Tell me about it...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lijnen 11 en 15Helaas wel jah
Volgend jaar misschien, ligt eraan of ik in het buitenland ga studeren of nietO-)quote:Op maandag 16 januari 2006 19:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Tell me about it...
Ga je nog een kamer zoeken in de stad?
Zhenar My name is OMRIE, not Orie! }quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet Orie.
Maar voor the sake of argument mag je aannemen dat ik ook een kutnaam heb.
Oh sorrie!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zhenar My name is OMRIE, not Orie! }![]()
lol, tis echt verschrikkelijk! Toen ik net in een nieuwe klas zat, dus ook een nieuw projectgroep kreeg stuurde een jongen mij een mailtje: Hoi Umbriquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh sorrie!![]()
Niet dat die "m" een vooruitgang is.![]()
Ach, je bent er vast als beter mens uitgekomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
lol, tis echt verschrikkelijk! Toen ik net in een nieuwe klas zat, dus ook een nieuw projectgroep kreeg stuurde een jongen mij een mailtje: Hoi Umbri![]()
Ik moet eigenlijk een shirt maken:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, je bent er vast als beter mens uitgekomen.![]()
![]()
Maar dat is ook weer zo over the top. Dan gaan ze het expres fout doen!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een shirt maken:
MY NAME IS OMRIE!
Not orie, umbri, oembri, oeri, omri, etc.etc!![]()
O O, is dit een hint voor de Forummersquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo over the top. Dan gaan ze het expres fout doen!![]()
Angelique was echt tweede hoor... Zie hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef sbientje het volgende:
oh ja, nog ff over dat topic, ik weet zeker dat angelique 3e was in workshop 2, die zat echt als eerste op die krukken.... ik snap ook niet dat ze overal als tweede staat, hoe is dat gekomen?
I knowquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef sbientje het volgende:
sven, je moet nog even de 3e liveshow liedjes toevoegen in het finalisten topic (niet de linkjes, gewoon zo van: 3e liveshow: Mary Wells - My guy enzo (was de eerste die met artiest en titel in mijn hoofd kwam)
edit-toch niet.. ik ben gewoon sufquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar leuk is het wel he, toch Sven?
Hoe bedoel jequote:
Hoppaquote:
over mij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kan niemand overheen...
Ja!quote:
Ik ben vandaag ook vrijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef sbientje het volgende:
ik ben morgen lekker vrij
en ik ben vandaag ook vrij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook vrij
En heb morgen ook maar 1 uurtje les![]()
SHO-awardsquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
SHO-awards.
Bij de FOK!-awards alleen een 3e plaats, in de vriendelijkste user categorie.
Ik vind het ook een ultieme vernedering hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]In welke fora ben jij vriendelijk dan?
![]()
Vanzelfsprekend vind je dat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ultieme vernedering hoor, begrijp me niet verkeerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |