Tussen mij en Plato ja!quote:
Who the fuck is M ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:33 schreef Plato1980 het volgende:
# Wil je weten wie de nieuwe liefde van M is?
Stomme filosofen van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef melismay het volgende:
Ja dat weet ik ook niet.... het is Plato's schuld
OMG dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Ja dat bedoel ik maar, die kunnen hun mond weer niet houden enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stomme filosofen van tegenwoordig!
Jaja, blahblah. Zou je niet weer eens hulp zoeken? Ik meen eens te hebben geleden dat je dat al eens hebt gedaan en het allesbehalve een succes was en je lijkt op zich wel happy om je te kunnen wentelen in alle ellende.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Who the fuck is M ??![]()
![]()
En nee, de liefde is bij mij nog steeds niet over . . .![]()
![]()
Om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:23 schreef melismay het volgende:
Als ik weg ben wordt er nog over me geluld, hebben jullie dan niks beters te doen?
Als je dat graag wilt, sure, why not.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:23 schreef MissMSX het volgende:
Zijn we aan 't zwelgen in de pijn van onmogelijke liefdes? mag ik meedoen?
* MissMSX zwelgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je dat graag wilt, sure, why not.
Gelukkig heb ik een ruime inspiratie om uit te puttenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, dan kan ik vast ook wel meedoen
Daar is vast niet iedereen het over eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zwelgt
Echt zin heeft 't niet he?
Nou blijkbaar niet dusquote:
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment beingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar is vast niet iedereen het over eens.
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloos.
Jij ontzettend realist, niet-romanticus etc. etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo zijn een aantal van de fijnste dingen in het moment op de lange duur structureel zinloos.
Romantiek is overrated.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ontzettend realist, niet-romanticus etc. etc.
Goeiemorgen ook overigens!![]()
Ik zal 't onthouden voor onze eerste ontmoeting!quote:
Organiseer vervolgens eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal 't onthouden voor onze eerste ontmoeting!
* AirwiN flikkert de rode rozen in de prullebak!
Waarom?quote:
Dat moet geen probleem zijn, dan moet ik alleen de laatste aanwijzing (normaalgesproken eindigt de puzzeltocht in het bed) even aanpassen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Organiseer vervolgens eenromantische
puzzeltocht die eindigt bij de prullenbak. Dat ene symbool zegt meer dan duizend woorden ooit zouden kunnen
.
Romatisch is best leuk, als ze het maar niet overdrijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom?
Even serieus zelfs. Ik trek altijd van die onromantische types aan, soort zoekt soort wrs. Maar goed.
Kom maar langs, lees alleen mijn vorige post niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
En wat is uberhaupt romantiek? Heh? nou?
Wat vind jij dan romantisch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Romatisch is best leuk, als ze het maar niet overdrijven
Het plaatst in ieder geval wel je signature in het juiste perspectief.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantisch?
Ik kan heel zeker zeggen dat ik nog niet iets heb meegemaakt waarvan ik zeg: Nou dat was romantisch!
Dus voordat ik nou ga oordelen of romantiek overrated is, zou ik het eerst eens moeten meemaken.
Al denk ik niet dat ik daar echt een type voor ben.(ik weet het wel bijna zeker, maar dan spreek ik mezelf weer zo tegen
)
Dat vraag jij de relatie nerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat vind jij dan romantisch?
Ik kan heel zeker zeggen dat ik nog niet iets heb meegemaakt waarvan ik zeg: Nou dat was romantisch!
Dus voordat ik nou ga oordelen of romantiek overrated is, zou ik het eerst eens moeten meemaken.
Al denk ik niet dat ik daar echt een type voor ben.(ik weet het wel bijna zeker, maar dan spreek ik mezelf weer zo tegen
)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plaatst in ieder geval wel je signature in het juiste perspectief.![]()
Ja je begon er zelf overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vraag jij de relatie nerd?
Tuurlijk weet ik niet wat romantiek is.... Ik heb t in ieder geval nooit mee mogen maken
Lees je inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Welke liefde is over?
Misschien val jij wel gewoon op de verkeerde mannenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
Het was ook wel een typerende uitspraak van Nixxx
[..]
Ja je begon er zelf over
Maar ook mensen met een relatie-verleden hoeven niet te weten wat romantiek is, zo blijkt. Dus of je er nou zoveel aan hebt gemist..?
Wat is dat toch met mijn vriendinnen, dat ze allemaal op de verkeerde kerels vallenquote:
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Jaja, blahblah. Zou je niet weer eens hulp zoeken? Ik meen eens te hebben geleden dat je dat al eens hebt gedaan en het allesbehalve een succes was en je lijkt op zich wel happy om je te kunnen wentelen in alle ellende.
Maar dude, echt. Hoe lang wil je nou zo doorgaan?
Ik zie een lang en gelukkig levenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, helpt toch niet en een hele lange tijd . . .
Amenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mist
Ach ja, soms ben je helaas ervaringsdeskundige, ondanks dat het misschien niet mijn partner was, blijft het een rouwverwerkingsproces. En tuurlijk kost het veel tijd, maar je moet niet vergeten een beetje te levenquote:
Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt, je zult het toch echt een keer moeten afsluiten en verder moeten gaan met je leven. Je blijft op deze manier zo hangen in je verleden dat je alle mooie dingen van het heden en van de toekomst mist
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo lief hebben gezegd, maar het komt op hetzelfde neer.
iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, maar jij bent dan ook t kutwijf van ons tweeen
Jij had er het meeste plezier in toch?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had er het meeste plezier in toch?
hahahaquote:
Zwelgjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zwelgen is structureel zinloos, maar wel fijn for the moment being
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef melismay het volgende:
hahahaDaarom mag jij ook die rol doen en doe ik wel die rol van die lieve
![]()
Ik kan het best wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en bitch wezen zou ook een komisch tafereel opleveren . . .![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan het best wel hoorVraag maar aan oude vrienden
![]()
Ik moest echt lachen om je reactiequote:
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om je reactie
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik dus ook om de jouwe. Best leuk trouwens, zo'n halve conversatie in smilies.
Mooie titelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden
Waarom kom jij nu weer alles verpesten?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Anthraxx het volgende:
Bang voor Twist en Melis?![]()
![]()
Ik heb ergere dingen in mijn leven meegemaakt.
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit meegemaakt, en al helemaal niet in combinatie met Twist!
That's it! Ik haat je nu!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb Twist meegemaakt. En dat is eigenlijk een heel klein lief schattig meisje.
Hij zei ook al dat ej schattig wasquote:
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan riep jij dat zeker op, want normaal gesproken doet ze niet zo
Oei, oud zeer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof het ooit wat zou worden tussen ons
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij zei ook al dat ej schattig was
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vrouwen soppen spontaan in mijn aanwezigheid.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef melismay het volgende:
Best ook leuk dat iedereen zo bang voor ons is dat het "het grote twist en melis-topic" is geworden![]()
Vrouwen !!quote:
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Jij toch ook Twist? Dat zei je laatst zelf toen je dronken was!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen iig wel, naar ik heb vernomen.![]()
Dat zou echt veel te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor. Kill me, I'm here . . .![]()
[..]
Vrouwen !!![]()
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik verdrongen! Jij Bitch!!
Een zwelbastquote:
Eigenlijk wel een mooie om te onthouden voor een volgende signature hehquote:
Shit, weer niet gelukt . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
Dat zou echt veel te makkelijk zijn
Ik moet bijna huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zou willen dat Twisted ooit in mijn bed was beland zodat ik haar in allerlei gaten kan uitwonen. Ben je nu tevreden? Nou? Nou?
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shit, weer niet gelukt . . .![]()
En wat als ik nou eens Twist zou ontvoeren ??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de veelgehoorde kreten uit de slaapkamer van huize Annie.
Melis is wel wat gewend van mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik met Twisted ga trouwen mag jij wel in mijn kleine harem..
Maar niet zeuren over het geschreeuw van Twisted 's nachts
Krijg ik dan geen oordopjes als bruidsmeisjes kado?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik met Twisted ga trouwen mag jij wel in mijn kleine harem..
Maar niet zeuren over het geschreeuw van Twisted 's nachts
Ja! Ze jat altijd de deken 's nachts!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
[..]
Melis is wel wat gewend van mij.
Nee, maar 1 keer per maand mag je meedoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen oordopjes als bruidsmeisjes kado?
Je bent te goed voor mequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar 1 keer per maand mag je meedoen.
Maar jij spoort niet, dat wisten we alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ik zie een mooie toekomst voor ons
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef melismay het volgende:
Dan zorg ik dat je zeer veel pijn gaat lijden, dood zou veel te makkeljik zijn... echt... denk je nou echt dat je er zo makkelijk mee weg zou komen als je Twist bij me weg zou halen?![]()
Mooi, ik zie dat je t snapt... niet doen dusquote:
What does a guy has to do to get screwedkilled around here . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef melismay het volgende:
Mooi, ik zie dat je t snapt... niet doen dus![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
What does a guy has to do to get screwed killed around here . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, ik ben het. Maken de modjes heus wel een uitzondering voor (als ze het tenminste zien en betwijfel ik ten zeerste) . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef melismay het volgende:
Dat mag ik je niet vertellen, want dan krijg ik een ban![]()
Dan ga ik wel weer een trein terug koppen . . .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:25 schreef melismay het volgende:
No thanx, je weet hoe ik er over denk als je zo doet.. klaar dus
Je mag ook gewoon een overdosis pillen nemen hoor. Iets minder messy.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weer een trein terug koppen . . .![]()
Wat schreeuwt het meisje toch lief en schattigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IK BEN NIET LIEF! IK BEN NIET SCHATTIG! IK HAAT MENSEN!
Is al bijna voorbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:39 schreef Twisted_fok het volgende:
dubbeljoe ie ie kee ie en die, it's weeeeeeeeekeeeeeeeend
Voorbereiden op jelle straksquote:
bende aan t doen?quote:
Mijn niveau is gewoon te hoog voor jullie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stomme filosofen van tegenwoordig!
Je weet dat dergelijke uitspraken gevaarlijk kunnen zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:40 schreef Plato1980 het volgende:
Mijn niveau is gewoon te hoog voor jullie.![]()
Ja en ik heb wel zin in een lekkere rel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je weet dat dergelijke uitspraken gevaarlijk kunnen zijn?
In dat geval lieve Plato:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en ik heb wel zin in een lekkere rel.![]()
Twist.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In dat geval lieve Plato:
Godverdomme wat ben je toch ook een arrogante zak. Je denkt altijd maar beter te zijn dan de rest omdat je toevallig twee masters tegelijk aan het doen bent (als ik het goed heb onthouden). Nou hoor, poehpoeh. Maar ondertussen heb je geen idee waar het nou echt om draait in het leven. Petje af hoor!
Flikker toch op man omhooggevallen klootzak.![]()
Of iedereen is al lang huilend naar de pillen gerend?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.. we moeten toch lief zijn voor elkaar![]()
dat kan ook natuurlijk, welke pillen heb jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of iedereen is al lang huilend naar de pillen gerend?
Het is dat je praktisch al met Melis verloofd bent, anders zou ik je nu spontaan ten huwelijk vragen.quote:
Die mooie waar je zo lekker van gaat lekken als je er teveel neemtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, welke pillen heb jij?
Dat mag best hoor, dan kan ik je iig weer keihard afwijzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is dat je praktisch al met Melis verloofd bent, anders zou ik je nu spontaan ten huwelijk vragen.![]()
Cool.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mag best hoor, dan kan ik je iig weer keihard afwijzen.
Bah, ik denk dat ik mijn huwelijksaanzoek toch maar intrek.quote:
Nee ik wil niet met je trouwen incompetente, latente heaumeaux die je daar bent!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Cool.![]()
Lieve Twist, ik adoreer je al jaren, ik kan en wil zonder jou niet meer leven. Wil je met me trouwen?
De smaak is idd een beetje jammer, maar mijn slechte gezondheid heeft ze nou eenmaal nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bah, ik denk dat ik mijn huwelijksaanzoek toch maar intrek.![]()
Mag ik dit als een verkapt ja beschouwen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je trouwen incompetente, latente heaumeaux die je daar bent!![]()
Ik heb geen pillen anders gaat het niet goed met mij, ik kan niet zo goed tegen bepaalde bestandsdelen ervanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mooie waar je zo lekker van gaat lekken als je er teveel neemt
En jij?
Nee, sterf!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag ik dit als een verkapt ja beschouwen?![]()
Vanwaar dan dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De smaak is idd een beetje jammer, maar mijn slechte gezondheid heeft ze nou eenmaal nodig.
Dat is je dan gelukt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik mag graag tegenstrijdigheden posten om verwarring te zaaien onder de andere posters.![]()
![]()
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Hiephoi, weer mijn mission voor vandaag tot een goed einde gebracht.![]()
Dan neem je maar smarties jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb geen pillen anders gaat het niet goed met mij, ik kan niet zo goed tegen bepaalde bestandsdelen ervan
Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Was het van hem!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Net even de evaluatieformulieren van de studenten van m'n seminar verwerkt.
Stond er bij een bij overige opmerkingen: Kusje!Hihi
Bangor Township Transportation Departmentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Your search for 'BttD' didn't return any results"
Zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef melismay het volgende:
Met mij wel hoor! Met jou ook? Lekker gewerkt?
Daar staat het dus voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bangor Township Transportation Department
Ben je morgen dan vrij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef melismay het volgende:
Ik vond het helemaal geen toffe dag, ik wil gewoon vrij zijn op zaterdag
Toch jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, van een meisje. Geen idee welk meisje.
Ja, jammer dat TF niet weet om welk meisje het gaatquote:
Ik ben morgen wel vrij, maar dan ga ik maandag gewoon weer een volle werkweek in hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ben je morgen dan vrij?. Ik namelijk niet. Moet nog een website afronden. Komen ze lekker op tijd mee dat ik maandag een en ander af moet hebben. Zometeen ook weer even aan doorwerken, en morgen natuurlijk de hele dag
![]()
Maandag heb ik gelukkig weer niet zoveel te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben morgen wel vrij, maar dan ga ik maandag gewoon weer een volle werkweek in hoor
Ik denk 1 van de knappe meisjes, van de andere meisjes neem ik aan dat ze niet zulke dingen op een evaluatieformulier zetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, jammer dat TF niet weet om welk meisje het gaat
Is de bank inmiddels al weer droog?quote:
Surequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is de bank inmiddels al weer droog?
quote:
We zijn toch niet jaloers he?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is de bank inmiddels al weer droog?
We? Ik ben (nog) geen onderdeel van de koninklijke familie... working on that one...quote:
Nee, we willen je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We? Ik ben (nog) geen onderdeel van de koninklijke familie... working on that one...![]()
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?quote:
of een halfbroertje van de koninginquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?![]()
Bastaard klinkt leuker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
of een halfbroertje van de koningin
Ik ben de eerste van Amalia!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie ben jij? De zoveelste Bernhard bastaard?![]()
Heb het slechts deels meegekregen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:46 schreef MissMSX het volgende:
Sure
Maar dat was een verdomd spannend potje darts
Al net zo'n sloerie als d'r moeder!quote:
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?quote:
Ze was er vroeg bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al net zo'n sloerie als d'r moeder!![]()
t gaat, nog koorts en duizelig bij opstaanquote:
Mijn zieke geest leest altijd eerst: Analiaquote:
Het zit in de familiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?
[afbeelding]
vies-sex-geobsedeerd-mannetjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn zieke geest leest altijd eerst: Analia
quote:
tja dat wordt een greep naar de plastische chirurgiequote:
Anaal is zo 1999 als ik Mokster mag geloven!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien vind ze dat wel fijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dan net zo'n lelijke kop als die troel?
[afbeelding]
Dat, in combinatie met te weinig oefening van zijn kant waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familie
Das nou een spannende theorie,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met te weinig oefening van zijn kant waarschijnlijk!![]()
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat nou het resultaat is van alle inteelt in die familie
Ik ga een beetje mn moeder bevoelenquote:
hmmm dat word dan hard oefenenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou een spannende theorie,
van te weinig oefenen krijg je lelijke kinderen![]()
niet zeuren, gewoon hup die vinger erinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mn moeder bevoelen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeuren, gewoon hup die vinger erin
zie je wel. is lekkerquote:
Zou het niet weten, als ik het zie is het nooit echt positief hoor (zie foto hier boven dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
al viel t me mee dat ze soms toch wel wat beter uit kan zien
alleen altijd die vreseljjke jurkjes
Toen was ik er ook niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
Vanmiddag was het hier een stuk gezelliger!
Vanaf maandag zal het wel weer druk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
Vanmiddag was het hier een stuk gezelliger!
zag laatst een opname op tv van met haar verjaardag, toen mensen voor haar zongen en zij mee deed met "hiep hiep hoera"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, als ik het zie is het nooit echt positief hoor (zie foto hier boven dus)
Annie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, door meer te oefenen krijg je knappere kinderen?
Volgens mij is het nog altijd genetisch bepaald of je stuk kroost lelijk wordt.
Als ik begin over m'n gerochel en groene fluimen komt die jongen zo weer losquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Annie!Kom jij het weer gezellig maken?
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriterenquote:
En wat heb ik jou misdaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriteren![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Echt niet .. al is het alleen om Melis te irriteren![]()
Dus ik moet zo hard mogelijk mijn best doen om lelijke kinderen te maken. Van nature maak ik dus erg knappe kinderenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm dat word dan hard oefenen
Hoor je dat BttDsucces jongen
vijandin dan tochquote:
Helemaal niets, irriteren is mijn hobby!quote:
je bent nu idd aan t oefenen om lelijke kids te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dus ik moet zo hard mogelijk mijn best doen om lelijke kinderen te maken. Van nature maak ik dus erg knappe kinderenDank je!
"So, what are you going to do when you find out the world's gonna explode within 15 minutes?"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent nu idd aan t oefenen om lelijke kids te maken
Snap je nu waarom het vanmiddag gezelliger was? Jouw humor is niet grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Helemaal niets, irriteren is mijn hobby!
En je hapt zo lief ..
Ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben graag van dienst op dat gebied hoor.
Ik las aarsvijandquote:
Dat is natuurlijk heel persoonlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het vanmiddag gezelliger was? Jouw humor is niet grappig
Dat ga ik jou een beetje lerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja!Eindelijk!
![]()
Vertel, in welk opzicht kun je mijn aartsvijand zijn?
Alleen, dat haatdragende zit niet zo in mijn aard .. Kan ik dat misschien dan ook leren ?![]()
Het lijkt eropquote:
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet.
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Posts maar half quoten is ook een beetje lafjes natuurlijk.
Je bent nogal anaal gefixeerd.quote:
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik de dingen die er echt toe doen dan weer wel![]()
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt geen humor, je kan niet vijandig zijn, wat heb je dan eigenlijk wel?
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat niet wat aardsvijanden doen ?
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed meequote:
Ben jij blij nu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben er druk mee bezig! En ze werkt goed mee![]()
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerktquote:
Ik ben dan ook een beginner in dat hele aardvijandengedoe ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laf zijn richting je aardsvijand is toch wel een teken dat je de mindere partij bent.
Lekker verder mee stoken, gaat goed dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat ze zo lief meewerkt
Jij zegt dat je gelukkig wel de eigenschappen hebt die er toe doen, dus ik was benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer je nu te suggereren dat je op zoek bent naar leukere kanten van mij?
Hij reageert ook niet meerquote:
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Ah, de goede CSI reeks zie ikquote:
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Je bent langzaam, je hebt nog geen opmerking gemaakt die ik ook maar enigzins als beledigend zou kunnen ervaren, je bent laf. Kortom: je bent 1 grote mislukking!
Alsof slowchatten niet echt leuk is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef webspider het volgende:
Goed, ik ga ook eens iets echt leuks doen
quote:
Hmmm... Duurt wel lang dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
tja, antibiotica-kuur duurt n weekquote:
Hey, ff een vraagje he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]nope,
nog koorts en duizelig
met oor gaat wel beter
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey, ff een vraagje he?
Als Webspider iets interessanters gaat doen, moet hij jou dan niet gewoon daarbij betrekken?
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom moet hij mij betrekken bij dingen die hij gaat doen????
mijn vriendje?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ik nam eigenlijk aan dat jullie je weekenden wel samen doorbrachten, zeker nu je ziek bent is het toch fijn als je vriendje voor je zorgt?
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn vriendje?
sinds wanneer is hij mijn vriendje
hoe kom je daarop?
Ik voel me goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah sorry, ik dacht het gelezen en gehoord te hebben, maar blijjkbaar heb ik t mis... sorryT was je gegund hoor
Ik dacht een betrouwbare bron te hebben, maar helaas bleek hij uiteindelijk niet zo betrouwbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik voel me goeden gelukkig
en ziek maar dat terzijde
dus maak je daar maar niet druk om, maar ben benieuwd waar je dat dan gelezen of gehoord hebt.
Reclame-postquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah, dus omdat ik jou niet kan beledigen ben ik laf en een mislukking ?
Dat is wel een hele egocentrische opvatting, van een wereldvreemd narcissistisch groen blaadje, vind je ook niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |