quote:
Dat is zijn artiestennaam. Veel celebwebsites noemen hem ook "K-Fag".quote:Hoe komen jullie trouwens aan de naam K-fed, dat klinkt toch niet.
bronquote:Kevin: Britney en ik zullen nooit scheiden
AMSTERDAM - Kevin Federline weet zeker dat zijn huwelijk met Britney Spears nooit in een scheiding zal eindigen. Hij bekritiseert Jessica Simpson en Nick Lachey, die in november vorig jaar uit elkaar gingen. "Zij werkten niet hard genoeg voor hun huwelijk.
Mijn situatie is anders. Britney en ik zullen nooit scheiden", aldus Federline. Hij voegt er wel aan toe dat je als showbizzkoppel harder voor je huwelijk moet werken dan anderen, maar Federline is vastberaden te bewijzen dat zijn huwelijk met Britney standhoudt.
"Ik ben met Britney getrouwd om samen met haar oud te worden. Als je wilt scheiden, waarom ga je dan in vredesnaam trouwen? Ik geloof niet in dat gezeik. Als je getrouwd bent moet je voor je huwelijk vechten", aldus Federline.
Was hij niet met die Shar getrouwd dan? En als ie er zo'n mooie moraal er op na houdt, waarom dan niet t.o.v. de moeder van zijn (eerste twee) kinderen?quote:
Mee eensquote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoop dat de mensen die hier allemaal britney's moedercapaciteiten eens gaan afkraken zelf later nooit eens een ongelukje gaan meemaken met hun baby. Zulke dingen kan iedereen overkomen, en dan nog een grote kans dat de val onder het toezicht van een nanny is gebeurd...
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef petitlapin2 het volgende:
ik hoop dat de mensen die hier allemaal britney's moedercapaciteiten eens gaan afkraken zelf later nooit eens een ongelukje gaan meemaken met hun baby. Zulke dingen kan iedereen overkomen, en dan nog een grote kans dat de val onder het toezicht van een nanny is gebeurd...
quote:New Britney Pregnancy Details!
Filed Under: Britney Spears
"Britney is 100 percent pregnant again with her second child," boasts Us Weekly in their new issue.
When Spears' doctor confirmed her pregnancy she "cried her eyeballs out," says the pub.
Spears has known since early February!, claims Us. who fail to explain away all the boozing she did recently.
Britney waited to tell her family officially about the baby news until Easter, though.
Spears rep, Leslie Sloane, did not return calls for comment, according to Us.
Let the media frenzy begin!
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef ChatGirl het volgende:
de tekst selecteren, control-c, control v
'rechtsboven de post op het quote knopje drukken.quote:
Ik hoop zo dat dit waar isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |