quote:Mojo Verde
If you have ever been to the Canary Islands, then you will probably have tried Papas Arrugadas with Red or Green Mojo.
Ingredients:
1 garlic bulb
200ml Extra Virgin Olive Oil
150ml White Wine Vinegar
1 handful of fresh coriander
½ teaspoon of cumin
1 teaspoon sea salt
Preperation:
Firstly, peel the garlic cloves.
Place the garlic, cumin, vinegar and salt in a blender and puree until finely chopped.
Chop the coriander leaves.
Finally slowly mix in the coriander leaves and olive oil.
quote:Mojo Rojo
If you have ever been to the Canary Islands, then you will probably have tried Papas Arrugadas with Red or Green Mojo.
Ingredients:
1 garlic bulb
200ml Extra Virgin Olive Oil
150ml White Wine Vinegar
3 dried chillies
½ teaspoon of cumin
½ teaspoon of paprika
1 teaspoon sea salt
Preperation:
Firstly, add the dried chillies to boiling water, turm off the heat and allow them to soak for 1 hour.
Next, peel the garlic cloves.
Place all of the ingredients, except the olive oil, in a blender and puree until it is a smooth paste.
Finally slowly mix in the olive oil.
Ik weet het nietquote:
viesssssssss en je gaat er behoorlijk uit je bek stinken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar smaakt dat spul naar?
Goeienavond allen!
Knoflook ruiktquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
viesssssssss en je gaat er behoorlijk uit je bek stinken.
Die rode heet toch Mojo picon? of zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Cee het volgende:
Mmmmm knoflook. Ik ben fan! Die halve theelepel 'cumin' klinkt alleen een beetje ranzig.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Die rode heet toch Mojo picon? of zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Cee het volgende:
Die halve theelepel 'cumin' klinkt alleen een beetje ranzig.
Er zit wel een spaans winkeltje in rotterdam. Op de putselaan zit dat... Alleen is dat wel een spaanse winkel van het vaste land. En Mojo is natuurlijk Canarischquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef BVO het volgende:
CAAAAAAA!!!
Weet jij of je die Canarische saus (Mojo) ook in Nederland kan krijgen??!?
Ik had nog wel uit Tenerife meegenmomen laatste keer, maar die is op.
Deze dus:
(de rode ook, maar die groene is helemaal).
[afbeelding]
Als je het zelf maakt is het nog lekkerder..... tenminste dat zegt me vriendquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar dan nog, het zal toch niet zo lekker zijn als dat ze het daar maken, vooral die uit dat potje van dat plaatje
![]()
.
Ik vind hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zit wel een spaans winkeltje in rotterdam. Op de putselaan zit dat... Alleen is dat wel een spaanse winkel van het vaste land. En Mojo is natuurlijk CanarischMaar je kan het proberen
Maar vind je het ehct zo lekker![]()
Mijn schoonmama maakt hetzelf![]()
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef PeRi het volgende:
beter dan Spongebob macaroni.
Uhuh, dat is meestal wel zo, maar ik vrees m'n kookkunsten een beetjequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je het zelf maakt is het nog lekkerder..... tenminste dat zegt me vriend
Ik eet wel voortaan 'cumin'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!!
MOET IK EEN MODERATOR ERBIJ HALEN MET JE CAPSquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NIEUW! PASTATJES! VAN HONIG! OOK LEKKER!!
Zal ik een keer voor je gaan koken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Ik eet wel voortaan 'cumin'.
Iets met oesters svp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zal ik een keer voor je gaan koken?.
.
komt goed ooit.... mijn eerste tortilla belande ook in de afvalbakquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, dat is meestal wel zo, maar ik vrees m'n kookkunsten een beetje.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt goed ooit.... mijn eerste tortilla belande ook in de afvalbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |