Dat was een zwarte dag in de Idols-historie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Je Havatar wordt wel steeds minder, superhero.
lol, kan geen mooie avatar vinden met de goede afmetingen. Deze vond ik leuk/zielig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Je Havatar wordt wel steeds minder, superhero.
Die foto met roze achtergrond? Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef superhero87 het volgende:
Opeens herinner ik me weer dat ik nog een handtekening heb van haar. Ze was toen ook bij de Megafestatie![]()
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat was een zwarte dag in de Idols-historie!![]()
Jahaa! was jij er toen ook! LoLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die foto met roze achtergrond? Die heb ik ook!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jahaa! was jij er toen ook! LoL![]()
Het was daar echt superdruk. Iedereen zat te duwen en je mocht niet eens iets tegen Hind zeggen of wat dan ook, want dan werd je meteen weggeduwd door de beveiliging!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Je kreeg niet eens de kans om met haar op de foto te gaan... Ik heb nog wel foto's van haar optreden. Misschien sta jij daar ook nog wel ergens tussen het publiek.![]()
Die eerste is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Meer heb ik er niet gehad.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze had echt een enorm lelijke shirt aan waardoor ze echt zwanger leek! Zwart wit achtig...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Meer heb ik er niet gehad.
Jaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Deze:
[afbeelding]
(Ik ben geen briljant fotograaf.)![]()
Oh jaquote:
Oh yeahquote:
Coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh yeah.
Niet dat ik wél gillend op rij 1 sta, maar ik ga in februari wel 2 keer naar d'r theatertour bijvoorbeeld
.
Whehe, dat viel nog best mee. Di-rect kwam diezelfde middag, toen was het nog veel erger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaa![]()
Nou die foto ziet er goed uit hoorIk stond ergens achteraan. Hou er niet zo van gillende meisjes gedoe. (voor alle duidelijk, ik ben een jongen)
![]()
Zolang Hind erop staat is het allang goedquote:
Zelf gemaakt die foto's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Zolang Hind erop staat is het allang goed.
In MUZ loopt deeltje 11 al over d'r. Vooral door mij gevuld, dat wel
.
De laatsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |