywoodsterren" maar Britney staat de laatste jaren zelden mooi op een foto hoor, als ie niet is gephotoshopt...:)
Eigenlijk wel ja!quote:
Daar ging het ook eigenlijk overquote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef Copycat het volgende:
Fijn voor je.
Hier nu maar weer on topic over Britney, Kevin en de rest van de familie.
Dat heb je gedaan, dus is het klaar nuquote:Op maandag 1 mei 2006 12:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als iemand mij er dan bij gaat halen wil ik graag even reageren
quote:Looks like Britney Spears is thinking pink — but feeling blue.
The pop star — who has yet to confirm or deny the latest round of pregnancy rumors — recently did some baby clothes shopping at the ritzy Los Angeles store Petit Tresor, says a source, and was overheard indicating that she is indeed expecting another child. And, according to the insider, she’s hoping that her second child is a girl.
“She wasn’t really buying that much,” says the source. “She just picked out a few things. She doesn’t yet know whether it will be a boy or a girl, but she’s really hoping for a girl this time. She’d love to buy her new baby pretty, frilly things.” Spears also visited the store when she was pregnant with Sean Preston, but the insider says she had a different demeanor.
Story continues below ↓ advertisement
“She wasn’t as excited this time around,” says the source. “She was pleasant, but seemed more sedate. She wasn’t as bubbly.”
In other Britney-baby watch news, another source reports seeing the singer at Shu, a trendy restaurant in Bel Air that specializes in sushi, but Spears was avoiding the raw fish. “I guess she might let baby Sean get dropped on his head,” says the source, “But she’s not stupid. She knows better than to eat raw fish when she’s pregnant.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |