Waarom ga je dan?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:54 schreef sbientje het volgende:
ik kan dus niet kijken en ik baal ervan... vorige week ging ik naar saw 2, dat vond ik nog wel vet, maar nu ga ik naar rumour has it, en daar lijkt me niets aan.. arme arme ik...
dat vroeg ik me dus ook af. die film draait toch ook op een ander tijdstip?quote:
Tja, tis nog een gala ook. Moet ik weer helemaal een pak huren enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan ga je je dus ergens anders op focussen.
Dat wel, maar als je Idols moet missen is het toch alweer een stuk minderquote:
Oh, het heet alleen een gala omdat iedereen in pak cq jurk moet komen. Voor de rest is het gewoon een zuipfestijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik altijd zo'n geforceerd gedoe.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:23 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, het heet alleen een gala omdat iedereen in pak cq jurk moet komen. Voor de rest is het gewoon een zuipfestijn
En niet vergeten om rond een uur of 10 een paar keer "marescha" te smsen naar 5656.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vannacht (morgenvroeg) hier de uitslag wel even ofzo
Doe ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
En niet vergeten om rond een uur of 10 een paar keer "marescha" te smsen naar 5656.![]()
Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef TheVulture het volgende:
He CDP, wat doe jij eigenlijk dat je al deze inside-information weet.... wat is jou link met Idols? Werk je er?
Sorry als dit een domme vraag is hoor maar ik vroeg het me ineens af?
Hoezo Rexona EN mark?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)![]()
omdat Mark uiteindelijk contact heeft gehad met Rexona om ons alsnog de Meet&Greet te geven die ons "beloofd" wasquote:
oh ok, wat zingt Ellen vanavond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mocht gister bij de repetities zijn dankzij de prijsvraag van Rexona en Mark (uitvoerend producent van Idols)![]()
Mag ik niet vertellen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok, wat zingt Ellen vanavond?
heb je een contract moeten ondertekenen dan? wel vaag als dat zo is....quote:
dan mail je het toch ff: omrielevie@hotmail.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
helaas heeft Mark mij gevraagd niet op FOK neer te zetten wat alle kandidaten zingen vanavond..sorry guys
Nee, maar Mark heeft het wel nadrukkelijk gevraagdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb je een contract moeten ondertekenen dan? wel vaag als dat zo is....
een aantal nummers welquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef PeRi het volgende:
Oh dat wordt vast gaaf! En ik moet het missen..
Of je leest het Roddelsch topic even doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef superhero87 het volgende:
Maar CDP wie vond jij het beste gister?
Heb al gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je leest het Roddelsch topic even door
Nee..en doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb al gedaanMaar je hebt volgens mij niet specifiek vermeld wie jij het beste vond
Oh das best positief allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..en doe ik ook niet.
het waren namelijk de allereerste repetities en weet natuurlijk niet wat er vandaag allemaal veranderd word
Maar ik vond Christon, Ellen, Serge, Marescha en Floortje gaaf, Äaron,Angelique,Harm goed, Raf matig en I-Jay slecht
Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit... Zo slecht is ze niet en ze zorgt voor opschudding en dat is leuk om te volgen (zie Alice de vorige keer, hoewel ik haar écht niet kon uitstaan). Eerst mogen I-Jay, Serge en Harm geruimd worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh das best positief allemaalIk hoop stiekem dat Raffi eruit gaat
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raffaëla hoeft er van mij nog niet uit... Zo slecht is ze niet en ze zorgt voor opschudding en dat is leuk om te volgen (zie Alice de vorige keer, hoewel ik haar écht niet kon uitstaan). Eerst mogen I-Jay, Serge en Harm geruimd worden.
Dat was een zwarte dag in de Idols-historie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Je Havatar wordt wel steeds minder, superhero.
lol, kan geen mooie avatar vinden met de goede afmetingen. Deze vond ik leuk/zielig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Je Havatar wordt wel steeds minder, superhero.
Die foto met roze achtergrond? Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef superhero87 het volgende:
Opeens herinner ik me weer dat ik nog een handtekening heb van haar. Ze was toen ook bij de Megafestatie![]()
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat was een zwarte dag in de Idols-historie!![]()
Jahaa! was jij er toen ook! LoLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die foto met roze achtergrond? Die heb ik ook!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jahaa! was jij er toen ook! LoL![]()
Het was daar echt superdruk. Iedereen zat te duwen en je mocht niet eens iets tegen Hind zeggen of wat dan ook, want dan werd je meteen weggeduwd door de beveiliging!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Je kreeg niet eens de kans om met haar op de foto te gaan... Ik heb nog wel foto's van haar optreden. Misschien sta jij daar ook nog wel ergens tussen het publiek.![]()
Die eerste is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Meer heb ik er niet gehad.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze had echt een enorm lelijke shirt aan waardoor ze echt zwanger leek! Zwart wit achtig...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Meer heb ik er niet gehad.
Jaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Deze:
[afbeelding]
(Ik ben geen briljant fotograaf.)![]()
Oh jaquote:
Oh yeahquote:
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh yeah.
Niet dat ik wél gillend op rij 1 sta, maar ik ga in februari wel 2 keer naar d'r theatertour bijvoorbeeld
.
Whehe, dat viel nog best mee. Di-rect kwam diezelfde middag, toen was het nog veel erger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaa![]()
Nou die foto ziet er goed uit hoorIk stond ergens achteraan. Hou er niet zo van gillende meisjes gedoe. (voor alle duidelijk, ik ben een jongen)
![]()
Zolang Hind erop staat is het allang goedquote:
Zelf gemaakt die foto's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang Hind erop staat is het allang goed.
In MUZ loopt deeltje 11 al over d'r. Vooral door mij gevuld, dat wel
.
De laatsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, voor 30 Euroquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:23 schreef WithMe het volgende:
Ze is vanavond hier in Groningen, op het Noorderslag-festival. Om 20:30.![]()
Beetje jammer idd. En de rest van de artiesten is onbekend of stelt niks voor. (Behalve Racoon.)quote:
+ dan moet je idols missenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Beetje jammer idd. En de rest van de artiesten is onbekend of stelt niks voor. (Behalve Racoon.)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar hij is vergeten om z'n prono aan te passen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:Hij heeft het toch weer voor elkaar.
hoe ben je daar nu weer aangekomenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
was maar een geintje.... heb hem net gebeld.... Een vriend had een kaartje over....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je super blij bent vergeet je nog wel eens wat.
Lekker rustig..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
vond het toch wel lekker...... thuis kijken
De die hard fans wel he... Die wachten tot hun idols naar buiten komenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan ze daar pas na twaalven weg joh?
Zeg..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen pas?
Komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:. Okay, maar dan verwacht ik morgen wel een extra lang en extra leuk verslag!
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar had je best foto's van mogen maken hoor..
Uit het surival topic... Dus zal ik maar es wat meer over mijzelf vertellenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
-2 superhero87 omdat hij/zij nog weinig personality heeft getoond![]()
Groningenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
Opleiding: Commerciele Economie, Hanzehogeschool Groningen![]()
Ja haha, die filmpjes zijn echt gewoon vet, dat ze even de tijd willen nemen om zoiets in te gaan spreken. En al om een verhaal over Fok! aan te gaan horenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thnx
ben blij dat de filmpjes en foto's goed zijn gevallen..
SHOquote:Op maandag 16 januari 2006 17:05 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vroeg me nog af waarom Babette21 zoveel punten krijgt nu in het Survival spel
Ik zie d'r nooit ergens, dus vanwaar de populariteit?![]()
Niet alleen datquote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje makkelijk om op Serge tevanwege Clarissa.. als je zo'n onzinreden aanvoert weet ik wie morgen mn minpunten krijgt
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef sbientje het volgende:
Vaduz, BVO, Sven, volgens mij zijn wij deze ronde in de voetbalmanager 3e bij de subleagesis da wah!
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
*note maakt, superhero minpunten geven*.
Ok danquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben momenteel student in ruste...Ik woon op een paar honderd meter van Zernike.
![]()
oeps lolquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
*note maakt, superhero minpunten geven omdat hij zegt datPeRi
een man is
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
*note maakt, superhero minpunten geven omdat hij zegt datPeRi
een man is
Hoe zit het met die spruitjes?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Uit het surival topic... Dus zal ik maar es wat meer over mijzelf vertellen![]()
Username: Superhero87
Echte naam: OmrieJaaa serieus, zo heet ik!
Leeftijd: 18
Opleiding: Commerciele Economie, Hanzehogeschool Groningen![]()
Beroep: Fulltime Student
Hobbies/interesses: Tennis, Combat, Fitness, Forummen, Uitgaan
Idols tot zover: Was in het begin helemaal voor Clarissa, ben zelfs naar de Wildcareshow geweest... maar toen moest Serge zonodig doorDie avond was ik sagerijnig...
Nu ben ik voor Marescha, omdat ze 1. Leuk is 2. Aardig kan zingen 3. Lief is 4. Tennist 5. Lekker is![]()
Floortje vind ik ook wel goed, maar die is nogal saai![]()
Voor de rest spuug ik op Serge, reden zie hierboven![]()
Nog meer vragen Zhenar?![]()
Die Username wilde ik indd wijzigen, maar dat kan ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe zit het met die spruitjes?![]()
Maar goed,Groningen
dus hè?
Daar studeerde ik vorig jaar ook nog. Dus daar heb je mooi twee pluspunten mee te pakken, mannetje!
![]()
Die ik er wellicht vanwege je naam weer af moet halen![]()
Ik had het overquote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Die Username wilde ik indd wijzigen, maar dat kan ik nietMoet er een nieuwe account voor aanmaken
![]()
Pfff, zit je mn naam een beetje af te kraken:{wquote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had het overOmrie
. Wat is dat?!
Een Surinaams gerecht?!?!?!?
![]()
![]()
()
Niet Orie.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Pfff, zit je mn naam een beetje af te kraken:{wHoe heet jij btw?
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heet Zhenar ook wel Zacherias.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heet Zhenar ook wel Zacherias.
Nee, ik moet nog een stage zien te vinden, als ik daarmee klaar ben kan ik afstuderen. Ben wel op zoek naar werk trouwens.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt vrij normaal voor een student, maar nu werk je?
Thnxquote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest...
User Survival Game #4, Met Sven en LeBeau aan kop![]()
Als je met lijn 11 of 15 gaat wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok danKom ik zeker dagelijks vlak bij jou huis langs
![]()
Tell me about it...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lijnen 11 en 15Helaas wel jah
Volgend jaar misschien, ligt eraan of ik in het buitenland ga studeren of nietO-)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tell me about it...
Ga je nog een kamer zoeken in de stad?
Zhenar My name is OMRIE, not Orie! }quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet Orie.
Maar voor the sake of argument mag je aannemen dat ik ook een kutnaam heb.
Oh sorrie!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zhenar My name is OMRIE, not Orie! }![]()
lol, tis echt verschrikkelijk! Toen ik net in een nieuwe klas zat, dus ook een nieuw projectgroep kreeg stuurde een jongen mij een mailtje: Hoi Umbriquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh sorrie!![]()
Niet dat die "m" een vooruitgang is.![]()
Ach, je bent er vast als beter mens uitgekomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
lol, tis echt verschrikkelijk! Toen ik net in een nieuwe klas zat, dus ook een nieuw projectgroep kreeg stuurde een jongen mij een mailtje: Hoi Umbri![]()
Ik moet eigenlijk een shirt maken:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, je bent er vast als beter mens uitgekomen.![]()
![]()
Maar dat is ook weer zo over the top. Dan gaan ze het expres fout doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een shirt maken:
MY NAME IS OMRIE!
Not orie, umbri, oembri, oeri, omri, etc.etc!![]()
O O, is dit een hint voor de Forummersquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo over the top. Dan gaan ze het expres fout doen!![]()
Angelique was echt tweede hoor... Zie hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef sbientje het volgende:
oh ja, nog ff over dat topic, ik weet zeker dat angelique 3e was in workshop 2, die zat echt als eerste op die krukken.... ik snap ook niet dat ze overal als tweede staat, hoe is dat gekomen?
I knowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef sbientje het volgende:
sven, je moet nog even de 3e liveshow liedjes toevoegen in het finalisten topic (niet de linkjes, gewoon zo van: 3e liveshow: Mary Wells - My guy enzo (was de eerste die met artiest en titel in mijn hoofd kwam)
edit-toch niet.. ik ben gewoon sufquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar leuk is het wel he, toch Sven?
Hoe bedoel jequote:
Hoppaquote:
over mij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kan niemand overheen...
Ja!quote:
Ik ben vandaag ook vrijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef sbientje het volgende:
ik ben morgen lekker vrij
en ik ben vandaag ook vrij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook vrij
En heb morgen ook maar 1 uurtje les![]()
SHO-awardsquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
SHO-awards.
Bij de FOK!-awards alleen een 3e plaats, in de vriendelijkste user categorie.
Ik vind het ook een ultieme vernedering hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]In welke fora ben jij vriendelijk dan?
![]()
Vanzelfsprekend vind je dat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ultieme vernedering hoor, begrijp me niet verkeerd
.
Daniel Muñoz: Hold The Line (Toto)quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Hey,, tof,, post de link eens?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef BVO het volgende:
Wat leuk trouwens, heb de filmpjes van Idols 1 gevonden....
't Is zo... anders dan nu.
http://www.rtl.nl/shows/idols_2003/programma/quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hey,, tof,, post de link eens?![]()
Of ook alweer illegaal.![]()
Oh, dankjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:33 schreef sbientje het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idols_2003/programma/
niet illegaal hoor, staan gewoon op de rtl 4 site
quote:Mojo Verde
If you have ever been to the Canary Islands, then you will probably have tried Papas Arrugadas with Red or Green Mojo.
Ingredients:
1 garlic bulb
200ml Extra Virgin Olive Oil
150ml White Wine Vinegar
1 handful of fresh coriander
½ teaspoon of cumin
1 teaspoon sea salt
Preperation:
Firstly, peel the garlic cloves.
Place the garlic, cumin, vinegar and salt in a blender and puree until finely chopped.
Chop the coriander leaves.
Finally slowly mix in the coriander leaves and olive oil.
quote:Mojo Rojo
If you have ever been to the Canary Islands, then you will probably have tried Papas Arrugadas with Red or Green Mojo.
Ingredients:
1 garlic bulb
200ml Extra Virgin Olive Oil
150ml White Wine Vinegar
3 dried chillies
½ teaspoon of cumin
½ teaspoon of paprika
1 teaspoon sea salt
Preperation:
Firstly, add the dried chillies to boiling water, turm off the heat and allow them to soak for 1 hour.
Next, peel the garlic cloves.
Place all of the ingredients, except the olive oil, in a blender and puree until it is a smooth paste.
Finally slowly mix in the olive oil.
Ik weet het nietquote:
viesssssssss en je gaat er behoorlijk uit je bek stinken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar smaakt dat spul naar?
Goeienavond allen!
Knoflook ruiktquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
viesssssssss en je gaat er behoorlijk uit je bek stinken.
Die rode heet toch Mojo picon? of zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Cee het volgende:
Mmmmm knoflook. Ik ben fan! Die halve theelepel 'cumin' klinkt alleen een beetje ranzig.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Die rode heet toch Mojo picon? of zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Cee het volgende:
Die halve theelepel 'cumin' klinkt alleen een beetje ranzig.
Er zit wel een spaans winkeltje in rotterdam. Op de putselaan zit dat... Alleen is dat wel een spaanse winkel van het vaste land. En Mojo is natuurlijk Canarischquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef BVO het volgende:
CAAAAAAA!!!
Weet jij of je die Canarische saus (Mojo) ook in Nederland kan krijgen??!?
Ik had nog wel uit Tenerife meegenmomen laatste keer, maar die is op.
Deze dus:
(de rode ook, maar die groene is helemaal).
[afbeelding]
Als je het zelf maakt is het nog lekkerder..... tenminste dat zegt me vriendquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar dan nog, het zal toch niet zo lekker zijn als dat ze het daar maken, vooral die uit dat potje van dat plaatje
![]()
.
Ik vind hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zit wel een spaans winkeltje in rotterdam. Op de putselaan zit dat... Alleen is dat wel een spaanse winkel van het vaste land. En Mojo is natuurlijk CanarischMaar je kan het proberen
Maar vind je het ehct zo lekker![]()
Mijn schoonmama maakt hetzelf![]()
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef PeRi het volgende:
beter dan Spongebob macaroni.
Uhuh, dat is meestal wel zo, maar ik vrees m'n kookkunsten een beetjequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt is het nog lekkerder..... tenminste dat zegt me vriend
Ik eet wel voortaan 'cumin'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!!
MOET IK EEN MODERATOR ERBIJ HALEN MET JE CAPSquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!!
Zal ik een keer voor je gaan koken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Ik eet wel voortaan 'cumin'.
Iets met oesters svp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zal ik een keer voor je gaan koken?.
.
komt goed ooit.... mijn eerste tortilla belande ook in de afvalbakquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, dat is meestal wel zo, maar ik vrees m'n kookkunsten een beetje.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt goed ooit.... mijn eerste tortilla belande ook in de afvalbak
Lijkt me gezellig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef Cee het volgende:
Allemaal caken bij Tom_Tom zaterdag-avond!
wij gaan waarschijnlijk in september een weekje.... nog niet helemaal zeker.... maar wel bijna zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]Dat had ik dus ook. Alleen was dat voor mij ook de laatste
.
Nou ja, ik kan het dit weekend wel ff gaan proberen, dan neem ik de volgende keer als ik er ben gewoon extra veel mee.
Wat voor cakequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef Cee het volgende:
Allemaal caken bij Tom_Tom zaterdag-avond!
ik ben ook van de party danquote:
Santa Cruzquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Cool. In julie ga ik naar Egypte (weer), hoop in Augustus nog naar Tenerife te gaan
.
Waar woont zijn familie dan ergens??
mmmmmmm appelcakequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Meheh, ik zat erop te wachten.
MET APPEL!
![]()
Ah, in het noorden helemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Santa Cruz![]()
En voor kenissen moet ik Hagelslag, oliebollenmix, kofiiebroodjes meenemen
Jaaaaaaaah winkelen in Santa Cruzquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, in het noorden helemaal. Kom ik ook wel af en toe, m'n zus vindt de winkelstraat daar erg leuk
en ik probeer dan naar het voetbal te gaan daar
.
Geen drop?. De mensen die ik er ken zijn daar helemaal gek op
.
Zitten inderdaad paar coole winkels, maar na 1 of 2 uurtjes heb ik het dan wel weer gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah winkelen in Santa CruzOok ik vind het daar leuk
Maar daar ben ik eeen meisje voor natuurlijk
![]()
Nee drop niet echt,vinden ze wel lekker hoor, maar ze zijn verslaafd aan koffiebroodjes en hagelslag en de oliebollenWaren nog wel een paar dingen.... maar die geven ze in augustus door
Ga je altijd naar het zuiden? Dan kan ik je een erg goed appartement aanraden!
El Duque in Costa Adeje! In 2005 geweest, en ik boek nooit meer een ander appartement![]()
oh jaa! iets anders lekkers!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
Ik kan ook cake bakken. Of boterkoek. Of iets anders lekkers.
Gaaf!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Wil er na m'n studie misschien ook werken, of daar een deel van m'n studie doen, in La Laguna.
Ik hoop met de finale in de studio te zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh jaa! iets anders lekkers!
ik zei helemaal in het begin dat we met een aantal vaste idolskijkers moesten afspreken voor de finale, volgens mij tegen jou toch, sven? nu er ook nog cake bijkomt ben ik helemaal voor
Is goed.... als ik niet naar Idols ga, maak ik de chococakequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal zaterdag met een cake op de stoep staan bij Tommerd.
Jij mag komen, maar de rest niet, anders is het forum zo dood.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal zaterdag met een cake op de stoep staan bij Tommerd.
Laptops meequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij mag komen, maar de rest niet, anders is het forum zo dood.
Elke dag hou ik steeds een stukje meer van je, charmeurquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En in Showchat wilde je het nog uitmaken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
Elke dag hou ik steeds een stukje meer van je, charmeur.
Dan hoef jij ook niet aan de bak, is voor een keer toch niet erg?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was omdat je huisvrouwengedrag begon te vertonen, maar we maakten het toch goed in bed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En in Showchat wilde je het nog uitmaken..
Ja, dat was wel lekker wild.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
Dat was omdat je huisvrouwengedrag begon te vertonen, maar we maakten het toch goed in bed?.
Zou dat niet wat zijn?quote:
Dizzlequote:
Oeh, Zhenar en LeBeau zullen jaloers zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft de Colin Farrell sextape*
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
colin farrell is wel een lekker ding... maar ja, om zijn sextape te gaan bekijken .. daar heb ik dan net weer geen zin inquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]Na 10 x zeer diverse porno's en 1 blooperfilmpje te hebben binnengehaald heb ik de zoektocht maar opgegeven... Maar het filmpje is dus terecht?
![]()
Maar nu is het al niet meer hip![]()
It's real.. al issie wel apartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]Na 10 x zeer diverse porno's en 1 blooperfilmpje te hebben binnengehaald heb ik de zoektocht maar opgegeven... Maar het filmpje is dus terecht?
![]()
Maar nu is het al niet meer hip![]()
Nou sorry..maar Colin is nou wel ff ranzig bezig..there just went my appetite!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vunzige jongemannen!.
Handjes boven de deken vannacht..
Zo erg kan het toch niet zijn? Of gaat je appetite verloren omdat ie het doet met een vrouw?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou sorry..maar Colin is nou wel ff ranzig bezig..there just went my appetite!
Ik kan t wel hebben..maar bepaalde details en handelingen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo erg kan het toch niet zijn? Of gaat je appetite verloren omdat ie het doet met een vrouw?
Van mij welquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan t wel hebben..maar bepaalde details en handelingen:
Zal de details hier niet neerzetten..mag niet zeker
Ielll.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou als ie eerst in dr klaarkomt en dr dan gelijk gaat beffen haak ik af
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou als ie eerst in dr klaarkomt en dr dan gelijk gaat beffen haak ik af
Niet zo en danquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef sbientje het volgende:
inGiieY © || I Don't Care .. zegt:
Nog 6x de kliko buiten zetten
en dan eindelijk carnaval :
ik ben al in de stemming...
de apres ski hut... giert door de boxen hier
DOO WAH DIDDY... DIDDY DAM... DIDDY DOO!
WOOOHOOOOOWWWW....
Sbien zegt:
hahahahha
waarom lach je..?!
tututututututuut
ramamamdamamdmadmamaaaaaa
is everybody sjaggerijnig
tauuauauaa.... YIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAA!
damn afgelopen
leuk, zon zusje een paar weken voor carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |